Chapter 32 - the news

2K 84 12
                                    

פול עמד בהבטחה שלו והוא נשאר בבית כל היום והאמתי שהייתי מופתעת, הייתי בטוחה שבאמצע שנעשה משהו יתקשרו אליו ויגידו לו שהוא חייב להגיע לעבודה אך זה לא קרה וזה גרם לי לשמוח. שמעתי התראה של הודעה מהפלאפון שלי ופתחתי את ההודעה

מאת אן: התוצאות הגיעו!!!!!!

מאת סול: אני אגיע יותר מאוחר... איפה את תהיי?

מאת אן: אצל לוקאס.

חזרתי לפול והוא לא הפסיק לנשק ולחבק אותי ״בייב מחר אני צריך לנסוע לפגישת עסקים של כמה ימים״ פול אמר וזה קצת איכזב אותי ״אז היום הזה כדי לגרום לי להרגיש טוב שאתה עוזב אותי לעוד כמה ימים???״ התעצבנתי נורא ובדרך כלל אני לא ככה. מה יש לי?
״אני מצטער שזה יוצא ככה אבל אני צריך לפתור משהו לפני החתונה שלנו ועל היומולדת שלי״ פול אמר והסתכלתי עליו בשאלה ״מה זה?״ שאלתי ״אני מבטיח שמחר את תדעי״ פול אמר ונישק אותי במצח ולאט לאט נרדמנו.

קמתי בבוקר לצידו שפול ופתחתי את הפלאפון רואה 3 שיחות שלא נענו מאן.
פאקק שכחתי מזה לגמרי!! לאט לאט פול נצמד אליי והבנתי שהוא יתעורר ״בוקר טוב״ אמרתי והנחתי את הפלאפון בצד ״בוקר טוב, מה השעה?״ פול שאל ״עכשיו 9 למה?״ שאלתי ופול פתח את עיניו מהר ״אני צריך ללכת להתארגן״ פול גנח בעצבות ״אני כל כך מצטער יפה שלי, אני יודע שזה לא מגיע לך אבל אני מבטיח לך ברגע שאני אחזור כולי שלך״ פול אמר והאמתי שאני האמנתי לו ״טוב״ חייכתי ופשוט נישקתי אותו מרגישה כאילו זה יהיה הבוקר האחרון שלנו ביחד.
לאחר שפול עזב ונפרדתי ממנו לשלום, עליתי למעלה להתארגן.
לאחר שהתארגנתי הלכתי לבית של לוקאס כי ידעתי שאן שמה. דפקתי בדלת ולוקאס היה נראה כאילו הוא בא לצאת לאנשהו ״הו היי סול, קבענו?״ לוקאס שאל מבולבל ״לא, באתי בשביל אן״ אמרתי וראיתי קצת פרצוף מאוכזב בפניו של לוקאס ״לאן אתה הולך?״ שאלתי ״את יודעת עבודה וכל החרא הזה״ לוקאס אמר וחייך ״תהנה״ נתתי נשיקה ללוקאס בלחי ונכנסתי רצה לאן.
״אני כל כך מצטערת פשוט נרדמתי״ אמרתי ואן הייתה פשוט נסיכה ״הכל טוב, את מוכנה לפתוח?״ אן שאלה והביאה לי את המעטפה, כל כך פחדתי מהמעטפה הזאת ומה שרשום בה.
החזקתי את המעטפה בידי כבר כמה שניות ״היי, אני בטוחה שזה שום דבר תפתחי״ אן אמרה מנסה לעודד אותי קצת.

פתחתי את המעטפה והתחלתי לקרוא ולפתע אני קוראת שאני בהריון, המכתב נפל מידי והייתי כל כך בהלם. איך דבר כזה יכול להיות???? איך אני? זה בטוח נכון?
״מה היה רשום?״ אן שאלה בסקרנות ״אני בהריון״ אמרתי ואן פשוט חיבקה אותי מאושר ״זה חדשות טובות לא?״ אן שאלה אותי אבל עדיין הייתי בהלם ״כן״ אמרתי עם חיוך מזוייף. ״לכי ספרי לפול הוא חייב לדעת על זה גם״ אן אמרה ולוקאס נכנס ״שכחתי את המפתחות שלי״ לוקאס אמר ורואה שאני בהלם ״הכל טוב?״ לוקאס שאל וראה את המכתב על הרצפה, לוקאס הרים וקרא את המכתב וגם הוא היה בהלם.
״מה? אבל איך זה יכול להיות?״ לוקאס שאל אותי ״אני באמת לא יודעת״ לאחר שהתחלתי לעקל את זה התחלתי לבכות דמעות של אושר. אני חשבתי שבחיים לא יהיו לי ילדים אבל אולי יש אלוקים שכן מקשיב לתפילות של אנשים.
״זה טוב לא?״ לוקאס שאל אותי ופשוט חייכתי כשדמעות נופלות מעיניי והנהנתי עם ראשי.
לוקאס חיבק אותי ״אני כל כך שמח בשבילך קטנה״ חיבקתי את לוקאס בחזרה ובאמת שהייתי הבן אדם הכי מאושר עלי האדמות.

ניסיתי לתפוס את פול כמה פעמים אך לא הצלחתי עד שהחלטתי שאני אטוס אליו ופשוט אפתיע אותו שם וגם זה יכול להיות מתנת יומולדת מושלמת! התקשרתי ללוקאס ואמרתי לו את התוכנית שלי שאני רוצה לטוס אליו והאמתי הוא היה לצידי ואמר אפילו שיטוס איתי והאמתי די שמחתי שהוא אמר את זה כי ככה אני יודעת שאני לא אלך לאיבוד ואני וכיוונים לא חברים הכי טובים בעולם.
ניסיתי לבקש מהשומרים את המקום שאליו פול טס אך הם אמרו שהם לא יודעים בעצמם וניסיתי לחפש במשרד של פול רמזים עד שנזכרתי שפעם אחת פול דיבר בפלאפון ואמר שהוא יהיה בשדרה 3 בברוקלין ישר התקשרתי והזמנתי לי ולוקאס כרטיסים לברוקלין למחר רק חבל שהיה רק מקום בערב שזה אומר שאני אגיע רק יום אחרי.

לאחר שסופסוף הגיעה הטיסה שלנו אני ולוקאס עלינו למטוס לא מאמינה שאני הולכת לספר לו, אני כל כך מפחדת שהוא פתאום לא יקבל את זה אפילו שאני יודעת שאין מצב בעולם שזה יקרה!
נחתנו ב6 בבוקר והחלטנו ללכת לבית מלון לנוח קצת וכמובן בחדרים נפרדים.
אני כל כך שמחה שלוקאס בא איתי, הוא עזר לי ודיבר איתי וגרם לי להוריד קצת את האבן מהלב, הוא היה פשוט חבר טוב.
לוקאס הגיע להעיר אותי בסביבות 2 בצהריים, התארגנתי והלכנו לחפש מתנה להביא לפול כשאני אראה אותו.
לאחר חיפושים רבים סופסוף מצאנו את הקופסה המושלמת שברגע שהוא פותח את זה קונפטי מתפוצץ ורואים תמונה שלי ושלו ושלט קטן "IM PREGNANT" ובנוסף הוספתי 2 טבעות זהב לשבועה שלעולם לא נפרד.

״זה המתנה המושלמת״ אמרתי וכל כך התרגשתי ״זה באמת מתנה מושלמת״ לוקאס אמר ״בוא נלך אליו״ אמרתי מאושרת ״אמ סול עשיתי כמה חיפושים ולבדוק את השדרה 3 הזאת שדיברת אליה וזה מקום של מחסנים, את בטוחה שזה המקום הנכון?״ לוקאס שאל ״אני בטוחה״ אמרתי אפילו לא מהססת ״את יודעת שזה יכול להיות מסוכן״ לוקאס אמר והאמתי שהוא יכול להיות צודק אבל ברגע הזה לא אכפת לי מכלום גם אם זה מסוכן ״בוא נלך״ אמרתי ולוקאס היה נראה טיפה מודאג אך בכל זאת הוא הסיע אותי.

you're my drugWhere stories live. Discover now