Most néhány érdekességet osztok meg veletek a történetemről. Remélem, tetszeni fog nektek. ^^
1. Ayumu karakterét részben egy szerepjátékos karakteremről mintáztam, habár néhány dolgot megváltoztattam. Elsősorban a kinézetét, valamint a jellemének néhány részletét.
2. Az eredeti történet full fluffos, romantikus lett volna, de azt túl unalmasnak találtam.
3. Ayumut eredetileg Satoruval akartam összehozni. Erre vannak is utalások a történetben, de végül mégis maradt Hirokival.
4. Satoru az eredeti tervek szerint nem változott volna ekkorát a történetben, tovább maradt volna aljas. Plusz elkerült volna Szibériába, de utóbbit túl kegyetlen megoldásnak találtam. Ráadásul eredetileg egy évvel fiatalabb lett volna.
5. Akira eredetileg összejött volna Shinjivel (Aiden bátyja), de mivel utóbbi alig szerepel a történetben, így passzoltam a dolgot.
6. Sakura jellemét eredetileg nem akartam megváltoztatni, de végül úgy döntöttem, hogy feljesztem a karakterét. Így Ayumunak jóval nagyobb motivációt adok arra, hogy harcoljon Hirokiért.
7. Ayumu nemcsak olvasni, hanem írni is tud, de azt már nem annyira jól.
8. Aiden az eredeti terveimben nem szerepelt, de akartam egy jóbarátot Ayumunak. Plusz szerettem volna egy párt Satorunak is, aki így lemond Ayumuról.
9. Satoru gyűlöli, amit tanul, sokkal szívesebben lenne irodalomtanár egy középiskolában. Egyébként erről majd lesz is szó.
Nos, ennyi lenne. Remélem, tetszenek a kis érdekességek. A történet vége már nincs annyira messze, de még sok-sok kaland és megpróbáltatás vár Ayumura és Hirokira, mielőtt boldogok lehetnek. Ha ugyan valóban megadatik ez nekik.
YOU ARE READING
Ayumu
RomanceLassan elérjük a 30 000-res olvasottságot! Sosem gondoltam, hogy ennyien fogják olvasni az én kis történetemet Ayumuról. Nagyon örülök neki, hogy ilyen sokan szeretitek a fiúkat. :) Ayumu egy tizenhat éves fiú, egy pet, akit rövid élete során számta...