אמא שלי השתקמה והשתחררה מהבית חולים תוך שבועיים. עדיין לא השלמתי עם אבא שלי אבל לפחות עם אמא שלי כן.
חזרתי הביתה אחרי שעשיתי קניות ובדיוק לוקאס הגיע רואה שאני סוחבת את הקניות וישר רץ לעזור לי. ״תודה״ אמרתי לאחר שסיימנו להכניס את כל הקניות לבית.
״אתה לא אמור להיות בדייט עם הנערה המסתורית שאפילו לי אתה לא מגלה מי זאת״ אמרתי פותחת צ׳יפס ומתחילה לאכול ״נו הדייט כאן, רצית לפגוש אותה לא?״ לוקאס אמר והייתי מופתעת ״לוקאס תראה איך אני נראית וגם אין שום דבר לאכול״ אמרתי ישר קמה מהספה ״אל תדאגי לכי להתארגן אני אתחיל להכין אוכל בינתיים״ לוקאס אמר וישר קמתי להתארגן.
אחרי שהתארגנתי ירדתי ללמטה רואה את לוקאס ואת חברה שלו כנראה מתנשקים והם היו נראים כל כך חלומיים, כאב לי לראות אותם אך גם שמחתי בשביל לוקאס. אמא זה מאוחר מידי.
״היי״ אמרתי וישר הם התנתקו והסתכלו עליי שלוקאס צוחק וחברה שלו מסמיקה ״סול תכירי זאת נטע, נטע תכירי זאת סול״ לוקאס אמר וחיבקתי אותה ״את כל כך יפה״ אמרתי ונטע חייכה ״תודה גם את״ היא אמרה.
לאחר שאכלנו את הבלונז המדהים של לוקאס התיישבנו עם קפה ועוגיות בחצר.
״אפשר לצאת מתישהו לבר״ נטע אמרה והסתכלתי על לוקאס בפרצוף מבולבל ״לוקאס לא אמרת לה?״ שאלתי והוא לא ידע מה לענות ״סיפר לי מה?״ נטע הייתה מבולבלת ״אני בהריון״ אמרתי עם חיוך וראיתי את פרצופה של נטע משתחרר ומחייך ״הבהלתם אותי״ נטע שמה את ידה על הלב ועשתה כאילו משהו משתחרר לה מהלב וזה גרם לי לצחוק. אני אוהבת את נטע, היא מצחיקה, היא מהממת בטירוף עם השיער הג'ינג'י שלה והעיניים הבהירות, היא לא נראית מישהי שעם לוקאס בגלל המראה או השם שלו.
״אז איפה האבא?״ נטע שאלה וראיתי את לוקאס לוחץ לה על הירך וזה הצחיק אותי ״לוקאס הכל בסדר, הוא נפטר לפני חודשיים בערך״ אמרתי וכאב לי כל כך להגיד את זה ״אני מצטערת״ נטע אמרה מחזיקה לי את היד ״אני בסדר באמת״ אמרתי וראיתי שנגמרו העוגיות ״אני אלך למלא את העוגיות״ הלכתי למטבח והרגשתי את הדמעות שלי נופלות אחת אחרי השניה, שמעתי מישהו נכנס מהמרפסת וישר ניגבתי את הדמעות, הסתובבתי עם חיוך על הפנים וראיתי שזה לוקאס מסתכל עליי עם פרצוף מנחם ״את לא צריכה להסתיר ממני שקשה לך״ לוקאס אמר ואיך שהוא אמר את זה הדמעות חזרו ״לוקאס לך לנטע היא מחכה לך, אני ארגע ואצטרף אליכם״ אמרתי ולוקאס ניגב לי את הדמעות ״זה יעבור בסוף״ לוקאס לחש ונישק את ראשי.
נכנסתי לשירותים מסדרת את איך שאני נראית. מזל שהעיניים שלי התרגלו כבר לזה שאני בוכה אז כל פעם שאני בוכה קצת זה לא נראה כל כך שבכיתי.
התקדמתי למרפסת רואה את לוקאס ונטע מחובקים עם שמיכה שמכסה אותם והרגשתי את ליבי שורף, זאת הייתה יכולה להיות אני.
יצאתי לבחוץ עם העוגיות והנחתי על השולחן וישר הם הסתובבו אליי ״את בסדר?״ נטע שאלה והיא הייתה כל כך מתוקה ״כן, את יודעת הריון״ אמרתי וצחקנו. ״אז נטע מאיפה את?״ שאלתי ״אני מישראל, אבל באתי לכאן לעבוד ואני אמורה לחזור עוד 7 חודשים בערך״ נטע אמרה ״ואו ולא קשה לך מבחינת המרחק?״ שאלתי ״זה בהתחלה היה קשה אבל את יודעת מתרגלים״ נטע ענתה לי והמשכנו לדבר עד שכבר נהיה מאוחר.
״נטע היה לי ממש כיף להכיר אותך״ אמרתי מחבקת אותה ״וואי גם לי, אנחנו חייבות להפגש רק אני ואת״ נטע קרצה לי וקרצתי לה בחזרה ״היי ומה איתי?״ לוקאס שאל והפריד בנינו ״זה שיחת בנות״ אמרתי והוצאתי לו לשון וצחקנו. הם באו לצאת ״נטע לכי לאוטו ואני שתי דקות בא, אני רק מדבר עם סול ובא״ לוקאס הביא נשיקה לנטע והיא הלכה לאוטו. וואי היא כל כך מתוקה, הם באמת מתאימים.
״סול את תהיי בסדר נכון?״ לוקאס שאל אותי מלטף את ראשי וכל כך אהבתי את ההרגשה הזאת ״אני בסדר לוקאס, תלך להנות עם נטע״ אמרתי עם חיוך ״היא מדהימה, אני שמחה שהכרתם״ הוספתי וראיתי שזה כאב ללוקאס שאמרתי את זה ״אני גם״ לוקאס חייך את החיוך המזוייף שלו ונפרד ממני והלך לאוטו.יום אחרי אני ונטע באמת נפגשנו והיא באמת מושלמת בשביל לוקאס. היא יכולה להפוך את לוקאס לבן אדם יותר טוב, אני באמת מאושרת בשבילו שהוא מצא אותה.
חזרתי הביתה תשושה ונשכבתי על הספה מלטפת את הבטן שלי ולאט לאט עיניי נעצמות.
קמתי באמצע הלילה רואה שאני מכוסה בשמיכה ולא הבנתי מאיפה השמיכה הזאת צצה ואיך בכלל האורות מכובים? ראיתי אור מהמרפסת וראיתי את לוקאס יושב שמה ושותה כוס ויסקי.
יצאתי למרפסת והוא ישר הסתובב אליי ״מה קורה?״ התיישבתי לידו ״בחיים אל תרדמי עם דלת פתוחה״ לוקאס התעצבן והאמתי זה חימם לי את הלב וגם הצחיק אותי באותו מצב.
״מה קורה?״ שאלתי עוד פעם ולוקאס נאנח ״אני צריך ללכת לאיזה יומיים בגלל העבודה״ לוקאס אמר ״נו ומה הבעיה?״ שאלתי ״אני לא יכול להשאיר אותך לבד יומיים. אנחנו רק כמה שעות לא נפגשנו ונרדמת עם דלת פתוחה, מישהו אחר היה יכול להכנס ומי יודע מה הוא היה עושה״ לוקאס אמר והנחתי את ידי על רגלו המקפצת ״לוקאס אני באמת מעריכה אותך הכי בעולם ומודה לך על כל שניה שאתה בחיים שלי אבל אני ילדה גדולה ואני אתמודד יומיים בלעדייך והאמתי אני חושבת שזה יקל עליי קצת לא לשמוע אותך חופר לי״ אמרתי בחיוך ומיד לוקאס נרגע וחייך אליי בחזרה.
״סול אני באמת מצטער על פעם״ לוקאס אמר ״זה בסדר לוקאס, אני אוהבת אותך״ אמרתי מובכת מהרגע עד שהבנתי מה אמרתי בגלל המבט שלוקאס דפק לי ואז הייתי עוד יותר נבוכה.
״את אוהבת אותי?״ לוקאס שאל ״כן אתה החבר הכי טוב שלי, אתה גם אוהב אותי בתור חברה טובה לא?״ ראיתי את האכזבה הפרצוף של לוקאס אבל אני באמת חושבת שנטע היא האחת בשבילו.
״כן״ לוקאס אמר וקם ״יאלה בואי אני אשאר איתך עד שתרדמי ואז אני אנעל״ לוקאס קבע ואני פשוט קמתי כי באמת הייתי שפוכה.החלפתי לפיגמה ועשיתי את הסידורי לילה שלי, נכנסתי לחדר רואה את לוקאס מחכה על המיטה בשבילי. ״יאלה כנסי״ לוקאס הכניס את הפלאפון לכיס שלו ופתח בפניי את השמיכה.
נשכבתי ולוקאס כיסה אותי ובא ללכת אך תפסתי לו את היד ״תשאר איתי קצת״ אמרתי טופחת על המיטה ולוקאס הוריד נעליים ונכנס למיטה, מחבק אותי כמו פעם. אני כל כך התגעגעתי לריח שלו, להרגשה שהוא גורם לי להרגיש, את המגע שלו על הגוף שלי, את החום שיוצא לו מהגוף, אליו.
YOU ARE READING
you're my drug
Romanceסול לואן בת 22 היא ילדה טובה שמצייתת למה שאומרים לה, היא גם בת יחידה למשפחת פשע שהוריה מכינים אותה ליום הגדול בחייה ליום בו היא ולוקאס ברדוגו בן למשפחת פשע הכי גדולה במזרח. הוריה של סול מכינים אותה לחיים שהיא הולכת לעבור עם לוקאס וסול מרגישה מוכנה...