Γιάννης POV
"Ρε φίλε δεν σε καταλαβαίνω." Αρχίζει να μου λέει ο Αλέξης καθώς κάθεται δίπλα μου.
"Η κοπέλα είναι ενήλικη. Είναι κουκλάρα. Το βίντεο είναι τέλειο. Και έχει υπογράψει το συμβόλαιο. Καλά δεν υπέγραψε εκείνη αλλά την πλαστογραφίσε ο Δαμιανός αλλά και πάλι φαίνεται σαν να είναι η δική της υπογραφή. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το ανεβαχουμε." Λέει και αφήνω μια ανάσα.
"Γιατί έτσι! Είμαι έξω! Πώς να σου το πω? Δεν θέλω να το κάνω τελικά! Ούτε σε εκείνη ούτε σε κάποια άλλη κοπέλα! Το βίντεο το έχω εγώ και μόνο εγώ δεν πρόκειται να ανέβει στο ηλίθιο σάιτ σου!" Του φωνάζω.
"Γιάννη... Τα λεφτά είναι πολλά. Με το που ανέβει το βίντεο θα πάρεις 1.000 ευρώ. Και μόλις φτάσει εκατό προβολές θα πάρεις και άλλα 1.000 και αυτό θα συνεχίζεται." Μου λέει και τον κοιτάζω εκνευρισμένος.
"Όχι! Όχι και πάλι όχι! Όταν μου είπες ότι θα ανεβάζεις ερωτικά βίντεο και ήθελες την βοήθεια μου πρώτων δεν ήξερα ότι οι κοπέλες δεν θα έχουν ιδέα για το τι θα κάνουν... Και επίσης δεν ήξερα ότι θα με κάνεις πορνό σταρ!" Του φωνάζω.
"Είδα το βίντεο και εσύ δεν φαίνεσαι καθόλου! Μόνο η μικρή! Και είπαμε... Είναι πολλά χρήματα!" Μου φωνάζει καθώς σηκώνεται και το ίδιο κάνω και εγώ.
"Δεν υπάρχει περίπτωση! Και δεν με νοιάζουν τα χρήματα! Και φύγε πριν φωνάξω την αστυνομία!" Του λέω και φαίνεται να εκνευρίζεται.
"Θα την πατήσεις και εσύ! Μαζί το στήσαμε! Εγώ εσύ και Δαμιανός!" Μου φωνάζει.
"Ναι! Αλλά εγώ ήξερα ότι όλα θα ήταν νόμιμα! Και αν δεν θες να πάω να τα πω όλη την αλήθεια στην αστυνομία σταματάς τώρα αυτό που κάνεις στα κορίτσια!" Του ξεκαθαρίζω και γελάει λιγάκι.
"Δηλαδή μου λες πως κάνεις πίσω. Για εκείνη?" Με ρωτάει κάπως ειρωνικά και τον κοιτάζω με απορία.
"Τι εννοείς για εκείνη?" Τον ρωτάω και γελάει λιγάκι ειρωνικά.
"Για εκείνο το κοριτσάκι που πηδάς. Την... Αλίκη Βουγιουκλάκη." Λέει κοροϊδευτικά.
"Μανταλένα την λένε την κοπέλα! Και όχι δεν είναι αυτό! Απλά την σέβομαι!" Φωνάζω και γελάει ξανά.
"Εσύ? Σέβεσαι κοπέλα? Που κάθεσε και πηδάς ότι θηλυκό αναπνέει και κινητε!" Με κοροϊδεύει.
"Άλλο το να περνάω και εγώ και εκείνες καλά και άλλο όλο αυτό! Να τις εκθέτω έτσι! Και αυτό είναι παράνομο! Εγώ δεν πρόκειται να συμμετέχω!" Φωνάζω με πείσμα.
YOU ARE READING
Η καταστροφή
Humor"Μωρό μου σε αγαπάω." Λέει ο Γιάννης και τον κοιτάζω. "Αυτό το λες σε εμένα η στην καταστροφή μέσα στην κοιλιά μου?"