Rokfort, Anglicko
16. september 1976
Sirius
„Nezabudnite, že dnes máme posledný tréning pred zápasom." pripomenul James členom svojho tímu v Spoločenskej miestnosti.
„Viem." odpovedala mu celkom pekná šiestačka Kaysie Tearsová.
„Ale ty by si mala prísť o hodinu skôr, aby si dohnala všetky svoje nedostatky." poznamenal som a uškrnul sa.
„A čo tvoje nedostatky, Black?" vrátila mi naspäť.
„Ja mám len samé dostatky." povedal som. „No svoju šancu si mala."
Iba nad tým prevrátila očami.
„Sirius, musíš do nej stále iba rýpať." otočil sa na mňa James. „Nie, že kvôli tvojim rečiam odíde z tímu."
„Hádam sa nebojíš. Nájdeš si lepšieho hráča. Každý predsa vie, že baby metlobal hrať nevedia!" povedal som.
Tearsová sa naštvala a hodila o zem knihu, ktorú držala.
„Tak prečo teda nie si v tíme na miesto mňa, Black?" spýtala sa. „Bojíš sa, že by všetci prišli na to, že stojíš za hovno a už by ti žiadna nedala?"
„Ja som len nechcel všetkých ostatných zahanbiť svojim skvelým výkonom." povedal som s úškrnom. „Nebolo by to fér."
Zhlboka sa na tom zasmiala.
„James, ak dovolíš, mám jeden návrh."
„Sem s tím." povzbudil ju.
„Namiesto dnešného tréningu, by som navrhla zápas. Dievčatá proti chlapcom." víťazoslávne sa usmiala.
„Prosím?" James sa na ňu zmetene pozrel.
„No tak, James, to je skvelí nápad." nadchla sa Amanda Durbová, ktorá tiež hrala na poste triafača spolu s Kaysie.
„Ale aby to bolo fér a neboli ste vo výhode." pozerala Kaysie na mňa. „James nebude stíhač."
„Ja to beriem." vyhlásil som. „James?"
„Dobre." rezignovane súhlasil.
„Tak dnes o piatej na ihrisku." povedala a spolu so svojou partou odišli preč.
„Bude to dobrý nápad?" strachoval sa Peter.
„Baby nevedia hrať metlobal, je to predsa tvrdý šport." povedal som.
„Len aby si nebol prekvapený." povedal Remus a postavil sa.
„Kam ideš?" spýtal sa James.
„Do knižnice." odvetil a dal sa na odchod.
„To určite." poznamenal som a postavil sa. „Ja idem s tebou."
„Čo chceš robiť ty v knižnici?" spýtal sa ma Remus, keď sme prešli okolo Tučnej panej a ocitli sa na chodbe.
„Ale ja veľmi dobre viem, že sa nejdeš do knižnice učiť." povedal som a vykročili sme.
Remus sa zasmial.
„A čo by som potom v tej knižnici robil?" spýtal sa.
„Ideš pozorovať Rinu." povedal som a videl som, ako sa začal červenať.
„Nie."
„Ale áno."
____________________________________________________________
YOU ARE READING
POZASTAVENÉ Inak to nešlo (Pokračovanie Keby Bolo Všetko Inak - HP Fanfiction)
FanfictionPokračovanie príbehu Keby bolo všetko inak. Nová kapitola, a však jej život pokračuje ďalej. Nové dobrodružstvá, ľudia, láska, strata... Jednoducho Inak to nešlo🤗 (Prosím nehľadajte rovnaké črty príbehu J. K. R. ĎAKUJEM)