Novellák és kiegészítő történetek

404 25 11
                                    

Sokan kérdeztétek, hogy mik történtek egyes fejezetekben, amik nem még nem derültek ki. Úgy gondoltam, hogy ezek a kis kimaradt jelenetek majd novellák formájában fognak napvilágot látni, persze külön kötetben. 

Ezen kívül, több kiegészítő történetet is tervezek, persze mindegyiket külön-külön kötetecskében. Hiszen rengeteg dolog van, ami még megfejtésre és elmesélésre vár nemcsak Ayumutól, de a többi karakter részéről is. Összesen tizenkét novellát és hat kiegészítő történetet fogok írni, legalábbis ez a terv. Hogy mikből is lesznek, most megosztom veletek.


Novellák (még cím nélkül):


- Hiroki első csók utáni elrohanása (amikor Ayumu először csókolja meg őt a kertben)

- Hiroki megbünteti Satorut (avagy mi zajlott le abban a bizonyos jelenetben)

- Hiroki lelki gyötrelmei, mután megbüntette Ayumut

- Sawada-sama fenyegetése, ami majdnem Satoru halálát okozta

- Satoru öngyilkossági kísérlete, és kórházi tartózkodása (ez talán két novella is lesz, de talán három is)

- Hiroki és Satoru őszinte beszélgetése a kórházban (azaz mi is okozta azt a bizonyos döntést Hirokinál Ayumut illetően)

- Satoru és Aiden beszélgetése a moziban

- Satoru vallomása Aidennek Ayumut illetően

- Botrány az eljegyzési partin

- Aiden kilakoltatásának körülményei

- Akira és Satoru első találkozása

- Shinji érzései, amikor először találkozik Aidennel


Kiegészítő történetek:


1. Ayumu története:

Bár ez igazából Ayumu szüleinek a története. Kiderül, kik is voltak ők, valamint hogy Ayumu miért nem a családjával nőtt fel. Választ kapunk arra is, hogy vajon a szülei élnek-e még, és ha igen, miért nem keresték soha.


2. Hiroki és Satoru szüleinek története:

Vajon egy kedves, nyugodt természetű, fiatal nő miért dönt úgy, hogy összeköti az életét egy olyan durva, erőszakos és hatalommániás férfihoz, mint Sawada Kazuhiro? Vajon Sawada-sama tényleg nem szerette a feleségét? Fény derül a házasságukra, valamint arra is, hogy a fiúk anyja pontosan hogyan is vesztette el az életét. Talán semmi sem olyan fekete-fehér, mint amilyennek eddig gondoltuk.


3. Aiden története:

Aiden, Shinji öccse félvér, japán apa és angol anya gyermeke, aki egy félrelépésből született. De vajon hogyan találkoztak a szülei? MI késztethet arra egy boldog házasságban élő férfit, hogy megcsalja a feleségét? Fény derül Aiden fogantatásának körülményeire, valamint bepillanthatunk első hat évébe az anyja haláláig.


4. Aiden és Satoru története:

Szerintem ezt várja mindenki a legjobban. Aiden hat, Satoru pedig hét éves volt, amikor a két fiú először találkozott egymással. De vajon miért gyűlölte Satoru annyira, és annyi évig a fiatalabb fiút? Hogyan, és miért szeretett bele Aiden a későbbi párjába? A negyedik történetben mindenre választ kapnak a kedves olvasók.


5. Hiroki és Satoru története:

Vajon milyen lehetett felnőni a Sawada-villában? Hogyan teltek Hiroki és Satoru napjai, főleg anyjuk halála után? Hogyan vészelték át a gyerekek anyjuk elvesztését és apjuk túlzott szigorát? Hogyan vált később Satoru kezelhetetlen lázadóvá? Mit érzett Hiroki, akinek túl korán kellett felnőnie? Az ötödik történet mindenre választ ad.


6. Akira története:

Akiráról se feledkezzünk meg, aki mostanában igen fontos szerepet tölt azért be a történetben. Az ő élete sem volt fenékig tejfel. Akira, Satoru legjobb barátja nem éppen a legjobb családból jött, nem is a legjobb környéken született. Mégis képes volt kitörni a nyomorból, és erős, független, jószívű fiúvá vált, aki bármire képes Satoruért. De hogy pontosan ki is ő? A hatodik történetből kiderül.


Nos, ezek lennének az én kis kiegészítő történeteim. Hogy mikor kezdem el őket írni, az még számomra is rejtély, de mg fogom írni mindet. Szóval, készüljetek fel, mert lesznek még itt meglepetések! ^^

Melyik történetet, vagy novellát várjátok a legjobban? Lehet kommentelni! ^^

AyumuWhere stories live. Discover now