† CHAPTER AC †

266 17 2
                                    

Rokfort, Anglicko

13. október 1942

Mesiac. Už vyše mesiaca som tu trčala. Učenie mi veru nerobilo žiadny problém, keďže som si všetkým už prešla.

Sedela som vo Veľkej sieni na raňajkách, zatiaľ sama. Pre ostatných bolo moc skoro. Snažila som sa sústrediť na knihu z Transfigurácie, keď sa predo mnou objavilo niečo čierne.

Zdvihla som pohľad a pozrela sa na čierneho fénixa.

„Lycoris!" zvolala som nadšene a jemne ho objala. „Kde sa tu berieš?"

„Priniesol som Ti list." odpovedal mi.

„List? Po toľkých rokoch? A od koho?"

„Od Zacharyho."

Oblial ma studený pot hneď po počutí toho mena.

„Ako si ho našiel?"

„Nemusíš sa báť, všetko je v poriadku. Sú s ním Jack a Sparrow. To skôr on našiel nás a nie my jeho."

„A ako Vás teda našiel?"

„Bolo to v Paríži. Dozvedeli sme sa, že si vraj zomrela, ale vedeli sme, že to nie je pravda. Cítili sme to. Sledovali sme tvoju magickú stopu, ktorá nás doviedla až na cintorín Peré Lachaise, kde končila. Tam sme sa stretli s ním a dozvedeli sa úplne všetko, čo sa doteraz stalo."

„Nemohla by som si priať lepších zvieracích kamarátov, ako ste vy traja." povedala som mu so slzami v očiach.

„Ale prosím Ťa." povedal. „A teraz si zober ten list."

Roztiahol svoje krídlo a odhalil tak zlaté vrecúško, ktoré mu tam kedysi pripevnil Caius. Roztvorila som ho, vytiahla list a dala sa do čítania.

Meummom,

moc mi chýbaš. Chcel by som najradšej, aby už bolo po všetkom a mohol byť s tebou. Neber si to zle, ja chápem, že je to kvôli mojej bezpečnosti, aj v Beauxbatone sa mi páči, ale nie je to ono.

Ale musím Ti niečo povedať! Nedávno sme boli na výlete v Paríži! Bolo to tam skvelé. Prikladám Ti aj fotku, ktorú mi spravila Madam Aiglentina. Som na tej ja pred Eiffelovou vežou.

Potom sme šli aj na ten cintorín. Pamätáš si ktorí, že? Na ten, čo tam mal ocko ten proslov k ostatným. Stále je tam cítiť jeho mágia. Myslíš, že aj ja budem niekedy taký mocný ako vy dvaja? Mohol by som sa s ním niekedy stretnúť? Mohol by som tieto Vianoce stráviť s tebou? Prosím, odpíš mi.

Ďakujem

S láskou

Zachary

PS: Prečo si mi nikdy nepovedala, že máš pri sebe také úžasné stvorenia, ako sú Jack, Sparrow a Lycoris?

Počas čítania, sa mi to očí nahrnuli slzy. Vybrala som z vrecúška aj tú fotku, čo spomínal. Stál na nej rovno pod vežou a mával mi. Bola to klasická čarodejnícka fotka.

„Čo sa deje?" spýtal sa ma Lycoris.

„Chcel by spoznať svojho otca." odpovedala som mu.

„Možno raz?"

„Možno." zopakovala som po ňom.

Zohla som sa ku taške a list s fotkou schovala. Namiesto toho, som vytiahla pergamen s brkom a atramentom a dala sa do písania.

POZASTAVENÉ Inak to nešlo (Pokračovanie Keby Bolo Všetko Inak - HP Fanfiction)Where stories live. Discover now