54

125 15 8
                                    

I want you to be happier„
-----------------------------------------------------------
...

Byli jsme na cestě do mého nového domova, teď jsme stáli na semaforech, takže já a ... táta jsme mluvili trochu o spoustě věcí.

Stále jsem nebyl zvyklý nazývat Mica tátou, takže jsem vždycky váhal, když došlo na to, kdy se mi ve větě objevilo to označení.

Shinso, Aizawa Sensei a slečna Nemuri se rozhodli jít pěšky domů, takže jsme zůstali sami.
Nebylo to tak špatné, ale byl jsem trochu v rozpacích, když jsem si vzpomněl, jak hrubý jsem byl předtím.

Každopádně jsem měl trochu štěstí, když mě Shinso srazil svým autem, vzali mi věci, které jsem zabalil, a Frankie taky.
Shinso se rozhodl, že si Frankie nechá, protože on a Aizawa Sensei milují kočky a tak, tak jsem jim Frankie nechal.

Pak je tu ta věc s autem.
Shinso mě srazil autem, které měl dostat k jeho 18. narozeninám, protože už bude plnoletý a bude mít řidičský průkaz.
Ale někdy "ukradl" své budoucí auto a učil se řídit sám, a dnes se rozhodl jet po městě, aby se po mně porozhlédl, ale skončilo to takto.

Takže Shinso má na dva týdny domácí vězení a zákaz skoro na všechno a nemá povolení řídit, dokud mu nebude 20.
Cítím se za něj provinile, je to také trochu moje chyba.

"...Tati?"

Řekl jsem váhavě a podíval se na svého hlasitého rodiče.
Právě teď jsme byly nějakou chvíli ticho a čekali, až se semafory rozsvítí zeleně, abychom mohli pokračovat v cestě domů.
Táta se na mě podíval, zatímco položil ruce na volant.

"Jo, co se děje, chlape?"

Řekl klidně s mírným úsměvem na tváři.
Říkal mi legračními jmény, která mu přišla na jazyk, ale mně to nevadilo.

"Víš jak...pan Aizawa Sensei řekl Shinsovi, že má domácí  vězení na dva týdny a tak?"

Řekl jsem tiše.
Cítil jsem se špatně, protože pokud bych  mu neskočil do cesty, určitě by neměl problémy.

"Jo, co je s tím?"

Řekl můj otec trochu zvědavě.
Položil jsem si ruce do klína a podíval se jinam, cítil jsem se špatně pro Shinsa.

"Chci vzít polovinu z toho trestu, který dostal Shinso, vím, že Shinso neměl povolení řídit auto, ale kdybych do té silnice nevběhl, nemohlo by se to stát. Takže... kdyby to šlo, mohl by jsi promluvit s panem Aizawou Senseiem prosím?"

Zamumlal jsem trochu rychle, než jsem chtěl.
Můj hlasitý rodič přikývl a na chvíli se zamyslel než odpověděl.

"Jsi si tím jistý? Chcete opravdu převzít polovinu trestu, který dostal Shinso?"

Zeptal se mě s vážným tónem hlasu.
Odpovědět na jeho otázku mi netrvalo dlouho.
Už jsem se dávno rozhodl.

"Ano, nakonec to byla i moje chyba ... ne?"

Řekl jsem tiše a podíval se na něj odhodlaně.
Chtěl jsem mu ukázat, že jsem za tu nehodu také zodpovědný a umím převzít následky.

"Dobře, nemůžu změnit tvoje rozhodnutí... takže až se vrátíme domů, zavolám tomu 'ochrápanci' a domluvím se s ním. Ale víš o tom, že budeš na týden mít domácí vězení a budeš po škole trpět s Aizawou a Shinsem, že?"

Zeptal se mě ještě jednou, jestli si vážně chci vzít polovinu trestu.
Neměl jsem ponětí, proč, a jak? budu po škole trpět s panem Aizawou senseiem a Shinsem.

♪ Empathy ♪Kde žijí příběhy. Začni objevovat