Rokfort, Anglicko
2. september 1976
„Ale, pozrime sa." ozvala sa posmešne Bella, keď tí chalani prišli až k nám, spolu so zvyškom triedy. „Nie sú to náhodou Záprdníci?"
Slizolinská parta sa na tom schuti zasmiali spolu z ostatnými slizolinčanmi.
„Fakt vtipné, čúza." poznamenal chlapec s čiernymi vlasmi.
„Dávaj si pozor na ústa, Black. Pokiaľ Ti je tvoj ksichtík milý." poznamenala Cissy.
„Sirius, zbytočne sa nerozčuľuj." povedal chlapec s okuliarmi.
„Máš pravdu, James, sme tu pre niečo iné." povedal Sirius. „Máme dobrú správu pre pár vyvolených pozvánku na našu uvítaciu párty."
„Sú pozvaný všetci super ľudia a krásne dámy." povedal James a všetci štyria začali rozdávať červené kusy pergamenu niektorým chrabromilčanom.
James zrovna podával jeden aj Evansovej, ale tá sa na neho škaredo pozrela a zobrala si ho od toho druhého vysokého chlapca.
„Ale som rád, že sa zúčastníš." povedal jej a žiarivo sa usmial.
„Pôjdem tam len pre to, že nás pozval Remus a nie ty, Potter!" odpovedala mu.
„Ďakujem, Remus." povedalo zasnene to zavalité dievča a hľadelo na chlapca.
„Nie je zač." povedal rýchlo a hneď si ju prestav všímať.
„Ale čo, náš malý Black nemá žiadnych normálnych kamarátov, tak sa vtiera." ozvala sa znovu Bella.
„Čo keby si pozval všetky baby, ktoré si pretiahol Black, zaplnil by si nimi celú Veľkú sieň." pridal sa Lucius a ostatný slizolinčania sa na tom dobre zabávali.
Bolo vidieť, ako sa Sirius začal červenať a zlostiť. James ho chytil za plece.
„Upokoj sa. On len žiarli, pretože o neho žiadna nezakopne." poznamenal a chrabromilčania sa zasmiali.
„Vraví ten, ktorého už päť rokov odmieta stále jedna a tá istá a furt si nedá pokoj." povedal posmešne Sev a pre zmenu sa zasmiali slizolinčania.
„Chováte sa ako malé decká." poznamenala som.
Hneď na to som si všimla som si, že dvere od učebne sa otvorili, a tak som podišla k nim a vošla dnu.
____________________________________________________________
Vôbec sa nezaujímalo, ako dlho sa hentí budú hádať. Zamierila som opäť do úplne poslednej lavice v samom rohu triedy, vyložila si učebnicu a pozorovala, ako aj ostatný nasledovali môj príklad a vošli dnu.
Najprv vošiel Slizolin aj s Slizolinskou partou a hneď za nimi Evansová s jej kamarátkami, zvyšok Chrabromilu a štyria chlapci. Posledné dve voľné lavice boli vzadu vedľa tej mojej, na stoličke vedľa mňa som mala tašku.
Všetci štyria vyzerali celkom namosúrene.
„Blbý Srabus, nechápem čo si o sebe myslí. Hádam nečaká, že Lily sa zamiluje zrovna do neho." rozčuľoval sa James.
„Tak som mal pár báb a čo je na tom?" povedal Sirius. „No tak som len nenašiel tú pravú."
Remus si len povzdychol a presunul svoju pozornosť na liliputánskeho profesora.
„Prajem Vám všetkým krásny začiatok nového školského roku." povedal profesor a prezrel si nás všetkých pohľadom z vysokého štósu kníh, na ktorých stál. „Na dnešnej hodine budeme opakovať posledné kúzlo z minulého roku a to Accio, aby som si bol istý, že ho všetci ovládate."
ESTÁS LEYENDO
POZASTAVENÉ Inak to nešlo (Pokračovanie Keby Bolo Všetko Inak - HP Fanfiction)
FanficPokračovanie príbehu Keby bolo všetko inak. Nová kapitola, a však jej život pokračuje ďalej. Nové dobrodružstvá, ľudia, láska, strata... Jednoducho Inak to nešlo🤗 (Prosím nehľadajte rovnaké črty príbehu J. K. R. ĎAKUJEM)