Rokfort, Anglicko
19. september 1976
Rina
„Konečne sme tento trápny týždeň pretrpeli a moji dokonalý rodičia odchádzajú preč." s úľavou si povzdychol Sirius.
„Predpokladám, že sa pôjdeš patrične rozlúčiť." povedala som a sadla si k nim za stôl.
Sedel tu aj Dom. Sev spoza nás potichu zúril.
„Už bežím." povedal a všetci šiesti sme sa začali smiať.
„Pot să vorbesc cu tine? Môžem s tebou hovoriť?" ozval sa za mnou Arcadie.
Už dosť dávno a perfektne vie hovoriť po anglicky, ale vyjadrovať sa v rumunčine je pre neho prirodzenejšie.
„Desigur. Samozrejme." odpovedala som a vyšla za ním na chodbu.
„C ese intampla? Čo sa deje?" spýtala som sa.
„Trebuie sa plec. Potrebujem odísť." odpovedal mi.
„Și unde este problema? A kde je problém?"
„Nu pot să plec și să te las aici fără protecție. Promisiunile trebuie respectate. Trebuie să vii cu mine. Nemôžem len tak odísť a nechať Ťa tu bez ochrany. Sľuby sa musia dodržiavať. Musíš ísť so mnou."
„Bine, unde mergem? Dobre a kam ideme?"
„Catre Australia. Do Austrálie."
„Mai exact. Konkrétnejšie?"
„La Sydney. Do Sydney."
„Cand? Kedy?"
„Chiar acum. Hneď."
„Ine, îl voi anunța pe Albus. Dobre, len to musím oznámiť Albusovi."
„Čo potrebuješ oznámiť Albusovi?" ozval sa menovaný od schodu.
„Že mi hrozne láme srdce, ale musím Ťa opustiť." zasmiala som sa.
„To nie je nič nové." poznamenal a vošiel do siene, ale medzi dverami sa zastavil a otočil.
„Ale Snapeová, žiadne problémy."
„Jasné ocko, do jedenástej som doma." poznamenala som, chytila Arcadieho za ruku a odmiestnila sa preč.
Sydney, Austrália
Ocitli sme sa v tmavej uličke.
„Ce acum? Čo teraz?" spýtala som sa.
„Haide. Poď." zavelil a ponúkol mi svoje rameno.
Chytila som sa ho a nenápadne sme vyšli z uličky do ruchu veľkomesta. Tu je o celkom dosť hodín viacej, takže sa nomágovia vracajúci sa z práce, sa motali kade tade.
____________________________________________________________
„Am primit vestea că sora mea Viorica este aici undeva și are o problemă serioasă. Aș spune mai degrabă că ea este problema gravă. Dostal som správu, že sa tu niekde nachádza moja sestra Viorica a má vážny problém. Teda skôr by som povedal, že ona je ten vážny problém." začal vysvetľovať.
„Nu mi-ai spus niciodată că ai frați. Nikdy si mi nepovedal, že máš nejakých súrodencov."
„Nu a existat niciun motiv pentru asta. Viorica și cu mine ne-am înstrăinat cu mult timp în urmă. Ea este diferită. Nebol na to dôvod. S Vioricou sme sa odcudzili už veľmi dávno. Ona je iná."
„Cum altfel? Ako iná?" nechápala som.
„Locuiește singură, nu s-a alăturat nimănui, dar nu aceasta este principala problemă. Se numesc Nomazi. Žije na vlastnú päsť, k nikomu sa nepridala, ale to nie je ten hlavný problém. Nazývajú sa Nomádi."
„Deci ce este? A čo to teda je?"
„Se hrănește cu sânge. Ona sa živí krvou."
„La fel ca orice vampir. Veď presne ako každý upír." poznamenala som.
„Da, vampirii beau sânge uman. Din cauza ta, am început să mănânc animale suprapopulate când sunt foarte puțini oameni în jurul orașului Hogwarts. Dar Viorica se hrănește cu sânge de vrăjitoare. Áno, upíry pijú ľudskú krv. Ja som sa kvôli tebe začal stravovať premnoženým zvieratami, keď v okolí Rokfortu je veľmi málo ľudí. A však Viorica sa kŕmi čarodejníckou krvou."
„Cum te rog? Ako prosím?"
Zdesene som na neho vyvalila oči.
„Prin urmare, există o populație foarte mică de vrăjitori în Australia. Preto je v Austrálii veľmi malá populácia čarodejníkov."
____________________________________________________________
Išli sme potichu asi desať minút, keď sa znovu ozval.
„Inca un lucru. Ešte jedna vec?"
„Ce? Aká?"
„Volturi ar trebui să fie și aici undeva. Aj Volturiovci by tu mali niekde byť."
„Și de ce? A prečo?"
„O vor ucide. Chystajú sa ju zabiť."
ESTÁS LEYENDO
POZASTAVENÉ Inak to nešlo (Pokračovanie Keby Bolo Všetko Inak - HP Fanfiction)
FanficPokračovanie príbehu Keby bolo všetko inak. Nová kapitola, a však jej život pokračuje ďalej. Nové dobrodružstvá, ľudia, láska, strata... Jednoducho Inak to nešlo🤗 (Prosím nehľadajte rovnaké črty príbehu J. K. R. ĎAKUJEM)