† CHAPTER AN †

246 14 4
                                    

Rokfort, Anglicko

2. september 1976

Spoločne sme sa s Jamesom, Remusom a Petrom zdvihli zo svojich miest a vykročili z Veľkej siene.

„Mali by sme usporiadať uvítaciu párty." navrhol som.

„No jasné." podporil ma James.

„A stará McGonagallová nás zabije, keď na to príde." poznamenal Remus a vošli sme za ním do učebne.

Na moje sklamanie tam nebola.

„Prosím ťa, Námesačník. Si prefekt, ty to s ňou predsa nejako vybavíš." povedal som a sadol si k Jamesovi do poslednej lavice.

„Určite, Sirius." odpovedal mi a sadol si s Petrom do lavice pred nás. „Určite."

Rina

Vošla som do učebne Elixírov a zamierila do úplne poslednej lavice. Bola som tu len ja a profesor Slughorn. Ten zdvihol pohľad od učebnice a pozrel sa na mňa.

„To je teda česť." vyhlásil, vstal od stola a ponáhľal sa ku mne, aby mi mohol podať ruku. „Pani Riddlová! Som nesmierne rád, že Vás môžem opäť učiť. Albus mi vravel, že sa vraciate späť k nám a že si mám dávať pozor, aby som niečo neprezradil. Ale nemusíte sa báť. Dúfam ale, že tento krát prijmete pozvanie do môjho klubu."

Musela som sa nad tým usmiať.

„Dobre, prijímam." povedala som a zahliadla nadšenie v jeho tvári.

Vrátil sa späť na svoje miesto a hneď na to prišli aj ostatný. Bola to zmiešaná skupina slizolinčanov a bifľomorčanov. Ja jediná som bola z Chrabromilu.

Ako posledný vošiel Sev spolu s jeho partiou. Keď si ma všimol, šiel si hneď sadnúť ku mne.

„Máš tu voľné?" nesmelo sa spýtal.

„Áno." odpovedala som ľahostajne.

Hráš to dobre." povedala som mu v myšlienkach, keď sa usadil.

Musím." odpovedal mi.

Ja viem."

„Dobré ráno sa praje, milý študenti." začal profesor hodinu. „Na začiatok by som tu chcel medzi nami uvítať novú študentku. Nemusíte sa však báť toho, že by som ju nejako zvýhodňoval, keďže je tu medzi nami nová. Budem na ňu rovnako prísny, ako som aj na vás.

Na dnešnej hodine budeme pripravovať lektvar Neuplatniteľnosti. Hneď, ako si z tabule opíšte k nemu poznámky, postup a ingrediencie, sa môžete do toho pustiť. Na konci druhej hodiny Vás oznámkujem."

____________________________________________________________

Keď sme to odpísali, Severus nám šiel zobrať potrebné suroviny zo skladu, zakiaľ som ja pripravila kotlíky. Ako sa vrátil, sme sa pustili do práce. Zakiaľ sme robili, som sa na malý moment cítila, ako by som sa vrátila v čase na svojej skutočnej prvej hodine Elixírov. Až na ten rozdiel, že vtedy bol vedľa mňa Dom.

Po pätnástich minútach sme mali hotovo. Ja som si ako zaužívane zobrala z Elixíru do flakónu a zdvihla ruku.

„Áno, slečna?" povedal Slughorn, keď si ma všimol.

„Už máme hotovo." povedala som a ukázal na mňa a Seva.

Pár ľudí sa nás prekvapene pozrel, zakiaľ šiel učiteľ smerom k nám.

POZASTAVENÉ Inak to nešlo (Pokračovanie Keby Bolo Všetko Inak - HP Fanfiction)Where stories live. Discover now