Rokfort, Anglicko
3. október 1976
Lenže keď som ju našla, tak v nej nik nebol. Ani ma vlastne nenapadlo sa zamerať na jeho myšlienky.
Bol stále v hrade a ... to je jedno, čo momentálne robil. A vtedy som si to uvedomila...
4. október 1976
James
Otvoril som oči dokorán a zhlboka sa nadýchol, ako keď sa dlho ponárate a konečne dostanete hlavu nad hladinu vody. Posadil som sa na posteli a obzrel sa. Bol pondelok, šesť hodín ráno.
Peter samozrejme hlboko spal. Remus ležal na chrbte, ale bol hore, mal otvorené oči a díval sa do stropu. Sirius, tak isto ako ja, sedel na posteli a premieľal si dlaňami oči.
„Mám taký pocit..." začal som.
„...akoby sa v noci niečo stalo..." doložil Sirius.
„...ale vôbec si to nepamätám." dokončil Remus.
Zišiel som z postele, podišiel ku dverám a zatrieskal na ne.
„Rina!" zakričal som, ale neozvala sa.
A dvere taktiež nešli otvoriť.
„Chlapci, niečo mi tu na tom nehrá." povedal som.
„A záleží na tom?" spýtal sa Sirius a prekvapene som sa na neho otočil.
Rina
Stála som na kraji útesu a pozerala sa na rozbúrené vlny oceánu.
„Vedel som, že prídeš." ozval sa spoza mňa hlas a otočila som sa.
Srdce mi poskočilo od radosti.
„Gellert!" rozbehla som sa k nemu, ale niečo ma zastavilo a nemohla som sa viac priblížiť.
„Veľmi dobre sme vedeli, že nám na to všetko skočíš." znovu prehovoril.
„O čom to vravíš?" nechápala som a vtedy sa vedľa neho objavil Sebo, spolu s Letou a Kalvínou.
„Gellert, čo sa to deje?" ustúpila som o krok dozadu.
„Ty si vážne myslíš, že by mohol milovať teba, keď mal celý čas pred očami toto?" posmešne poznamenal Sebo a ukázal na Letu s Kalvínou.
„Hlúpa malá Kasandra!" poznamenala Leta a začala sa smiať.
„Skoro si nám to pokazila, keď si dostala len list s pozvánkou na rande do Rokvillu, ale ty si ju zmenila a poslala mne." vravela Kalvína.
„Čo to s týmto všetkým má spoločné?" spýtala som sa zúfalo. „Ja ničomu nerozumiem. Veď teba ani nepoznám!"
„Samozrejme, že som Ťa nikdy nemiloval!" zakričal Gellert a v hrudi ma zabolelo. „Celý čas som Ťa len využíval, celé tie roky. O teba mi nikdy nešlo. Išlo mi len o tvoju moc, nič viac. A teraz, keď už ju mám, si ozaj k ničomu."
„Čo?" pozrela som sa na svoje ruky.
Snažila som sa s nimi všemožne hýbať, lúskať prstami, ale nič sa nedialo.
„To nie je možné!"
„Bola si iba obyčajný nástroj k dosiahnutiu moci celého sveta, sestrička." povedal s odporom Sebo. „Ukloň sa novému kráľovi a kráľovnej sveta."
YOU ARE READING
POZASTAVENÉ Inak to nešlo (Pokračovanie Keby Bolo Všetko Inak - HP Fanfiction)
FanfictionPokračovanie príbehu Keby bolo všetko inak. Nová kapitola, a však jej život pokračuje ďalej. Nové dobrodružstvá, ľudia, láska, strata... Jednoducho Inak to nešlo🤗 (Prosím nehľadajte rovnaké črty príbehu J. K. R. ĎAKUJEM)