Rokfort, Anglicko
3. september 1976
„A prečo som nemohla byť prefektkou ja?" započula som otázku.
„To je Lily?" povedal Sev.
Iba som prevrátila očami a vošla za hlasom do chodby. Stála tam aj s profesorkou McGonagallovou.
„Je mi ľúto, slečna Evansová, ale o týchto veciach rozhoduje riaditeľ a nie ja." odpovedala jej.
Akonáhle som sa vynorila spoza rohu, si ma Lily všimla.
„Čo tu chceš?" osočila sa na mňa.
„Mám prefektskú hliadku." odpovedala som jej s kludom.
„A čo tu robíte vy, pán Snape a pán Epson?" spýtala sa Minerva.
„Prichytila som ich pri knižnici, ale majú povolenie od profesora Slughorna, že tuto Sev môže Alexovi ukázať hrad." povedala som jej a vytiahla z vrecka pergamen s povolením, ktorý som na rýchlo vyčarovala.
Stihla som aj zachytiť Lilyn zmetený pohľad hneď, ako som povedala Severusovi Sev.
Minerva si povolenie zbežne prezrela a podala ho Sevovi.
„V poriadku."
Hneď na to sa obaja otočili a šli preč.
„Prečo na sebe nemáš školskú rovnošatu?" ozvala sa opäť Lily.
„A čo je ti potom? A čo vlastne ty robíš takto neskoro na školských chodbách?"
„Výnimočne dnes je to v poriadku, Rina." zapojila sa do toho Minerva. „Slečna Evansová hľadala mňa, pretože mi chcela niečo povedať."
Len som prikývla a pozrela sa zamyslene s naklonenou hlavou som na Lily.
„Nechcela si jej povedať o tej tajnej párty?" pomyslela som si.
„Pani profesorka," otočila sa na Minervu a vytiahla svoju pozvánku. „Potter s Blackov robia v spoločenskej miestnosti tajnú párty začiatok školského roku a .."
Nedokončila, pretože sa zrovna vtedy prebrala.
„Čo som to povedala..." povedala a chytila sa za ústa.
„Takže tajnú párty." zopakovala po nej Minerva, chytili ju za lakeť a začala ju ťahať smerom k veži.
Ja som išla po chvíli za nimi.
____________________________________________________________
„Čo to má znamenať?" počula som Minervin krik.
Prišla som až k nim a videla som ju stáť v priechode.
„Vedela som, že to nedopadne dobre." pošepkala mi Tučná pani.
„Choďte všetci okamžite do svojich izieb. Všetci okrem Vás štyroch."
Počkala až ostatný odídu a pokračovala ďalej. „To si snáď zo mňa robíte srandu! Môžete mi to láskavo vysvetliť."
Všetci zaryto mlčali.
„Musím úprimne povedať, že od Vás, Potter a Black, som niečo také čakala. Ale že sa k nim pripojíte aj vy, Lupin, a ešte aj prefekt! Preto dnes za Vás Riddlová zobrala službu? Aby ste sa mohli zabávať? Som absolútne znechutená! Ešteže ma slečna Evansová na to upozornila."
Chytila ju za habit a strčila dovnútra k nim. Videla som to sklamanie v Potterovích očiach. Asi som to nemala robiť.
„Bezpodmienečne ste všetci po škole. Aj vy, slečna Evansová. Aj napriek tomu, že ste spravili dobrú vec, donášať sa nevypláca. Vašim trestom bude..."
YOU ARE READING
POZASTAVENÉ Inak to nešlo (Pokračovanie Keby Bolo Všetko Inak - HP Fanfiction)
FanfictionPokračovanie príbehu Keby bolo všetko inak. Nová kapitola, a však jej život pokračuje ďalej. Nové dobrodružstvá, ľudia, láska, strata... Jednoducho Inak to nešlo🤗 (Prosím nehľadajte rovnaké črty príbehu J. K. R. ĎAKUJEM)