”no one ever seems terrified of losing me.„
-----------------------------------------------------------Seděl jsem mlčky na židli v kuchyni zatímco mi matka ošetřovala popáleniny a jiná zranění. Tupě jsem zíral před sebe a ztrácel se ve svých vlastních myšlenkách.
Proč už jsem to nevzdal dávno?
Jak všichni říkají... Nikdy ze mě nic nebude, jsem nula, bezcenný, zbytečný. Selhal jsem jako bratr ale i jako syn.
Jsem pořád mezi živými kvůli slibu co jsem dal Aimi. Stanu se hrdinou a zachráním tě.... takhle to mělo být.Zbytek dne uběhl jako voda. Pomáhal jsem uklízet kompletně zničený obývák přičemž jsem stále vysel někde s hlavou v oblacích.
A takhle to šlo každý den.Znova...
A znova..
A znova..
A znova..
A znova...
A znova..
...a znova.
Opakovalo se to dokola, každý den v jiném podání. Trpěl jsem den co den ale snažil jsem se držet na nohou. Stále jsem chtěl dodržet ten slib co jsem dal Aimi.
A konečně jsem dosáhl dne kdy jsem měl šanci udělat první krok toho slibu.
Stál jsem před budovou U.A. a obdivoval ji. Do budovy mířilo tolik dětí mého věku a skoro vůbec nebyly nervózní, nebo alespoň to má nich nebylo vidět.
Zhluboka jsem se nadechl abych setřásl všechnu tu nervozitu a nejistotu, narovnal jsem si brýle na nose a vykročil do Auly.Vyšel jsem po schodech a našem si nějaké volné místo.
Ještě chvilku jsem tam seděl než se naplnila celá aula a všichni seděli na místech.
Bylo tu spousta lidí! Všichni měli určitě zajímavé quirky se kterými by se dostali do Hero depertment.Zanedlouho světla zhasla a aula spadla pod přikrývku tmy.
Netrvalo dlouho než se reflektor rozzářil a osvítil jen jednu osobu na pódiu.
Nemohl jsem věřit vlastním očím když jsem uviděl Present Mica.
Měl jsem co dělat abych nezačal ječet jako holka když vidí pavouka.Když konečně začal vysvětlovat co se bude dít při zkouškách, dozvěděl jsem se že budu ničit roboty. To bude hračka.
Seznámili jsme se se třemi druhy robotů, každý měl jiný počet počet bodů.
Takže jsme jich měli zničit co nejvíc."Nějaké dotazy?"
Řekl když dokončil vysvětlování ohledně bodů. Přihlásil se jeden velikán s tmavě modrými vlasy. Hned na to dostal slovo když byl osvícen druhým reflektorem.
"Byly jsme seznámeni se třemi druhy robotů ale co ten čtvrtý?"
Zeptal se když se posadil zpátky.
Present Mic jen kývl na jeho otázku a ujal se vysvětlování, kdo a co je ten čtvrtý robot zde vyobrazený."Ten čtvrtý je ”Zero Pointer„ za něj nedostanete žádné body tudíž by jste se mu měli velkým obloukem vyhnout. Ještě nějaké otázky?"
Když zavládlo v aule ticho, popřál nám štěstí a všichni se vydali ke své "aréně" kde na nás čekali roboti.
Já byl v aréně A.
ČTEŠ
♪ Empathy ♪
Фанфик[V přepisu] - vyčkejte trpělivě na opravu a nový update. *(Bývalý název.: Wonderland) ______________________________________________ ______________________________________________ Víte...i když si projdete peklem na zemi, dostanete rodinu o které js...