Rokville, Anglicko
2. október 1976
Alexander
„Ja tie baby asi ozaj vôbec nechápem." povedal so sklamaným povzdychom Remus, keď sme vychádzali od Zonka s plnými kapsami zásob na zlobu.
„Prečo si to myslíš?" spýtal som sa ho.
„Ešte žiadnu nemal." povedal za neho Sirius a Remus ho udrel do ruky za to.
„A čo je na tom?" nechápal som. „Máš len pätnásť rokov, čo by si chcel?"
„Vidíš?" zvolal James. „Alex Ti hovorí presne to isté, čo som Ti hovoril aj ja. Vykašli sa na to. Nemáš sa kam ponáhľať. Nemusíš byť ako Sirius."
Aj keď sa Remus potom tváril normálne, ja jediný som vedel, že mu to stále behá hlavou.
____________________________________________________________
Počas cesty do Medových labiek sme len tak zľahka debatovali. Po otvorení dverí a počutí cinknutia zvončeka sa nám odhalilo, že sú v obchode hádam všetky decká, ktoré sa vydali do Rokvillu.
„Tu je ale nával." poznamenal som.
„To vždy tak býva." povedal Sirius. „Ako ju chceš nájsť?"
Rozhliadol som sa a prezrel si prítomných, čo stáli najbližšie ku mne. Zrakom som ju nevidel, ale bola tu. Trochu som sa uvoľnil a sklonil hlavu. Bola citovo rozrušená, takže vchod do jej hlavy bol jednoduchý. Videl som jej očami. Prezerala si čokolády.
„Kde sú čokolády?" spýtal som sa chalanov, keď som sa vrátil do svojej hlavy.
„O dve uličky tadeto." ukázal James do prava.
Vydal som sa predierať sa davom a oni ma nasledovali. Cítil som sa ako vodca smečky. Čakala nás.
„Už si si vybrala?" spýtal som sa.
Pozrela sa na mňa pohľadom, ktorý už som nevidel niektoľko desiatok rokov.
„Čo Ťa to trápi, keď útratu aj tak platím ja."
Elegantne sa mi otočila chrtom a zašla do ďalšej uličky. Povzdychol som si a nasledoval ju.
James
Sirius sa vydal sa Alexom. Chytil som ho za lakeť a potiahol naspäť.
„Čo je?" nechápal.
„Budeme predsa po nich stále chodiť." povedal Remus.
„Fajn." pritakal Sirius a vydali sme sa na opačnú stranu. „Len som si myslel, že sme sem išli spolu...."
„Pridajú sa k nám neskôr." povedal som a šiel si nakúpiť sladkosti.
____________________________________________________________
„Už máme všetko, nie?" spýtal sa po pol hodine Sirius.
„Áno." povedal som. „Môžeme ísť ku Trom metlám."
Nechali sme Petra za sebou, hrabal sa v karamelkách.
„Oni dvaja sú ozaj zvláštny, že?" poznamenal som.
„Hej." pritakal Remus.
„Nemali by sme na nich počkať?" spýtal sa Sirius.
„Prečo sa chováš, akoby mala za chvíľu zmiznúť a už ju nikdy neuvidíme?" spýtal som sa nechápavo.
„Nechápeš?" povedal a otvoril dvere na krčme. „Ona je úplne iná ako ostatné baby."
YOU ARE READING
POZASTAVENÉ Inak to nešlo (Pokračovanie Keby Bolo Všetko Inak - HP Fanfiction)
FanfictionPokračovanie príbehu Keby bolo všetko inak. Nová kapitola, a však jej život pokračuje ďalej. Nové dobrodružstvá, ľudia, láska, strata... Jednoducho Inak to nešlo🤗 (Prosím nehľadajte rovnaké črty príbehu J. K. R. ĎAKUJEM)