Rokfort, Anglicko
21. september 1976
Rina
„Čo má táto debilná škola furt s tými plesmi?" zvolala som vo svojich myšlienkach.
„Čo spravíš, sestrička. Niekomu sa jednoducho páčiš v šatoch." odpovedal mi Dom.
„Raz Ťa zabijem. Pamätaj na moje slová!" zavrčala som.
„Takže baby nás budú pozívať na ples?" spýtal sa Sirius, keď sa pred nami objavilo jedlo.
„To je paráda." zvolal natešene James. „Evansová, prijímam tvoje pozvanie na ples."
„Iba v tvojich nechutných snoch, Potter!" zazrela na neho. „Remus, pôjdeš so mnou na ples?"
„Čože?" vyprskol zmetene. „Ja?"
„Výborne, takže sme dohodnutý." protivne sa na James zaškerila.
Jedna z jej kamarátok sa naštvane postavila a odišla zo siene preč.
„Námesačník!" oslovil ho sklamaný James.
„James... ja..."
Chudák, nevedel, čo mu má povedať. Zvedavo som ich pozorovala. Bože, som oproti nim strašne moc stará, generácie sa hrozne menia.
„To je v poriadku, Remus." zasmial sa James.
No, ani jeden z nich však nepostrehol, že to bol falošný smiech. Nechala som ich tak. Zdvihla som sa a odišla von z Veľkej siene.
____________________________________________________________
Ďaleko som sa ale nedostala, všimla som si, že hlavná brána je pootvorená.
Vyšla som teda von. Na schodoch sedela tá Evansovej kamarátka a plakala.
„Si v poriadku?" spýtala som sa.
Skvelá otázka, Domi! Sedí vonku v zime a plače, určite bude v poriadku.
Vyhrešila som sa v duchu.
Zdvihla hlavu a rýchlo si utrela slzy.
„V poriadku, nič sa nedeje." povedala uplakane.
No hneď na to začala znovu plakať. Sadla som si vedľa nej.
„No tak. Čo sa stalo? Uľaví sa ti, keď sa zdôveríš." chlácholila som ju.
Pozrela sa svojimi hnedými očami na mňa.
„A sľúbiš mi, že to nikomu nepovieš?" spýtala sa.
Zdvihla som pravú ruku do vzduchu a skrčila všetky prsty okrem malíčku.
„A moju duši, na konské uši."
Zasmiala sa na tom.
„To Lily, vieš kto je Lily, nie?" začala.
„Áno." povedala som bez nadšenia.
„No tak, ona pozvala na ples Remusa aj napriek tomu, že som to chcela urobiť ja! A pritom veľmi dobre vie, že som do Remusa zamilovaná už od prvého ročníku!
Viem, že ho mať nikdy nebudem, pretože sa mu páčiš ty. Ak keby si ho dostala ty, tak by mi to nevadilo, ale chápeš ten princíp? Je to moja najlepšia kamarátka..." dokončila a začala znovu plakať.
Priložila som jej ľavú ruku do stredu chrbtu. Automaticky zdvihla hlavu a jej oči boli čierne. Ešteže v tme vidím rovnako dobre, ako cez deň.
„To, čo Ti Lily spravila, vôbec nebolo pekné, no ja to napravím. Už neplač. Utri si slzy a bež spať. Všetko bude tak, ako chceš ty." hovorila som jej potichu.
ESTÁS LEYENDO
POZASTAVENÉ Inak to nešlo (Pokračovanie Keby Bolo Všetko Inak - HP Fanfiction)
FanficPokračovanie príbehu Keby bolo všetko inak. Nová kapitola, a však jej život pokračuje ďalej. Nové dobrodružstvá, ľudia, láska, strata... Jednoducho Inak to nešlo🤗 (Prosím nehľadajte rovnaké črty príbehu J. K. R. ĎAKUJEM)