"Λένα! Λενάκι μου! Ηρέμησε! Σε παρακαλώ ηρέμησε! Όλα καλά!" Ακούω τον Γιάννη να μου φωνάζει και χωρίς να καταλάβω πως που ποτέ και γιατί καθόμαστε στην άκρη του δρόμου και με αγκαλιάζει.
"Τι? Τι έγινε? Παναγία μου... Δεν μπορώ... Δεν μπορώ άλλο..." Λέω κλαίγοντας και με χαϊδεύει τρυφερά.
"Σσσσς... Έλα... Έλα ηρέμησε. Όλα θα πάνε καλά. Όλα θα πάνε καλά." Μου λέει και σηκώνω το κεφάλι μου και τον κοιτάζω.
"Δεν θέλω να σε παντρευτώ. Όχι επειδή είσαι εσύ... Καλά εντάξει είσαι ένας βλάκας... Αλλά δεν θέλω. Δεν θέλω τίποτα από αυτά... Θέλω... Θέλω απλά να φύγω. Θέλω να φύγω από εδώ." Λέω καθώς σηκώνομαι από την αγκαλιά του όμως πάω να πέσω ξανά αλλά με κρατάει στην αγκαλιά του.
"Έλα τώρα μικρό... Όλα θα πάνε καλά. Δεν θα παντρευτούμε. Βλακείες έλεγαν οι γονείς σου και οι θείοι σου." Μου λέει και γυρνάω και τον κοιτάζω.
"Φοβάμαι... Δεν... Δεν θέλω να μείνω εδώ. Θέλω να φύγω από εδώ... Και... Αυτό το παιδί... Παναγία μου... Είναι δέσμευση. Μεγάλη δέσμευση. Θηλιά στον λαιμό είναι. Και εγώ δεν μπορώ." Λέω καθώς σηκώνομαι από πάνω του.
"Πάμε! Πάμε στον γυναικολόγο! Πάμε να κάνω έκτρωση! Δεν το θέλω! Δεν το θέλω αυτό το παιδί! Δεν θέλω αυτή την δέσμευση! Δεν θέλω!" Φωνάζω και σηκώνεται και μου κλείνει το στόμα.
"Ηρέμησε μικρή και μην φωνάζεις γιατί βλέπω να με κυνηγάει ο πατέρας σου να με πυροβολισει με το δίκανο και τον θείο σου να με αφορίσει!" Μου φωνάζει.
"Εγώ δεν θέλω να μείνω άλλο εδώ! Θέλω... Θέλω να φύγω... Θέλω... Θέλω αέρα." Λέω καθώς απομακρύνομαι από κοντά του.
"Μανταλένα... Δεν θέλεις να πάμε μαζί κάπου μια βόλτα?" Με ρωτάει.
"Όχι! Όχι εγώ θέλω να μείνω μόνη μου! Δεν θέλω να μείνω μαζί σου! Με κανέναν! Θέλω να μείνω μόνη μου! Θέλω να πάω κάπου μόνη μου!" Του φωνάζω.
"Εντάξει... Εντάξει μικρή... Πήγαινε... Αλλά σε παρακαλώ. Σε παρακαλώ πρόσεχε." Μου λέει και τελικά γνέφω θετικά.
"Αν... Αν με χρειαστείς κάτι πες μου. Πάρε με τηλέφωνο." Μου λέει και απλά φεύγω από κοντά του προσπαθώντας να μην βάλω τα κλάματα.
Πάω στην παραλιακή και κάθομαι σε ένα παγκάκι βάζω μουσική στο κινητό μου και αρχίζω να κλαίω.
Θεέ μου...
Πώς έχω μπλέξει έτσι?
Γιατί μου συνέβη αυτό?
YOU ARE READING
Η καταστροφή
Humor"Μωρό μου σε αγαπάω." Λέει ο Γιάννης και τον κοιτάζω. "Αυτό το λες σε εμένα η στην καταστροφή μέσα στην κοιλιά μου?"