† CHAPTER CE †

63 6 1
                                    

Rokfort, Anglicko

17. marec 1977

Alexander

Akonáhle sa odmiestnila preč, otočil som sa na Albusa a zvrieskol od ľaku.

„Čo je?" nechápal.

„Nič, len som sa ľakol toho, ako si naspäť starý." povedal som.

Albus sa poobzeral a bolo na ňom vidieť, že je sklamaný, tak sa len zdvihol a odišiel si sadnúť na svoje miesto k učiteľskému stolu. Ja som sa zase presunul od toho chrabromilského k slizolinskému.

____________________________________________________________

„Kde máme sestru?" spýtal sa ma Severus, keď sa ku mne o pol hodiny pripojil aj s ostatnými.

To už sa sieň začínala plniť študentami.

„Odcestovala." poznamenal som.

„Kam?" spýtala sa Bella.

„To nie je tvoj problém." povedal som podráždene.

„Čo si hneď podráždený rovno takto z rána?" spýtala sa.

„Tak ma nerozčuľuj hneď a nebudem." povedal som, postavil sa a odišiel.

Oni ozaj ľudia nemajú nič lepšieho na práci, iba sa stále prestarávať do cudzích vecí.

Vybral som sa rovno do učebne čarovania, pretože to bolo dnes prvé. Inak som mal na dnešný deň celkom ľahký rozvrh. Jedna voľná hodina po tejto hodine a druhá rovno pred obedom. Potom už len tri hodiny a koniec.

­­­­­­__________________________________________________________

„Už sa vrátila?" spýtal sa ma rovno Severus ako vošiel do Študovne. Húpal som sa pri strope v jednom zo závesných baldachýnov.

„Vidíš ju tu?" odpovedal som mu na otázku otázkou.

„Ako vieš o tom, že by Ťa vôbec nezabilo, keby si mi raz odpovedal ako normálny človek." zabrblal a vyskočil do susedného baldachýnu.

„Viem, ale nebudem riskovať tú pravdepodobnosť, keby náhodou áno." odpovedal som.

Iba sa povzdychol a ďalej to neriešil. Vytiahol si knihu na Elixíry a začal si do nej čarbať.

„Cítiš niečo?" spýtal sa po chvíli ticha.

Na moment som sa zamyslel.

„Nie, asi ma blokuje." poznamenal som.

„Podľa mňa by si mal preniknúť aj cez tú blokádu, keby si sa viac posnažil." vravel mi, ale svoj pohľad vôbec nespúšťal z knihy.

„Akýsi ty ale múdry. Vidieť, že Ty nemáš s nikým puto, inak by si vedel, že to nie je možné a nie len pre to, že je asi o tisíc krát mocnejšia ako ja." povedal som.

Iba po mne švihol pohľadom a vrátil sa ku knihe.

Caius

Konečne odučená posledná hodina dnešného dňa! Keby som bol vedel, aké je učenie náročne, vôbec by som tú ponuku neprijal a zvlášť pre to, lebo dobre vidím na tých deckách, že ich to vôbec nezaujíma.

No moja robota sa aj tak ešte neskončila. Čakala ma ešte hora dokumentov a papierov, ktoré musím spraviť na zajtrajší deň. Budem vôbec rád, ak to stihnem ešte tesne pred večerou, pretože cítim, ako mi od hladu až skrúca žalúdok. Čo bolo celkom zvláštne, až takýto hlad som nikdy nepociťoval. Teda, on sa môj život za posledné mesiace otočil o tristo šesťdesiatpäť stupňov.

POZASTAVENÉ Inak to nešlo (Pokračovanie Keby Bolo Všetko Inak - HP Fanfiction)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora