† CHAPTER BG †

105 10 0
                                    

Rokfort, Anglicko

22. september 1976

Prišla som až k učebni, bola v nej len profesorka.

„Všetko v poriadku?" spýtala sa.

„Áno. Čo budeme preberať?"

„Incarcerous, spútanie..."

„Protivníka." skočila som jej do reči. „Nie je skôr pre obranu?"

„Je, tak ale čo Ti budem hovoriť. Na ministerstve to asi nevedia."

Hneď na to vošli do triedy Bystrohlavčania. Ja som sa vydala obsadiť si miesto v rohu učebne. Šťastie, že sú Bystrohlavčania taký šprti a všetci sedávajú vpredu. Chalani sa rozprávali o nezmysloch a dievčatá o tom, kto s kým pôjde na ples.

„Ja pozvem Blacka." povedalo dievča s ryšavými vlasmi.

„Hej! Toho chcem pozvať ja!" povedala rozčúlene trochu hnedovláska, ktorá bola trochu pri sebe.

„Aj tak by s tebou nikam nikdy nešiel." zrušila ju druhá hnedovláska, omnoho krajšia ako tá prvá. "Veď sa na seba pozri."

Všetky ostatné sa jej začali smiať. Iba som na tým prevrátila očami. Čo sa to s Rokfortom len stalo? Ich smiech však prerušil príchod chrabromilčanov.

„Vravím Ti, s Potterom by som nešla, ani keby od toho závisel môj život." hovorila Evansová Durbovej.

Tesne za nimi išlo to dievča zo včera. Všimlo si, že sedím sama; v tejto triede sa ešte stále sedí po troch.

Pozrela sa na svoje kamarátky, ktoré si sadli k tej bacuľatej bystrohlavčanke, a tak zamierila ku mne.

„Máš tu voľné?" ukázala na miesto vedľa mňa.

„Vždy." povedala som jej.

„Mimochodom som Kristína." natiahla ku mne ruku. „Ale kľudne ma môžeš volať aj Tina."

„Ja som Rina." podanie som jej opätovala.

„Ja viem. Si to najviac populárne dievča v tejto škole a to tu nie si ani mesiac." zasmiala sa.

„To je super." poznamenala som.

„Je to tvoje celé meno alebo len skratka?" zaujímala sa.

„Skratka." odpovedala som rýchlo.

Už sa nadychovala, že sa spýta niečo ďalšie, ale práve vtedy prišiel do triedy Remus a ona onemela, pretože si sadol do lavice pred nás rovno predo mňa.

Asi desať minút po tom, čo začala hodina sa do triedy vrútil James so Síriusom a za nimi v tesnom závese Peter.

Minerva si len povzdychla.

„Pán Potter, pán Black, pán Pettigrew, dožijem sa ja niekedy dňa, že prídete na moju hodinu včas?" spýtala sa rečnícky.

„To je len vo hviezdach, pani profesorka." odpovedal jej Sirius so žiarivým úsmevom.

„Ste po škole, pán Black." zhasla ho.

Sirius len pokrčil plecami a spolu s Jamesom si sadli do lavice k Remusovi. Peter bol nútení si sadnúť vedľa Tiny, keď chcel byť pri svojich priateľoch.

„Takže pre istotu to zopakujem ešte raz. Na dnešnej hodine budeme preberať kúzlo Incarcerous. Toto kúzlo slúži na spútanie protivníka. Dnes budeme preberať iba teóriu a na ďalšej hodine si ho budete precvičovať vo dvojiciach."

POZASTAVENÉ Inak to nešlo (Pokračovanie Keby Bolo Všetko Inak - HP Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin