Néhány tény Ayumuról

286 24 3
                                    

Gondoltam, hogy jobban megismerjük a főszereplőt, hozok róla néhány információt. Nem sokat, néhányról már tudunk, néhány meg majd még ki lesz fejtve a történetben.


1. Ayumu május 20-án született Párizsban francia anya és japán apa gyermekeként. Születése után azonban azonmód elválasztották az anyjával, akivel soha többé nem találkozott.

2. Egy neveldében élt együtt, ahol többek között Ren is a szobatársa volt. Hogy a nevelde hol helyezkedett el, arról nincs információnk.

3. A nyolcadik születésnapján bocsátották először áruba, első gazdája pedig egy negyvenhét éves, kiotói üzletember volt, aki fél év után vált meg tőle anyagi okokból.

4. Nem tud úszni, bár ez a petek között nem ritka dolog. Ezért rettentően fél a medencék környékén, valamint a tengerbe sem menne bele önszántából.

5. Utálja a horrorfilmeket, de a romantikusokat imádja. Valamint nagyon szereti a rajzfilmeket is.

6. Eleinte csak hiraganát és katakanát tud olvasni, a kanjikat Yamada-senseitől tanulja meg.

7. Szereti az édességet, a nyarat és meleg fürdőket. Ellenben utálja a hideget.

8. Klausztrofóbiás, mióta egy gazdája egy egész napra egy kis dobozba zárta. Így liftben sem nagyon tud utazni, ha az nem üvegfalú. 

9. Nem szereti a csípős ételeket. 

10. A szeretteiért bármire képes, de önmagáért már kevésbé áll ki. Mindig másokat helyez előtérbe saját magával szemben.

AyumuWhere stories live. Discover now