Close.

855 74 7
                                    

Hai...

How is it?

Disspointed right?

Tinta tahu.

Sebenarnya tinta nak buat perfect ending...seperti yang Buddies semua mintak.

Tapi kebanyakkan cerita tinta semuanya perfect dan happy ending.

So for once....tinta ingat nak buat ending yang tidak perfect dan sad.

That it from me.

Maka tamatla cerita Friend With Benefit ini.

Dengan ini Tinta akan hiatus buat sementara waktu. Mungkin sebulan dua. Untuk itu Tinta harap Buddies semua terhibur dengan novel yang tinta reka ini. Sebenarnya nak buat cerita ni bukan senang..sangat susah sebenarnya. Ianya bergantung pada mood, konsep cerita dan tema yang di gunakan semasa nak cipta sebuah novel tu Disebabkan tinta seorang amatur, banyak cacat celanya dalam cerita yang Tinta nukilankan.

Tapi salute jugak buat pembaca sendiri la sebab sudi baca dan luangkan masa untuk cerita amatur Tinta selama ini. Good job everyone!

You guys are the best reader EVERR!!!!!

See you next time. Have a good day.

Keep smile okay.

Senyuman itu bukan saja satu sedekah tapi penyeri semula jadi buat wajah manusia. So senyum la selebar mungkin sekalipun Nampak gigi yang rongak, still Nampak sejuk saja mata memandang!

Dan ianya adalah senjata psikologi yang paling mujarab untuk sesiapa saja!

Sekali lagi terima kasih untuk bacaannya!

Adios amigos!

XOXO

32. Oh My Ghost!Where stories live. Discover now