† CHAPTER BN †

117 11 0
                                    

Rokfort, Anglicko

2. október 1976

Otvoril som oči a prvé čo som videl, bol Sirius, ako sa nado mnou skláňa.

„Dobré ránko, James." povedal a zaškeril sa.

„Idiot." povedal som, lebo som sa ho zľakol. „Ako dlhu už na mňa takto pozeráš?"

„Pätnásť minút." odpovedal mi Remus, ktorý sa práve naťahoval.

Otočil som hlavou a pozrel sa na hodinky.

„Osem hodín ráno, sobota a Sirius Black je hore?" poznamenal som posmešne.

„Dnes sa predsa ide do Rokvillu." povedal Sirius natešene a zmizol v kúpeľni.

„Sirius, čo tam ideš robiť?" zabúchal mu Remus na dvere.

„Honiť si!" zakričal mu Sirius.

„Imbecil." poznamenal Remus a vošiel za ním dnu.

„Pri Merlynovej brade, Námesačník. Ja som nevedel, že si gay." počul som, ako Sirius povedal pred tým, než Remus zavrel dvere.

V tom momente sa otvorili druhé dvere. Rina vyšla zo svojej izby, iba v kraťasoch na spanie a v krátkom tričku, že jej bolo vidieť brucho a obliekala si nejakú tmavo smaragdovú mikinu.

„Dobré ráno." pozdravil som ju a postavil sa z postele.

„Ahoj, James." odzdravila milo a odišla z izby preč.

Hneď, ako za sebou zatvorila, vyšiel Remus so Siriusom z kúpeľne. Začal som sa na tom šialene smiať, až som spadol na zem a zobudil pritom Petra.

____________________________________________________________

Asi za desať minút, keď som sa upokojil a zdvihol sa, Sirius prehovoril.

„Môžeš nám vysvetliť, prosím ťa, čo sa to práve stalo?"

„Zrovna, keď ste vy dvaja vyšli spoločne z kúpeľne, Rina opustila izbu. Neviem si ani len predstaviť, čo by si myslela, keby prechádzala cez izbu o pár sekúnd neskôr a videla Vás." povedal som.

Sirius s Remusom sa na tom začali tiež smiať.

____________________________________________________________

Keď už sme boli nachystaný, preliezli sme cez prechod na chodbu a vydali sa do Veľkej siene na raňajky.

„No ako prvé samozrejme musíme zájsť k Zonkovi, treba zásoby doplniť. Potom teda môžeme zájsť k Medovým labkám, aby bol Peter rád a nakoniec zájdeme ku Trom metlám na ďatelinové pivo a možno sa mi podarí vybaviť aj za pohárik ohnivej whisky." vysvetlil Sirius svoj plán a sadli sme si k stolu na naše miesta.

Ja so Siriusom na jednej strane a Remus s Petrom na druhej strane. Rina už tu bola a raňajkovala v tichosti vedľa mňa. Sirius s Remusom ju pozdravili, ale odzdravila ich iba kývnutím hlavy.

„Ideš aj ty do Rokvillu?" spýtal som sa jej, keď som dojedol svoje vajíčka so slaninou.

Ja jediný som schopný sa s ňou normálne rozprávať.

„Áno, čo iné tu mám robiť?" odpovedala mi.

„To by si mohla s nami zájsť ku Trom metlám." navrhol Sirius.

Neurčito pokrčila plecami.

„Porozmýšľam." zdvihla sa a odišla preč.

„Paroháč, ako je to možné, že len s tebou sa vie normálne rozprávať a mne ledva odpovie." povzdychol si Sirius.

POZASTAVENÉ Inak to nešlo (Pokračovanie Keby Bolo Všetko Inak - HP Fanfiction)Where stories live. Discover now