לאחר שנתיים...
השנתיים האחרונות היו מדהימות אולי היו נפילות פה ושם אבל התמודדנו עם דברים גדולים יותר. מסרתי את הקופסה של דיוויד למשפחה שלו והם יותר מהתרגשו לקבל את הקופסה הזאת במיוחד לאחר שלא ראו את דיוויד הרבה זמן לפני שהוא נפטר וגם כשהוא נפטר נודע להם כמה ימים אחרי.
נייתן גדל ואפילו התחיל ללכת ולדבר, כמה שהזמן עובר הוא ככה יותר מזכיר את פול ופשוט אני מודה לאלוהים כל יום על המתנה הזאת, אני לא יודעת איך הייתי מחזיקה את עצמי אם לא היה לי את נייתן לאחר האבידה של פול.
היום לוקאס טס לבקר את המשפחה שלו לאחר שלא ראה אותם כמעט שנה והחלטתי ללכת איתו למרות כל הפחד שלי. לא חזרתי לשם מאז שעברנו דירה כי הייתי בטראומה ועם כל הכאב שהמשפחה של פול גרה שמה ורצתה לראות את נייתן לא יכולתי ובנוסף אימי עברה לגור שעה ממנו שהיא כל כך עזרה ותמכה בי בכל הדרך הזאת ואפשר להגיד שבזכותה אני מסוגלת לטוס בחזרה לשם.״איך את מרגישה?״ לוקאס נשק את צווארי מאחור בזמן שאירגנתי דברים לטיסה ״לחוצה״ אמרתי והתחלתי לסדר את הדברים מהר יותר ״היי היי בייב, תסתכלי עלי״ לוקאס סיבב אותי אליו וליטף את פניי ״הכל טוב, אני לא עוזב אותך לשניה״ לוקאס אמר ״תסתכלי עלי סול״ לוקאס דרש והסתכלתי עליו וברגע שראיתי את פניו נרגעתי קצת ״אני איתך בזה כל יום כל היום״ לוקאס אמר עם חיוך וחייכתי אליו בחזרה ״אני אוהב אותך״ לוקאס אמר ״אני גם אוהבת אותך״ נישקתי את לוקאס והרגשתי כל כך מסופקת ומרוצה שאחרי כל כך הרבה שנים הצלחנו סופסוף להיות ביחד, רק אנחנו בלי התערבויות של אפאחד.
הגענו לבית שהשכרנו לכמה ימים שנשאר כאן והאמתי שקצת התגעגעתי לאווירה של המקום, התרגלתי להיות במקום שקט בלי יותר מדי דרמות וזה הזכיר לי הרבה דברים הנסיעה לכאן.
החלטתי ללכת קודם כל לבקר את המשפחה של פול עם נייתן כי אני בטוחה שהם יותר מישמחו לביקור שלנו וכמובן שלוקאס מצטרף אלינו. אני קצת מפוחדת מהמשפחה שלו אפילו שאני מודעת לזה שהם משפחה מדהימה ומקבלת עדיין הפחיד אותי התגובה שלהם כשנגיע.
לאחר שהתמקמנו ונחנו קצת מהטיסה נסענו לביתם של אלינור וג׳ורג׳ ההורים של פול שהזמינו אותנו לעל האש אצלם.
מאז שפול נפטר לא מפסיקים לדאוג לי, לנייתן וללוקאס. דפקתי בדלת כשלוקאס מחזיק את נייתן בשתי ידיו, ג׳ייקוב (אח של פול) פתח לי וישר עלה לו החיוך ״טוב לראות אותכם סופסוף״ ג'ייקוב חיבק אותנו וישר אלינור באה אחריו וחטפה את נייתן מלוקאס. ״נכד יפה שלי כמה התגעגעתי אלייך״ אלינור אמרה ונראה שנייתן התחבר אליה ישר. ״כמה טוב לראותכם, אני שמחה שאתם ביחד אחרי כל מה שעברתם״ אלינור אמרה ונכנסנו לחצר.
״סול״ שמעתי את מלי (ארוסתו של ג'ייקוב) צועקת לי וכשהסתכלתי ראיתי שהיא בהריון ״אני לא מאמינהה״ צרחתי ורצתי אליה בחיבוק ״איזה חודש את?״ שאלתי מלטפת את בטנה ״שמיני״ היא אמרה שכולה מחייכת ״אני לא מאמינה שלא סיפרת לי״ אמרתי בפרצוף כועס ״מצטערת את נעלמת לנו״ מלי נהייתה אדומה וזה גרם לי לצחוק ״צודקת״ אמרתי. ״מלי תכירי זה לוקאס המפורסם, לוקאס זאת מלי חברה של ג'ייקוב״ אמרתי ״ארוסתו״ מלי תיקנה אותי והראתה לי את הטבעת על ידה ״די שקרנית״ אמרתי בהלם ״כן הוא הציע לי אתמול בערב״ מלי אמרה כשהיא כולה מאושרת ״כיף לך, אני עדיין מחכה לטבעת״ עקצתי את לוקאס וזה גרם לו להסמיק ״את יודעת שאת לא צריכה טבעת כדי לדעת שאני שלך״ לוקאס ניסה לצאת מזה ״נסיון יפה לוקאס״ אמרתי והתחלנו לצחוק.
לאחר הארוחה המדהימה שהייתה אצל משפחת רודריק חזרנו לדירה שלנו והחלטנו ללכת לטיול קטנטן במקום האהוב של לוקאס בעצם איפה שהכל באמת התחיל.
YOU ARE READING
you're my drug
Romanceסול לואן בת 22 היא ילדה טובה שמצייתת למה שאומרים לה, היא גם בת יחידה למשפחת פשע שהוריה מכינים אותה ליום הגדול בחייה ליום בו היא ולוקאס ברדוגו בן למשפחת פשע הכי גדולה במזרח. הוריה של סול מכינים אותה לחיים שהיא הולכת לעבור עם לוקאס וסול מרגישה מוכנה...