† CHAPTER AQ †

134 13 0
                                    

Rokfort, Anglicko

3. september 1976

„Sirius, ty sa môžeš akurát tak pekne hanbiť!" povedala som mu hneď, ako som si k nim sadol vo Veľkej sieni.

Prekvapene sa na mňa pozrel.

„Ja? O čom to vravíš?"

„Vieš koho sme nepozvali?" opýtal sa James.

„Áno, ju." kývol som hlavou smerom k Rine, ktorá sedela o dve miesta odo mňa smerom k učiteľskému stolu.

„Ako vieš?" spýtal sa Peter.

„Pretože som ju pozval. Bol som sa prejsť k jazeru a sedela pod našim dubom, tak som využil situácie."

„Ty parchant!" zvolal Sirius a pár ľudí sa otočilo.

Iba som sa na tom zasmial.

„A mimochodom, volá sa Rina."

Hneď, ako som to povedal na mňa Sirius nenávistne zazrel. Iba som sa uškrnul.

„Takže." upútal našu pozornosť profesor Dumbledore. „Ako iste viete, poveril som našich schopných prefektov, aby Vás sem zvolali o niečo skôr. Chcel by som Vám niečo oznámiť.

S Ministerstvom mágie sme sa dohodli, o takzvanom Výmennom pobyte." naznačil prstami úvodzovky. „Dnes k nám až do konca školského roku pribudnú zahraničný študenti, pretože sa spúšťa nový doplňujúci predmet, ktorý sa bude učiť povinne v piatom ročníku, ale starší študenti ak budú mať záujem, môžu sa na tento predmet zapísať tiež.

O tom predmete sa dozviete až v pondelok. Teraz by som chcel tu srdečne privítať našich nových hostí."

Roztiahol ruky, dvere na Veľkej sieni sa otvorili a dnu vošla skupinka asi pätnástich deciek vo veku tak pätnásť – šestnásť rokov. Boli tam ako dievčatá, tak aj chlapci. Všetci smerovali k učiteľskému stolu, kde zastali ako prváci pri triedení.

„Preto, aby sme to urobili trochu zaujímavejšie, títo študenti nastúpia do piateho a šiesteho ročníku a Múdry klobúk ich zaradí do ich dočasnej fakulty." vysvetlil Dumbledore.

Profesorka McGonagallová sa postavila k trojnohému stolčeku a v rukách držala pergamen s klobúkom.

„Aimée Dunasová." prečítala prvé meno.

Dievča s krátkymi hnedými vlasmi ladne prišlo až k nej a sadlo si na stolček. McGonagallová jej nasadila na hlavu klobúk.

„Bystrohlav!" vykríkol klobúk a dievča sa pobralo sadnúť si k tlieskajúcemu stolu.

A takto to išlo ďalej, ako normálne pri triedení. Do Bystrohlavu ešte pribudla Didier Cyrille a Bazyli Erwin.

Do Slizolinu šla Brama Vladová, Alexander Epson, Charles Bloom a Isabella Flavorová.

Do Bifľomoru šli Adrien Chille, Eviga Francisco, Mateo Luis a Sophie Trachenová.

A k nám do Chrabromilu pribudol Arcadie Bran, Priscilla Quido, Šafránková Ája a Kolárová Lucia.

„Prajem našim hosťom, aby sa tu cítili ako doma a nech sa im darí. A teraz sa môže začať hostina." dokončil Dumbledore a pred nami sa objavilo jedlo.

„Myslíte, že by sme aj tých nových mali pozval na našu párty?" spýtal sa Peter.

„Samozrejme, veď predsa treba ukázať, že naša fakulta je lepšia ako ostatné." poznamenal nadšene Sirius.

POZASTAVENÉ Inak to nešlo (Pokračovanie Keby Bolo Všetko Inak - HP Fanfiction)Where stories live. Discover now