24

163 26 13
                                    

"Nobody knows what you feel inside.„
-----------------------------------------------------------
...

Sám nevím jak dlouho jsem spal ale byl jsem donucen.
Po dlouhé době jsem ale spal dlouze.
Na 100% mi to prospívá víc než obvykle.

"Halo, je čas vstávat. Přijdeš pozdě na další hodinu"

Usmyslel jsem ženský hlas nademnou.
Několik minut jsem hlas ignoroval a spal dál, myslel jsem že jsem doma a budí mě mamka.

......

Já nemám matku a ani nejsem doma.

Jako střela jsem vyletěl z místa a rychle se zorientoval v prostoru.
Byl jsem ve sborovně kde teď bylo několik učitelů.
Byl zde Cementoss, Vlad King, Aizawa Sensei, Present Mic, Ectoplasm a Midnight která mě budila.

Vyděšeně jsem se podíval na hodiny které vysely na zdi naproti mě.
Bylo bylo skoro jedenáct měl bych už být převlečený do sportovní uniformy a být na P.E. placu s ostatními.
Sensei bude nadávat že jdu pozdě.

Ani jsem nestihl Midnight poděkovat, a už jsem se řítil po chodbách do šaten.
Na všechno jsem měl jen pět minut.
To mě nikdo nemohl vzbudit dřív?

Vždyť Aizawa sensei má také tuhle hodinu se svojí třídou venku tak proč mě nemohl vzbudit?

Celý udýchaný jsem vrazil do šaten které byly prázdné.
Rychle jsem se převlékl do uniformy což mi trvalo necelé tři minuty, a hned potom jsem co nejrychleji vyběhl ven.

Na place už byl Sensei s mou třídou a vypadalo to že čekají už jenom na mě.
Zastavil jsem se u nich a snažil se zklidnit své dýchání a tlukot srdce.

"Pro-promiňte.. m-mi že j..jdu pozdě.. j-já-"

Snažil jsem se omluvit přičemž jsem trhaně dýchal.
Sensei mě utl jedním mávnutím ruky.

"V pořádku. Když už jsi tu, můžeš jít jako první"

Nechápal jsem o čem to sensei mluví ale jak řekl tak jen udělal, zůstal jsem stát na místě a nechal senseie vysvětlit zbytek.

"Dnes jsem si pro vás připravil tuto aktivitu. Každý máte svůj quirk se kterým dokážete dělat různé věci. O některých víte a i některých možná ne, tudíž jsem vás všechny poslední týden studoval. Jak vaše techniky v boji, tak vaší úspěšnost ve vědomostních testech."

Začal jednoduše sensei přičemž jemně gestikuloval rukama a sledoval svojí třídu která mu věnovala maximální pozornost.

"Tudíž teď vím co se svými quirky umíte a co ještě ne. Jako příklad nám tu poslouží Midoriya."

Řekl sensei načež jsem ztuhl na místě jako solný sloup.
Nevěděl jsem co chce dělat ale docela jsem se začínal bát.

"Jak jsem řekl, u každého z vás jsem si prošel vaše vědomosti, quirky a osobní informace. Tady Midoriya.."

Ukázal na mě a začal kolem mě obcházet jako když žralok krouží kolem svíjí oběti.

♪ Empathy ♪Kde žijí příběhy. Začni objevovat