Chapter 43 - stay

1.6K 75 23
                                    

נקודת המבט של לוקאס:

חזרתי מוקדם לבית כדי לתקן ולהסביר את עצמי לנטע כי מגיע לה לדעת את האמת, במיוחד לפני שאנחנו הולכים לעבור לישראל זה פאקינג מדינה אחרת.
הגעתי לבית אך הוא היה ריק, מעניין איפה נטע לא מתאים לה לצאת מבלי להגיד לי.
לאחר רבע שעה בערך נטע חזרה "איפה היית?" שאלתי "הייתי בקניון עם סול" נטע אמרה וזה הפתיע זה הדבר האחרון שחשבתי שהיא תעשה "היא סיפרה לך?" שאלתי מבין שיש מצב שזה נגמר היום.
"לוקאס מה קרה בחתונה שלך ושל מישל?" אני כל כך פחדתי מהשאלה הזאת , לא רציתי שהיא תגלה את זה אבל היא צריכה לדעת.
"נטע המשפחות שלנו זה לא משפחות רגילות, זה משפחות מסוכנות שלפעמים קורים דברים לא צפויים" אמרתי "רגע אתם ממשפחת פשע?" נטע הייתה כל כך מבולבלת והנהנתי בראשי "פאק" נטע משכה את שערה לאחור. "אבל מה קרה?" נטע שאלה "עשיתי דברים שאני לא גאה בהם, ובחתונה עשיתי טעות עם סול" עצרתי "לוקאס תמשיך לדבר כבר, מה קרה?" נטע צעקה עליי וראיתי שהיא מתחרפנת "חטפו אותה ואמרו לי לבחור בינה לבין מישל..." "אל תגיד לי שבחרת אחת מהן" נטע קטעה אותי ופשוט שתקתי "פאק לוקאס, אתה באמת צריך להרגיש אשמה על זה כל חייך" נטע אמרה נרתעת ממני "נטע את חושבת שאני לא מרגיש חרא עם עצמי? את לא חושבת שכל יום שעובר אני לא חושב על זה? אני בן אדם רע ועשיתי רע להרבה אנשים אבל אני מנסה לשנות את זה, אני רוצה להיות אדם יותר טוב" אמרתי ופשוט התחלתי לבכות "אני רוצה להשתנות בשבילך ובשביל עצמי. בגלל זה אני רוצה לבוא איתך לישראל כי אני יודע שאת תהפכי אותי לאדם יותר טוב אז בבקשה נטע אל תעזבי אותי עכשיו שאת יודעת את כל האמת עליי" אמרתי ונטע לא יכלה להסתכל עליי "אני צריכה ללכת לחשוב קצת" נטע פשוט ברחה מהבית והשתגעתי.

"כוסעמקקקקקקקק" צעקתי ופשוט זרקתי את הכוס שהייתה מונחת לידי על הקיר. בחיים לא הרגשתי כל כך אבוד כמו שאני מרגיש עכשיו. התחלתי לבכות והבנתי שאם אני אשאר בבית זה לא יגמר טוב אז פשוט החלטתי לנסוע למסיבה של שון כי ככה אני אצליח, יותר נכון חייב להחליף את המצב רוח שלי או לפחות לשחק את עצמי בסדר.
נסעתי לביתו של שון מזכיר לי את התקופות של פעם ששמתי זין על אהבה או בכללי על אנשים. נכנסתי וישר אמרתי שלום לכולם. כל אחד השתנה בדרך שלו.
״סופסוף רואים אותך, לא נראה לי נפגשנו שנתיים״ נייט אמר וחיבק אותי ״אתה יודע קרו הרבה דברים מאז״ וצחקנו.
אני כל כך שמח שהגעתי לכאן, זה באמת מסיח את דעתי.
לאחר חצי שעה בערך הבנות הגיעו וכאילו הן לא השתנו חוץ מזה שהן נהיו כוסיות אבל אני מתכוון כאילו הן לא השתנו מבחינת אופי, אין להם את הדאגות שלי יש.
״לך התגעגעתי״ ג׳ולי באה והתיישבה עליי וכולם הסתכלו לראות מה אני אעשה. הורדתי את ג׳ולי ממני ״מצטער יש לי חברה״ אמרתי וישר ראיתי את כולם מחייכים ״מה מי? עדיין סול?״ שרק שאל והנדתי את ראשי לשלילה ״קוראים לה נטע״ חייכתי חיות של מפגר ״בחיים לא חשבתי שתתגבר על סול אבל כנראה שיש ניסים בעולם״ מיה אמרה והיא פשוט החזירה אותי למציאות.
״מה איתכם? אתם עדיין בקשר?״ ליקה שאלה וראיתי שכולם מצפים לתגובה ״אמ לא ממש אבל אני יודע שהיא בהריון״ אמרתי ״וואי שמעתי על הסיפור הזה, חבר שלה נפטר נכון?״ לליקה אף פעם לא היה טאקט ״כן״ עניתי בקרירות, אין לי כח אליה.
״שמעתי שהייתה לך מסיבת פרידה, לא בכבוד שלך להזמין אותנו?״ ג׳ולי שאלה וידעתי שהיא מחפשת אקשן.
״זה היה מסיבה יותר למשפחה, מבטיח שאני אכפת על זה״ אמרתי וראיתי את כולם מרוצים מהתשובה הזאת.
לראות את כולם מרגיש לי שחזרתי לעבר, אני לא יודע אם זה דבר טוב או רע אבל מה שבטוח זה מחזיר אותי לתקופות שלי עם סול שעוד לא ידענו את העתיד שלנו.
הסתכלתי על הפלאפון וראיתי שכבר מאוחר. התקשרתי לנטע אך היא לא ענתה וזה הדאיג אותי נורא. אמרתי שלום לכולם וחזרתי הביתה מתקשר בדרך לדון והוא אמר לי שהיא חזרה הביתה וכנראה שהלכה לישון.

נכנסתי לחדר רואה את נטע ישנה והיא הייתה נראית כל כך שלווה. ליטפתי את שיערה ״נטע״ לחשתי והיא לאט לאט התעוררה ״איפה היית?״ נטע שאלה חצי ישנה ״הלכתי לפגוש חברים מהעבר, איפה היית?״ שאלתי ״הלכתי לחשוב קצת בפארק״ נטע אמרה ״פחדתי שלא תחזרי״ אמרתי ובאמת פחדתי מזה.
נטע היא הבן אדם הראשון שבכלל גורם לי להתלבטות עם סול. נטע היא פשוט בן אדם טהור שאני לא יודע בכלל איך מגיע לי דבר כזה אחרי כל מה שעשיתי.
״לוקאס אני לא עוזבת, אני אוהבת אותך״ נטע אמרה עם החיוך הכובש שלה. ״אני אוהב אותך גם״ נישקתי את נטע ולאט לאט הנשיקה הפכה ליותר ויותר סוחפת. לאחר שהורדנו שכבה אחרי שכבה התחלתי לנשק אותה בכל גופה ובזמן הזה נטע נאנחת בתענוג על כל נשיקה שלי. חדרתי לתוך נטע ויצאה לה גניחה שכל כך עשתה לי את זה, בהתחלה די שיחקתי עם נטע בכך שנכנסתי רק חצי ונטע התחננה בפניי שאני אכנס עד הסוף.
״לוקאס בבקשה״ נטע גנחה בציפיה שאני אכנס כבר עד הסוף ונכנסתי פתאום וגניחה חזקה יצאה מפיה. חזרתי על התנועה הזאת שוב ושוב עד ששנינו גמרנו.

you're my drugWhere stories live. Discover now