”I am the type of person that will sit in the bathroom and cry,
But then walk out like nothing happend.„
-----------------------------------------------------------
...Za mé cesty domů se z nebe začal snášet déšť.
Promoklý na kost jsem kráčel domů.
Ugh....
Magnet na smůlu nebo tak něco jsem.Stál jsem před domem v domnění že nechci vejít ale musím.
Už tady byl slyšet agresivní řev mého otce.
Jakoby toho nebylo dneska málo.Opatrně jsem vešel a první co jsem viděl byl můj otec který byl v procesu kdy uhodí mojí matku.
Ten bastard si nemůže dát na chvíli pokoj!Co nejrychleji jsem skočil do jeho rány která mě skolila na zem.
Dost to bolelo. Aby taky ne když je to pěstí dospělého který je ještě k tomu celý nacucaný alkoholem.
Někdy ho fakt nechápu...ne já ho nikdy nepochopil.V puse jsem ucítil železitou pachuť krve která se zde začala rozlévat ve velkém.
Ještě ze školy jsem měl rozbitý nos ale to nevadí že? Můžu mýt rozbitý ciferník na dvakrát."Ty..."
Ozvalo se. Pomalu jsem se snažil vstát ale dřív než jsem to stihl udělat byl jsem vytáhnut znovu na nohy za krk.
Moje oči plné strachu a neústupnosti se setkali a těmi které byly plné nenávisti a zářili karmínovovou až sítě rudou."Ty jsi tam byl že jo.."
Řekl neboli spíš zavrčel přičemž do mě pohledem propaloval díry.
Strach mě držel za hlasivky a celkově mě obklopoval.
Byl to manipulátor který musel mýt všechno co si zamanul.
Když ne, něco špatného se vždy muselo stát.Ze strachu jsem kladně zakýval hlavou přičemž jsem držel slzy které se mi hromadily v očích na místě.
Bylo mi líto toho co se z něj stalo.
Vždycky to byl hodný člověk a dobrý otec ale alkohol a neúspěch z něho udělal tohle.
Všem z rodiny zlomilo srdce to co se z něho stalo. Závislý alkoholik, manipulátor, násilník."Ty tam nepatříš.."
Zavrčel a procedil slova mezi zuby.
Bolelo to.
Vždycky mě podporoval ale teď mě zrazuje a bere mi naděje.
Bolelo to slyšet od někoho koho jsem měl rád."Jsi jenom nula"
Prask.
"Jsi pro všechny bezcenný"
Prask.
"Zbytečný"
Prask.
"Nikdo tě nepotřebuje"
Prask.
"Všichni tě nenávidí"
Prask.
"Vždycky selžeš!"
Prask.
"Nikdy nebudeš tím co chceš být protože jsi jenom nepotřebný kus odpadu"
Prask.
ČTEŠ
♪ Empathy ♪
Fanfiction[V přepisu] - vyčkejte trpělivě na opravu a nový update. *(Bývalý název.: Wonderland) ______________________________________________ ______________________________________________ Víte...i když si projdete peklem na zemi, dostanete rodinu o které js...