† CHAPTER BQ †

154 16 2
                                    

Minulosť

Rokfort, Anglicko

7. november 1914

„Počkať!"

„Čo tým chceš povedať?"

„Ako v roku 1914?"

„Robíš si zo mňa srandu?"

„Je toto vôbec možné?"

„Ako môžeš vedieť, kde sa nachádzame."

„Ticho!" zvolala som do prázdnej siene.

Záškodníci ma bombardovali otázkami a už sa to nedalo vydržať.

„Prepáč." povedal James. „Asi sme na teba moc prudko zaútočili, ale chápeš..."

„Je to pre Vás zložité, ja viem. Sama nechápem, čo sa to tu momentálne deje. Toto sa mi ešte nestalo." povedala som a vtedy zo dverí v kúte vyšli vybraný šampióni turnaja.

Sedeli sme tam a pozorovali ich.

„Toto prehráš, Grindelwald!" zavrčal Albus.

„Snívaj ďalej, Dumbledore." odpovedal mu kľudne Gellert.

Ach, aký to bol úžasný pocit, vidieť ho znovu mladého. Keď odišli preč, zbadala som medzi dverami stáť Sebastiána. Na moje prekvapenie sa pri ňom zastavila Natalija.

„Zatiaľ nám to ide podľa plánu." povedala Sebovi a odišla.

„Čo to má znamenať?" nechápala som.

„Čo sa deje?" spýtal sa Sírius.

„Ja Vám to vysvetlím, sľubujem, ale teraz prosím, mlčte." povedala som a postavila sa.

Nič sa nezmenilo, stále sme sa nachádzali vo Veľkej sieni. Pomedzi chrabromilským a bifľomorským stolom prešiel náčelník Leach, kývol Sebovi hlavou na pozdrav a odišiel z hradu von.

Hneď na to sa objavil Dom a postavil sa k Sebovi.

"Tak to si odkašlal, braček. Čo ťa to napadlo?" rovno sa ho spýtal a tresol ho po hlave.

"Neviem, chcel som to skúsiť ale to je teraz jedno. Hej pred chvíľou ma tam zastavil Náčelník a vyprával mi ako ma bude podporovať a ako je hrozne moc rád, že ma stretol. A keď mi podával ruku div, že zo mňa nevytriasol dušu." povedal mu Dom.

Podišla som k nim trochu bližšie. Netuším, čo sa to okolo nás dialo, ani či vedeli, že tam som.

"Hej, aj mne spravil to iste a povedal, že by sa rád s nami stretol so všetkými. Nechápem ale čo s tým majú, veď nie sme žiadny šľachtici ani nič." povedal Sebo.

„Prečo klameš?" spýtala som sa, ale žiadnej reakcie som sa od nich nedostala.

"Možno to je kvôli Domi." uvažoval Dom.

"Možné to je, ale zase že by to všetci vedeli? Aj tak by nemali odkiaľ a keď už sme pri nej mal by si sa s ňou porozprávať, nezobrala to zrovna najlepšie. Severus ju odviedol preč. Tak zajtra, maj sa."

"Čau."

Pobrali sa preč. Šla som po nich. Dom odbočil do žalárov a Sebo pokračoval hore. Lenže ďaleko nedošiel. Zastavil sa na treťom poschodí a vošiel do prázdnej učebne.

POZASTAVENÉ Inak to nešlo (Pokračovanie Keby Bolo Všetko Inak - HP Fanfiction)Onde histórias criam vida. Descubra agora