66- Bir Yeni Mesaj

634 44 31
                                    

Seokjin ve Jimin alışveriş mağazalarını teker teker gezmiş ve Jimin kendine aldığı peluş monta uyabilecek türden pantolon ve sweat de almaya karar vermişti. Seokjin ona bu konuda yardımcı olurken Jimin'in bu coşkulu hallerine gülümsemeden edemedi. Montu aldığı için adeta bir çocuk gibi mutlu olmuştu.

"Hala inanamıyorum." dedi Jimin gülümsemesi bir an bile solmazken. "Abime neredeyse geçen yıldan beri yalvarıyorum alması için. Ama çok pahalı deyip, ikna olmuyordu bir türlü."

Seokjin onun bu cümlesine gülmüştü.

"Sen gülüyorsun ama, sevgilin olacak o adam aşırı derecede dediğim dedik bir insan hyung." dedi Jimin konuşmaya devam ederek. "Bir şeye bir defa hayır dedi mi, ölse bile geri dönmüyor."

"Döndü işte." dedi Seokjin gülümseyerek. "Bak, aldın montu. İstediğin oldu. Sevgilime laf söyleme artık daha fazla."

"Yaa ya.." dedi Jimin kafasını alaycı bir ifadeyle aşağı yukarı sallarken. "O montu nasıl aldığımı bi bilsen.."

"Ne?" diye sormuştu Seokjin kafası karışmış bir şekilde Jimin'i yanıtlarken. Bu cevabı şüphelenmesine neden olmuştu. "Nasıl?"

"Çok azıcık, birazcık, küçücük bir miktar seni kullanmış olabilirim."

"Beni mi?"

"Evet." dedi Jimin itiraf ederek. "Seninle kuaförde çekildiğimiz fotoğrafları Instagram sayfama yükledim. Abim de altına gelen yorumları görmüş. Az önce beni aramasının sebebi ne yaptığımızı sormak değildi. O fotoğrafları silmem için beni aradı."

"Silmen için mi?"

"Sevgilinin nasıl kıskanç bir dev olduğunu biliyorsun." dedi Jimin gözlerini devirerek. "Takipçilerim seni haddinden fazla beğenince böyle bir çözüm buldu muhtemelen."

"Sildin mi peki?"

"Asla!" dedi Jimin kaşlarını havaya kaldırırken. "Eğer onu dinlersek, bir tane fotoğraf bile yükleyemeyiz. Sakın onu alttan alma."

"Ee? Bunun montla ne ilgisi var peki?"

"Silmeyeceğimi söylediğimde kuduracağını bildiğim için, onu seni fotoğrafa etiketlemekle tehdit ettim. Hemen ikna oldu."

"Jimin.." dedi Seokjin kahkahalarla gülerek. "Beni fotoğrafa niye etiketlemedin ki?"

"Her ne kadar abimi takmamaya çalışsam da, uzun yıllar sağlıklı bir şekilde yaşayabilmem için bazı kırmızı çizgilerim var. Seni etiketleseydim beni çenesiyle öldürürdü."

"Muhteşem bir ilişkiniz var." dedi Seokjin gülmeye devam ederken.

"Evet. Onu tehdit edince, o da beni tehdit etti ve ben de karşılığında o sırada sen sanki yanımdaymışsın gibi konuşup, onu sana şikayet ettim. Sen o sırada şuradaki kot pantolonlara bakıyordun." diye devam etti Jimin anlatmaya. "Sonra da bana montu alırsa, onu affedeceğimizi söyledim. Ardından senin yanına gelip, seni sevdiğini sana ilettim ve abim zerre kadar bir şey anlamadı. Zaten sen ona öpücük selfiesi yolladığında muhtemelen erimiştir."

"Vay canına. Takdire şayan bir performans."

"Tabi ki." dedi Jimin kendini beğenmiş bir ifade yüzünü ele geçirirken. "Muhteşem planım sayesinde parayı iki dakika içinde hesabımda gördüm."

NOTICE MEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin