נכנסנו לבית של דרק והחברים של לוקאס אמרו לי ולו שלום והתיישבנו איתם מסביב לשולחן קטן עם שתייה מעל. ראיתי את לינה מסתכלת עלינו כשהיא יושבת על איזה אחד "בייב אני הולך להביא שתייה רוצה משהו?" לוקאס שאל "בירה" אמרתי והוא הלך עם שון לתוך הבית. "אני מצטערת על פעם שעברה" ליקה אמרה והתיישבה לידי כשראתה שהשתעממתי "הכל טוב" אמרתי "אז אתם באמת ביחד הא?" "כן" חייכתי ומיה וג'ולי באו להתיישב איתנו "היום אנחנו הולכות למסעדה רק הבנות רוצה לבוא?" מיה שאלה "כן תבואי כל שבוע אנחנו עושות את זה" ג'ולי אמרה "אוקיי" אמרתי "בחיים לא ראיתי את לוקאס כל כך מאושר עם מישהי מאז ליאה" ג'ולי אמרה ומיה תקעה בה את המרפק וצחקקתי "זה בסדר הוא סיפר לי מה קרה לה" אמרתי מסתכלת על לוקאס וחברים שלו צוחקים ועושים שוט. "הנה החתיכים שלנו חוזרים" ג'ולי אמרה וכל אחת פינתה לחבר של השניה מקום "בירה בשביל אהובתי" לוקאס הגיש לי את הבירה והתיישב לידי "תודה" שתיתי שלוק מהבירה. כולם דיברו אחד עם השני והייתה אווירה כיפית ואני כבר בבירה השלישית שלי ואני מתחילה לקבל ראש טוב "לוקאס" אמרתי והוא הסתובב אליי "בוא נכנס למים" אמרתי וצחקקתי "לא עכשיו" לוקאס אמר ושתה עוד שלוק מהבירה שלו "טוב אם לא תבוא איתי אני אלך בלעדייך" אמרתי והורדתי את השורט וקמה "מי בא לשחות קצת?" צעקתי וכולם הריעו לי וצחקתי. "סול מה את עושה?" לוקאס תפס אותי "תשתחרר קצת זה מסיבה" אמרתי וקפצתי לתוך הבריכה מרגישה שהמים מעירים אותי והגוף שלי נהיה רגוע וכיפי יצאתי מהבריכה שכולם שרקו והריעו לי אבל כשהסתכלתי על לוקאס המבט שלו היה ממש לא מרוצה. "מה יש לך?" שאלתי את לוקאס מתיישבת לידו אבל הוא פשוט התעלם ממני, שמתי עליי מגבת "אתה עכשיו כאילו תתעלם ממני?" לוקאס המשיך להתעלם "בוגר מאוד לוקאס" אמרתי ושמתי את השורט וקמה עושה גולגול גבוה ולוקחת את הדברים שלי "אני חוזרת הביתה, לא שזה אכפת לך" אמרתי ויצאתי מהבית.
הלכתי ברגל כי הייתי בטוחה שזה קרוב וגם להוריד קצת את הסטלה שהייתה לי. אחרי כבר חצי שעה שאני הולכת אני שמה לב שהלכתי לאיבוד ואני מתחילה להלחץ ומנסה להזכר איך הגענו עם המכונית אבל כלום לא נראה לי מוכר. אני באתי להוציא את הפלאפון שלי מהתיק אבל הוא לא היה שם ונזכרתי שביקשתי מלוקאס להטעין לי אותו בחדר של דרק והתחלתי לחשוב על סיטואציות שיכולות לקרות לי. כבר לאט לאט שקיעה ואני מתחילה להלחץ ואנשים לא מפסיקים להסתכל עליי ומתחיל להיות לי קר. התחלתי לבכות ומרגישה כאילו אני מסתובבת במעגלים "צריכה עזרה?" מישהו שנראה בגילי פחות או יותר שאל אותי והנהנתי "מה קרה?" הוא שאל "אני נאבדתי ואני לא יודעת איך לחזור" אמרתי "איפה את גרה?" "ברוקלין" "זה חמש דקות הליכה מפה בואי אני אקח אותך" הוא אמר והודתי לו. "אז איך קוראים לך?" שאלתי "ג'ורג' ולך?" "סול" אמרתי ולאט לאט דברים נראים לי יותר מוכרים "מה קרה כשנאבדת פה?" ג'ורג' שאל וסיפרתי לו כל מה שקרה ובדיוק הגענו כשסיימנו לדבר "תודה ג'ורג' באמת שהצלת אותי" אמרתי וחיבקתי אותו "בשביל מה אני חי?" ג'ורג' צחק והלך. נכנסתי לבית רואה את לוקאס עומד עצבני כשהוא בפלאפון משתגע "זה באשמתי תחפשו אותה יותר טוב" לוקאס צעק והבנתי שהוא מדבר עליי. לוקאס הסתובב וראה אותי ומבטו נראה נינוח יותר "היא פה לא משנה" לוקאס אמר "איפה היית??" לוקאס שאל ופשוט חיבקתי אותו "חשבתי שאני לא אגיע לכאן בחיים" אמרתי "סליחה הכל באשמתי" הנדתי את ראשי לשלילה "אני זאת שהחליטה ללכת ברגל זה לא אשמתך" "העיקר שאת בסדר" לוקאס נישק את ראשי וחיבק אותי שוב "אל תעשי לי את זה יותר בחיים, חשבתי שאיבדתי אותך" לוקאס לחש "תצטרך להשתדל יותר כדי לאבד אותי" אמרתי ונישקתי אותו.
דיברתי עם ההורים שלי שדאגו מאוד ואמא גם כעסה עליי וידעתי שזה רק מתוך דאגה, דיברתי גם עם דיויד שהיה נורא מודאג והוא האשים את עצמו עד שהרגעתי אותו ואמרתי לו שזה ממש לא אשמתו. אחרי שדיברתי עם חצי מהעולם עליתי לחדרו של לוקאס רואה אותו במרפסת מסתכל על הנוף, לוקאס היה נראה מודאג. חיבקתי את לוקאס והוא הסתובב וחיבק אותי "אני אוהבת אותך" אמרתי מופתעת מעצמי ולוקאס מסתכל עליי מחייך והוא נישק אותי כמו שבחיים הוא לא נישק אותי. לוקאס הרים אותי והניח אותי על המיטה שלו מוריד לי שכבה אחר שכבה ואני מורידה לו גם, לוקאס נישק את בטני ולאט לאט עלה הרגשתי את כל גופי בזרמים ויצאו לי גניחות מפי. לוקאס מצץ את הפטמה שלי ואני מרגישה שלאט לאט שהאורגזמה נבנית בי "בייב אל תגמרי עדיין" לוקאס אמר מנשק את צווארי ומסמן אותו "לוק" גנחתי מתענגת על כל מגע שלו לוקאס נישק אותי והוריד לי את החתיכת בד האחרונה שהייתה עליי והכניס לי אצבעות לשם וגנחתי להרגשה המוזרה אבל מענגת הזאת "לוקאס בבקשה" אמרתי מנסה לא לגמור "בייב עוד קצת" לוקאס לחש לי באוזן ונשך אותו והרגשתי שזה מחרמן אותי יותר, נשכתי על שפתיי ושרטתי את גבו על לוקאס מרגישה לפתע שמשהו נכנס לתוכי ויצא ממני קול שלא ידעתי שאני יכולה להוציא בעצמי. לוקאס נכנס ויצא במהירות כמה פעמיים כשאני והוא מתענגים על כל פעם עד שאני גומרת והוא יוצא ממני מוציא את הקונדום קושר אותו וזורק לפח. לוקאס חיבק אותי לאחר שהביא לי חולצה שלו והוא שם בוקסר "ואו זה היה פשוט ואו" לוקאס אמר והתחלתי להסמיק ובשביל שלא יראה שמתי את פניי על החזה שלו מנסה להסתיר את הלחיים האדומות שלי "סול" לוקאס אמר שאני אסתכל עליו וכך עשיתי "אין לך למה להתבייש את האישה שלי וזה היה הסקס הכי טוב שלי" לוקאס אמר ונישקתי אותו ולאט לאט הנשיקה מתחילה להיות סוחפת עד שלוקאס התנתק "אם נמשיך אני אצטרך לעשות לך סיבוב שני" לוקאס אמר "לא תודה אני אסתפק בסיבוב הראשון" אמרתי ונתתי לו נשיקה אחת והלכתי לישון כשאני מחובקת בין זרועתיו של בעלי לעתיד.
YOU ARE READING
you're my drug
Romanceסול לואן בת 22 היא ילדה טובה שמצייתת למה שאומרים לה, היא גם בת יחידה למשפחת פשע שהוריה מכינים אותה ליום הגדול בחייה ליום בו היא ולוקאס ברדוגו בן למשפחת פשע הכי גדולה במזרח. הוריה של סול מכינים אותה לחיים שהיא הולכת לעבור עם לוקאס וסול מרגישה מוכנה...