Rokfort, Anglicko
2. september 1942
„Ako si vravel, že sa voláš priezviskom?" spýtala som sa ho po ceste na raňajky.
„Riddle." povzdychol si. „Prečo?"
„Len tak."
Riddle, to už som niekde počula.
„Ty si mi vlastne nepovedala to svoje." ozval sa.
To, že som Grindelwaldová, mu nemôžem povedať. Grindelwald. A vtedy mi to svitlo. Ten náš nedobrovoľný výlet. Skončili sme vlastne v Little Hangletone, predstavil sa mi jeden chlapec pod menom Tom Riddle.
Moja mama sa tam musela presťahovať po tom, čo otec narukoval na vojnu. Zase ďalšia vojna. Gellert to predpovedal, lenže ako to mohol vedieť? No pochybujem, že by tom bol tento Tom, čo sedí vedľa mňa.
Musel to byť jeho otec, ale to bol Nomág a on tvrdil o svojej matke, že bola nomág. Buď o tom nevie alebo mi v niečom klamal.
____________________________________________________________
„Kasandra?" vyrušil ma zo zamyslenia.
„Hmm?" ozvala som sa a pozrela na neho.
„Toto sú Abraxas Malfoy." predstavil mi chlapca s pieskovo až bielymi vlasmi a špicatou tvárou.
Ani som si nestihla všimnúť, kedy sme prišli do Veľkej siene a sadli si k stolu.
Keď som k nemu zdvihla zrak, pozreli sa na mňa veľmi povedomé hnedé oči. Malfoy. Práve predo mnou sedí syn Angeliny Dulcicattovej, teda vlastne už Malfoyovej. Vzala si toho fešáka zo Sebastiánovho ročníku.
„Aran Lestrange."
Veľmi pekný chlapec, s hnedými vlasmi aj očami. Určite to bude nejaká Letina vzdialená rodina.
„A Lucián Avery."
Posledný chalan mal uhľovo čierne vlasy a zelené oči, ktoré sa k nemu vôbec nehodili.
„Páni, toto je Kasandra."
„Scamanderová." skočil Tomovi do reči niekto.
Otočili sme pohľad na prichádzajúceho zavalitého profesora s mrožími fúzami.
„Á, dobré ráno, profesor Slughorn." povedal Tom.
„Dobré ráno aj tebe, Tom." odpovedal mu profesor. „Priniesol som Vám Vaše rozvrhy."
Každému jednému z nich podal jeden zvitok pergamenu a otočil sa na mňa.
„Máte veľmi zvláštny rozvrh, slečna Scamanderová." povedal a podal mi ho.
„O aký som žiadala, taký som dostala." odpovedala som mu.
„Môžem sa Vás niečo spýtať?"
„Iste."
„Vy ste nejako príbuzensky spojená s Theseusom Scamanderom, tým hlavným aurorom nášho ministerstva a jeho brata magizoológa?"
„Ale iste, sú to moji strýkovia. Málokto o ich vie, že mali ešte mladšiu sestru. Ona nebola až taká úspešná ako oni." zaklamala som.
Videla som, ako sa mu rozžiarila tvár.
„No to je úžasné. Veľmi fascinujúce." poznamenal a odišiel preč.
„Čo to je za chlapa?" spýtala som sa.
„To bol profesor Slughorn." odpovedal mi Malfoy.
„Učí elixíry a je vedúcim Slizolinu." doplnil ho Tom.
YOU ARE READING
POZASTAVENÉ Inak to nešlo (Pokračovanie Keby Bolo Všetko Inak - HP Fanfiction)
FanfictionPokračovanie príbehu Keby bolo všetko inak. Nová kapitola, a však jej život pokračuje ďalej. Nové dobrodružstvá, ľudia, láska, strata... Jednoducho Inak to nešlo🤗 (Prosím nehľadajte rovnaké črty príbehu J. K. R. ĎAKUJEM)