Rokfort, Anglicko
16. september 1976
Rina
„Hádam nie si na mňa naštvaný, že som ťa porazila?" spýtala som sa Siriusa.
Našla som ho trucovať v Odpočinkovej miestnosti.
„Čože?" spýtal sa zmetene a pozrel na mňa. „Nie. Áno. Možno. Ja len..."
Pozerala som sa na neho ako koktá a zvalila sa do vedľajšieho kresla.
„Je to len veľmi ponižujúce, keď chalana porazia baby." priznal.
Prevrátila som očami.
„To ste vy chalani. Nedokážete akceptovať fakt, že dievčatá vedia to isté čo vy, v niektorých prípadoch aj lepšie." povedala som a pozrela sa na obrúčku v tvare koruny.
„Je to možné." povedal a zostali sme ticho, keď do miestnosti vošla Bellatrix s Narcissou, chalanom, čo sa celkom podobal na Síriusa a so ženou a mužom.
„Vážne skvelá hra, Sirius." poznamenala Bella a zaškerila sa.
„Pekne si strápnil našu rodinu." povedal ten chalan.
„Drž hubu, Regulus. Aspoň to na rozdiel od teba viem hrať." povedal Sirius a postavil sa.
„Nerozprávaj sa takto so svojim bratom!" zvolala žena a znechutene sa na Siriusa pozrela. „Má pravdu, že si len obyčajným sklamaním."
„Nebudem toto počúvať." vyhlásil Sirius a odišiel preč.
„Nečakala som, že sa k nim pridáš aj ty." otočila sa na mňa Bella.
„Chýbala im jedna hráčka. A navyše ja sa vždy rada pozriem na to, ako sa niekto dokáže znemožniť aj sám." pokrčila som plecami a tiež sa postavila na odchod.
„Mladá dáma." oslovila ma žena. „Prídete mi nejaká povedomá, nestretli sme sa už niekde?"
„Je to dosť ako pravdepodobné, som Vaša suseda. Bývam na Grimauldovom námestí číslo trinásť." povedala som.
„Vážne?" zvolala prekvapene a natiahla ku mne ruku. „Som Walburga Blacková a toto je môj muž Orion a syn Regulus, ale toho asi už poznáš."
Podanie ruky som jej opätovala.
„Rina Riddlová." predstavila som sa. „Som velice potešená, že Vás spoznávam. Ale teraz, ak ma ospravedlníte, už budem musieť ísť."
Kývla som hlavou smerom k zemi na znak úcty. S vystretým chrbtom a zopnutými rukami pred sebou som odišla preč. Pri dverách na chodbe som zastala.
„To je vychovanie! Tá sa do našej rodiny veľmi hodí. Musíš sa ukázať v tom najlepšom svetle pred ňou. Vieš čo by to bolo, kedyže môžeš povedať, že je tvoja žena niekto taký?" počula som Walburgyn hlas.
Naštvane som si vzdychla.
„Nič nové u nej, využívať ľudí."
Strhla som sa, keď som za sebou počula hlas. Otočila som sa a pozrela sa na Siriusa. Ledbalo sa opieral o stenu pri dverách. Počúval, čo budú hovoriť.
„Takých už som vo svojom živote stretla veľa. Jedného sa nemôžem zbaviť." povedala som a vybrala sa na večeru.
____________________________________________________________
„Prečo si taká záhadná?" spýtal sa ma Sirius a pridal sa ku mne.
„Ja nie som záhadná, ja si len strážim svoje súkromie. Ty bežne každému na počkanie hovoríš, že ťa nenávidí tvoja vlastná rodina?" pozrela som sa na neho.
YOU ARE READING
POZASTAVENÉ Inak to nešlo (Pokračovanie Keby Bolo Všetko Inak - HP Fanfiction)
FanfictionPokračovanie príbehu Keby bolo všetko inak. Nová kapitola, a však jej život pokračuje ďalej. Nové dobrodružstvá, ľudia, láska, strata... Jednoducho Inak to nešlo🤗 (Prosím nehľadajte rovnaké črty príbehu J. K. R. ĎAKUJEM)