Účinky jsou tady

240 19 3
                                    


Dnešní kapitola bude hodně sexuální, takže prosím +15 :D. Dala mi hodně zabrat, protože jsem si musela nejdříve všechno představit a poté popsat, abych si byla jistá, že to dává smysl. A omlouvám se za ten konec. Když já mám tak ráda, když jste napnutí :D Doufám, že se Vám bude líbit. Budu ráda za každou hvězdičku či komentář. 

Klečela jsem u křesla, na kterém seděl a dívala se mu přímo do očí.

,,Chápu, že je to těžké, ale zkuste mi důvěřovat. Zavřete oči a trochu se uvolněte. Slibuji, že se nikdy nic nikdo nedozví."

,,Věřím Vám. Dělejte si semnou co chcete, hlavně už mi prosím pomozte." Prudce vydechl. Bylo vidět, že je to pro něj nejen hodně nepříjemné, ale zároveň dost bolestivé. Ruce se mi třásly, když jsem mu vyjížděla po stehnech směrem k jeho rozkroku. Jednou rukou jsem pohladila bouli vzdouvající se v kalhotách a druhou jsem putovala k vrchnímu knoflíčku košile, který jsem pracně rozepnula a uvolnila tak dýchací cesty své oběti.

Když jsem konečně rozepnula kalhoty a dostala se rukou až k orgánu, který si vyžadoval mou pozornost Severus se prudce nadechl a zavzdychal. Vzala jsem do ruky tu velkou vztyčenou chloubu, Severus zvrátil hlavu směrem k opěrce křesla a vydal hlasitý sten. To mě utvrdilo v pocitu dobře odváděné práce. Objala jsem rukou celou jeho délku a začala po ní přejíždět. Druhou rukou jsem se konečně propracovala k jedné vztyčené bradavce, kterou jsem uchopila mezi prsty a umocnila tak profesorův prožitek. Hlasitě sténal a přirážel svou chloubou směrem k mé ruce. Byl už hodně blízko vrcholu, když jsem zmáčkla zčervenalou bradavku a poslala tak svého profesora lektvarů přes okraj rozkoše. Sevřel opěrky křesla po stranách a roztřásl se v právě prožívaném orgasmu. Dívala jsem se, jak se zmítá v křečích a užívala jsem si ten pocit moci, kterou jsem v tu chvíli měla. Cítila jsem jak jeho semeno skrápí mou dlaň, kterou jsem měla rozedřenou od zipu profesorových kalhot. Když dozvuky prvního orgasmu odezněly použila jsem na nás čistící kouzlo a přivolala dvě sklenice vody. Severus si mezitím dopnul kalhoty a vděčně si ode mě vodu vzal. Zhluboka se napil a pak se na mě podíval. Díval se dlouho a nic neříkal. Začala jsem být nervózní a jako první porušila to ticho mezi námi.

,,V pořádku, pane?"

,,Cože?"

,,Jestli jste v pořádku?"

,,Ano, samozřejmě. Jen.."

,,Jen co?"

,,Jen jsem přemýšlel jestli to někdy bylo takové?" Řekl zamyšleně a vypadalo to, že vůbec nevnímá co vyslovil.

,,Prosím?"

,,Ne, nic. To nic. Zapomeňte na to." A zase mlčel.

,,Promiňte pane, ale nechtěl by jste si na sebe vzít něco pohodlnějšího?"

,,Cože?"

,,No, promiňte, ale obávám se, že do dalšího projevu lektvaru moc času nezbývá a Vaše kalhoty jsou poměrně špatně přístupné a Vy pak budete příliš unavený a..." Snažila jsem se jako idiot vysvětlit, že se mi s těmi jeho kalhotami prostě špatně manipuluje a pak až bude příliš unavený bych ho třeba musela svléknout já a tak.. No musí se mi nechat, že jsem se opravdu snažila naznačovat.

,,Já ale jiné kalhoty nevlastním. Všechny jsou stejné barvy a stejného střihu. Nosím je od rána do večera."

,,No, dobře a co třeba pyžamové kalhoty?" Připadala jsem si jako pitomec, ale jak jinak mu naznačit, že dostat se do těch jeho kalhot a pak v nich.. no, řekněme pracovat je prostě problém. ( Ach joo, řekněte svému profesorovi, že má příliš těsné kalhoty a že se Vám do nich nevejde ruka, bez toho, aniž by jste si jí rozedřeli do krve :D) 

,,Vypadám jako někdo, kdo nosí pyžamové kalhoty? Spím zásadně pouze ve spodním prádle."

Prudce jsem se nadechla a schovala hlavu v dlaních. 

,,Opravdu mi to umíte ulehčit, pane." Díval se na mě a čekal co ze mě ještě vypadne. Kdybych nevěděla, že mu není zrovna dobře asi bych se s ním měla chuť i pohádat. Podívala jsem se mu přímo do očí.

,,Pane profesore, už teď si připadám jako idiot, takže mohl by jste si prosím sundat ty zatracené kalhoty, abych si tu ruku nemusela rozedřít úplně?" Ukázala jsem mu na své zápěstí.

,,Sakra. Omlouvám se. Nedošlo mi to." Postavil se, rozepnul si kalhoty a podíval se na mě. Natáhla jsem se za sebe a podala mu, jak jinak než černou deku, která ležela na stejně černém gauči.

Otočila jsem se a hledala ve své tašce krém na ruce, když se zamnou ozval prudký vzdech. Podívala jsem se směrem, kterým ten zvuk přišel. Severus už seděl pod dekou, prudce dýchal a snažil se sám zpracovávat svou již znovu vztyčenou erekci. 

,,Mám Vás chvilku nechat?" Zeptala jsem se a upřímně doufala, že řekne ne, protože jedna věc je ta, že mu dělám dobře já a druhá věc by byla se dívat, jak si ho honí sám. To bych asi nezvládla. Přece jenom jsem mladá holka, která má taky své potřeby. Nezapomínejme, že pro mě nejde o obyčejného profesora, ale jde o muže, do kterého jsem se zamilovala a o kterém jsem přesvědčená, že ho nikdy nebudu mít. Byť celá tato situace s magií a lektvarem je pro nás oba nad míru těžká, jsem rozhodnutá si ji plně prožít a zapamatovat.

,,Ne, prosím. Já sám nemůžu.. " Chtěl ještě něco říct, ale místo toho zvrátil hlavu a zavzdychal. To už jsem u něj znovu klečela a hrála si s jeho velkou výbavou. Když jsem naposledy přejela po celé jeho délce vykřikl a chytil se mě za rameno. Očividně byl vyčerpaný. Počkala jsem dokud neodezněly poslední křeče rozkoše a použila na nás čistící kouzlo. 

,,Není Vám zima?" Zeptala jsem se a až pak mi došlo jakou pitomost jsem to vlastně vypustila z úst. Podíval se na mě tím svým pohledem až mě zamrazilo. 

,,Chápu, hloupá otázka hodná pouze Elisabeth Potterové." Dodala jsem se sarkasmem v hlase.

,,Elisabeth, prosím. Teď opravdu nemám sílu se s Vámi hádat."

,,Promiňte, nechtěla jsem se hádat. Myslela jsem to spíš tak jestli nepotřebujete ohřívací kouzlo nebo trochu teplého čaje. Nebo prostě cokoliv jiného." Díval se na mě a prohlížel si mě od hlavy k patě.

,,Promiňte, já nevím, co se v takových chvílích hodí říkat nebo dělat. Zapomeňte, že jsem vůbec něco říkala."

,,Ne, Elisabeth, to Vy promiňte mě. Děláte tady pro mě tohle všechno a já Vám to jenom ztěžuji. Uvědomuji si, že je pro Vás tato situace stejně obtížná jako pro mě. Nejen, že musíte trávit čas se svým nenáviděným profesorem, Vy se mě ještě musíte dotýkat. Navíc tak intimně." Chtěl ještě pokračovat, ale prudce vydechl a jeho ruka vystřelila směrem k jeho rozkroku. Hlasitě zaúpěl a s rukou mezi nohama se napřímil na křesle. Tvář měl zkřivenou bolestí, což mě vyděsilo.

,,Pane? Další vlna?" Severus se postavil a opřel se o křeslo. Jednu ruku měl stále mezi nohama a svíral si vztyčený penis. Prudce dýchal.

,,Strašně to bolí. Elisabeth, prosím." Hlasitě vykřiknul a podlomily se mu nohy...





Spojila nás magieKde žijí příběhy. Začni objevovat