32

139 23 7
                                    

It's scary what a smile can hide.
-----------------------------------------------------------
...

Nejhorší věc na světě je, když vidíte jak se někdo před vašima očima připadá do temnoty a vy nemůžete nic dělat.

Někoho takového znám, a docela mě mrzí že na jeho obličeji nehraje stejný úsměv jako dřív.

Někteří lidé se narodili aby dělali životy ostatních lepší a celkově roznášeli radost, bohužel i ty nejasnější 'sluníčka' vyhasnou...jako on.

Povzdychl jsme si a napil se své kávy kterou jsem si objednal v kavárně, před několika minutami.
Jsem Shinso Hitoshi, a popravdě..tohle je poprvé co se o někoho zajímám.

Kráčel jsem po ulici k sobě domů přičemž jsem hluboce přemýšlel o té vyhaslé hvězdě.
Nevím, ale cítil jsem pro něho lítost.

........ Midoriya.... Izuku....

To jméno mi hrálo v hlavě už několik týdnů.
Narodil se proto aby roznášel radost do světa, ale něco se stalo a on se v tom velkém světě ztratil...

Poprvé co jsem ho viděl, byl usměvavý ale stále zde nebylo něco v pořádku.
Skoro každý den přijde otlučený, jakoby neměl chvíli klidu.

Docela mě zajímalo co se děje u něho doma.
Bohužel jsem se nechtěl vyptávat zrovna jeho na adresu jeho bydliště, a moc se mi nechtělo žádat Senseie o jeho složku a tím zjistit kde bydlí.
Zároveň mi to připadalo blbé ale...musel jsem to vědět...

Věděl jsem že není špatný, jen se snažil přežít každý den.
V mých očích byl člověkem, co si jde za svým snem.

Normálně bych na nikoho jiného nedal, ale od útoku na USJ  a toho incidentu v nemocnici, jsem se nechal vést jím.

Bylo to jakoby h kráčel v jeho stopách.
Už jsem nesázel tak moc na svůj quirk a začal se zajímat i o boj bez něj, dokonce jsem přizpůsobil i svůj Hero kostým tak abych dokázal co nejlépe využít svůj quirk ale i své zbraně.

Midoriya by typ člověka, že kterého by si všichni na U.A. měli brát příklad.
On je v hodně případech o 90% statečnější než celá U.A. a všichni pro hrdinové.

Midoriya je typ člověka, co jen tak neuteče a neschovává se.
On se postaví nebezpečí čelem a dotáhne vše do konce, i kdyby měl umřít nakonec.

Midoriya je tichý člověk s hlasitým quirkem, se šťastnou personalitou ale smutnou duší.
On není zrovna jednoduchá osoba.
Naopak je to komplikovaný člověk který v sobě ukrývá mnoho tajemství.

Trvalo mi dlouho než jsem se dostal pod jeho prvním obranou slupku.
Dozvěděl jsem se toho o něm málo ale zároveň dost abych pochopil, jestli chci vědět o něm všechno... musím jít hlouběji.

Jak řekl nedávno, že je magnet na smůlu..já si to nemyslím, jenom je tak moc ponořený v depresi že vždycky vletí někam kde ho nečeká nic dobrého.

Dnes jak spadl ze schodů, jsem si jistý že to byla nehoda, sám by spadnout nemohl.
Bylo mi ho líto.
On je silný člověk ale kolik toho zvládne?
To ani já sám nevím.

♪ Empathy ♪Kde žijí příběhy. Začni objevovat