Seokjin uyandığında bir an için nerede olduğunu hatırlayamamış ve gözlerini sımsıkı yumup tekrardan açmıştı. Gözlerinin ışığa alışması için bekledi ve ardından yattığı yerden doğruldu. Mutfağa doğru yorgun adımlarla ilerlerken hafifçe ağrıyan başını ovuşturmuş ve hemen sonrasında boş sandalyelerden birine oturmuştu.
“Günaydın.” dedi Yoongi kahvaltı masasına son tabağı da yerleştirirken. Hemen sonrasında da Seokjin’in yanındaki sandalyeye oturmuştu. “Gecen baya hızlı geçmiş.”
“Ya, öyle oldu.” dedi Seokjin gülerek. “Oldukça eğlenceliydi.”
“Bir şeyler ye de sonra ağrı kesici al.” dedi Yoongi başını ovalayan Seokjin’i izleyerek. “Başka türlü geçmez o ağrı.”
Yoongi sözlerinden sonra kahvaltısını etmeye koyulmuş ardından Seokjin de bir şeyler yemeye başlamıştı. Tam bu sırada mutfağa Taehyung girdi. Kendisine buzdolabından aldığı sütten koca bir bardak doldurdu ve ardından masaya otururken konuştu.
“Günaydın Yoongi Hyung.”
“Günaydın.” dedi Yoongi anlamak istermiş gibi surat asan Taehyung’a bakarak. Fakat Taehyung tüm dikkatini önündeki kahvaltılıklara vermişti.
“Bana günaydın yok mu?” diye sordu Seokjin kaşlarını çatarak kafası karışmış bir şekilde kardeşine bakarken. Fakat Taehyung onunla göz teması bile kurmadı ve yemeğine devam ederken huysuz bir ifadeyle konuştu.
“Yok. Sadece Yoongi Hyung’a var.” diye cevapladı Taehyung düz bir ses tonuyla birlikte. Daha sonra da karşısında oturan Yoongi’ye bakıp tekrar etti. “Tekrardan günaydın Yoongi Hyung.”
“Bana niye yok peki?” diye sordu Seokjin şaşkınlıkla sol tarafında oturan kardeşine bakarak. Taehyung ise gözlerini bu kez yan tarafındaki abisine doğru çevirmiş ve hemen ardından tıpkı küçük bir çocuk gibi huysuz bir ifadeyle söylenmişti.
“Çünkü sana küsüm.”
“Durduk yere neden küstün ki bana?”
“Durduk yere değil.”
“Pekala.” dedi Seokjin derin bir nefes vererek. “Ne yaptım da küstün? Anlat bakalım. Çünkü ben de cidden merak ediyorum.”
“Bir de soruyor musun?” dedi Taehyung kaşlarını çatarken. “Dün gece eniştem seni eve getirdi, se-“
“Dün gece Namjoon buraya mı geldi?” diye araya girdi Yoongi gözlerini kocaman kocaman açarak Taehyung’un konuşmasını bölerken. “Benim niye haberim yok bundan?”
“Çünkü o sırada horul horul uyumakla meşguldün Yoongi Hyung.” dedi Taehyung gözlerini devirerek. “Ayrıca şu anda konumuz bu mu?”
“Neymiş konumuz?”
“Konumuz abim.” dedi Taehyung hoşnutsuz bir ifadeyle abisine dönerek. “Dün gece eniştem seni odana kadar götürüp yatağına yatırdı. Ama sen ne yaptın?”
“Ne yaptı?” diye sordu Yoongi bu kez gözlerini daha da fazla açarken. Hemen sonrasında yan tarafındaki Seokjin’i dürtüklemişti. “Ne yaptın söyle çabuk?! Yoksa düşündüğüm şey mi?”
“Ne yapmışım?” diye cevapladı Seokjin bir anda sarhoşken aptalca bir şey yapıp yapmadığını düşünerek. Ama hatırladığı bölük pörçük anılardan bildiği kadarıyla kötü bir şey olmamıştı. “Söyler misin lütfen?”