Chapter 50 - l and s

1.9K 83 6
                                    

*רק מזהירה שזה פרק נורא מיני*

בקושי ראיתי את לוקאס באירוע וזה היה כל כך מוזר איך שהוא התנהג כשאבי היה כאן.
אני, לוקאס וניית׳ן עלינו לרכב ולוקאס היה כל כך לא הוא. ״הכל בסדר לוקאס?״ שאלתי מודאגת ״כן״ לוקאס ענה בקרירות ובקושי הסתכל עליי ״לוקאס אבא שלי מאיים עלייך?״  שאלתי בעצבים כי אני רואה שקורה כאן משהו ולוקאס ואבי לוקחים חלק מזה.
״לא נראה לך?״ לוקאס אמר בהכחשה ״אז מה יש לך? למה אתה נהיית ככה?״ שאלתי מבולבלת, לא מצליחה לקרוא אותו כבר וזה משגע אותי.
״סול אני בסדר, לא קרה כלום״ לוקאס חייך והתחיל לנסוע לכיוון ביתי. אני לא דיברתי בנסיעה כי עיצבן אותי העובדה שלוקאס מסתיר ממני משהו ועוד משקר לי על זה. עד שחשבתי שסופסוף החיים לא מסתדרים כמו שאני רוצה אבי תמיד ימצא חלק להרוס.
הגענו לבית, הנחתי את נייתן במיטתו וירדתי לסלון שמה לוקאס חיכה לי.

*קטע מיני*

״יום ארוך״ אמרתי ונחתתי על הספה, לוקאס צחקק ״ראיתי שנהנית היום״ לוקאס שם את ידו על רגלי ״איך זה לגדל תינוקת?״ שאלתי את לוקאס והוא קצת היה מופתע מהשאלה ״זה מאתגר אבל זה סיבה טובה לקום מהמיטה כי זה שווה כל שניה איתם, הם גדלים מהר מדי״ לוקאס צחק ואני אחריו ״אני מפחדת להיות אם חד הורית״ אמרתי מודה באמת הקשה ״זה בסדר לפחד, את חושבת שאותי לא הפחיד להיות אבא? אבל ברגע שאת רואה מה יצרת ואיזה שינוי הוא עושה את תצחקי על זה שפחדת מזה״ לוקאס אמר ופשוט נישק אותי.
פאקקקקקקק!! חיכיתי לזה פאקינג כל היום.
לוקאס הרים אותי לחדר שינה וזרק אותי על המיטה וזה היה כל כך לוהט! משכתי את לוקאס מעלי ופשטתי ממנו את החולצה עד שנראו בפני את הגופו.
לוקאס סיבב את שנינו שאני יהיה מעליו והפשיט ממני את השמלה באיטיות והשאיר אותי רק עם תחתונים ״פאק״ לוקאס אמר בזמן שהוא חוקר כל פרט בגופי.
הורדתי את מכנסיו את לוקאס לאט יחד עם הבוקסר עד שהוא היה עירום לגמרי, נשכתי את שפתי כשהחבר שלו הופיע ורציתי אותו כל כך בתוכי. ״בואי אלי״ לוקאס אמר לאחר שראה שאני בוהה והתיישב. לוקאס הוריד ממני את התחתונים באיטיות בזמן שהוא מנשק את את החזה שלי שבלי עין הרע גדל בהריון. התיישבתי על לוקאס ששנינו ערומים והוא ישר נכנס לתוכי שנשמעה גניחה חזקה ברחבי הבית וישר לוקאס סתם לי את הפה שאני לא אעיר את נייתן.
לאחר כמה דק של תענוג בישיבה לוקאס זרק אותי על המיטה שאני על ארבע והוא נעמד מאחורי ופשוט נכנס באיטיות שגרמה לי להתחרפן ״בבקשה לוקאס״ לחשתי והוא פשוט חדר בי במהרה שיצאה לי עוד גניחה שרחבי הבית, לוקאס משך אותי אליו בזמן שהוא בתוכי ״תהיי בשקט אנחנו לא רוצים להעיר את נייתן״ לוקאס לחש לי ונכנס בי עוד יותר חזק שכמעט גנחתי עוד יותר חזק אך לוקאס חסם את פי והמשיך לפי אותו קצב.
״לוקאס אני גומרת״ אמרתי ללוקאס ״בייב חכי״ לוקאס הפך אותי שהוא יהיה מעלי בלי להתנתק ופשוט חדר בי כמה שיותר עמוק ופאק זה הרגיש כל כך טוב.
״אני אוהב אותך״ לוקאס לחש בזמן שאני באמצע העונג שלי ולוקאס מכפיל אותו עם המשפט ״אני כל כך אוהבת אותך לוקאס״ אמרתי ולוקאס פשוט נכנס בי בקצב הכי מהר שיכל ושנינו גמרנו.

*סוף קטע מיני*

אני ולוקאס נשכבנו על המיטה ששנינו המומים ממה שקרה עכשיו ״ואו״ אמרתי ״זה הסקס הכי טוב שהיה לי״ לוקאס חייך אלי ״גם שלי״ התחלתי לצחוק ״מה מצחיק?״ לוקאס שאל ״אני התגעגעתי לזה״ אמרתי ולוקאס קירב אותי אליו ״אני התגעגעתי אלייך״ לוקאס נישק את ראשי ופשוט לאט לאט נרדמנו.

קמתי מהבכי של ניית׳ן ושמתי לב שאני לבד במיטה עירומה, איפה לוקאס?
התלבשתי בפיגמה והלכתי להרים את נייתן שהיה כל כך מתוק. ״אתה רעב קטני?״ נתתי  לנייתן לאכול ובינתיים התקשרתי ללוקאס.
״הלו״ שמעתי את לוקאס לא כל כך טוב והבנתי שהוא בנסיעה ״היי דאגתי לך, למה לא הערת אותי שעזבת?״ שאלתי ״אני מצטער סול, אני פשוט התעוררתי וראיתי שאני מאחר לפגישה חשובה, אני אבוא יותר מאוחר טוב?״ לוקאס אמר וזה הרגיע אותי המחשבה שלוקאס לא עזב ככה סתם.
״אוקיי ביי״ אמרתי וניתקתי.
אני כל כך שמחה שהספקתי לישון קצת לפני שנייתן התעורר כי הייתי צריכה את המנוחה הזאת. לאחר שנייתן אכל הרחתי שיש לו מטען כבד עליו והחלפתי לו טיטול שהיה מלא ולאחר ישר לקחתי אותו למקלחת.
אחרי שנרדמתי את ניית׳ן הכנתי ארוחת ערב לי וללוקאס ושלחתי לו תמונה של האוכל ורשמתי ׳מחכה לך שתחזור׳ אבל לוקאס לא ענה וזה היה מוזר שלוקאס לא ענה כי הוא תמיד עונה.

לאחר שעברה שעה וכבר השעה הייתה 21:00 החלטתי להתקשר ללוקאס כי זה כל כך מוזר שהוא לא עונה להודעה וגם הוא עזב ממזמן.
המתנתי שלוקאס יענה וכמעט שהתייאשתי לוקאס ענה ״היי בייב״ שמעתי את לוקאס מנסה להשמע רגוע אבל הוא היה לחוץ ״לוקאס הכל טוב?״ שאלתי ״כן למה שלא יהיה?״ לוקאס שאל ״קודם כל אתה לא אומר לי שאתה הולך ואחר כך לא עונה לי להודעות במיוחד שהצלחתי לבשל משהו ועכשיו השיחה הזאת, למה אתה לחוץ לוקאס? מה יש לך? זה משהו שאני צריכה לדעת עליו?״ שאלתי מתחילה להתעצבן מהעובדות ״סול תרגעי אני בדרך אלייך באמת שזה כלום, את יודעת איך זה העבודה שלי״ לוקאס אמר ״גם לגבי זה אנחנו צריכים לדבר״ אמרתי ״סול אני כבר מגיע אלייך, תחממי את האוכל הוא נראה סביר״ לוקאס צחקק בפלאפון ״אתה תאכל הכל אם צריך״ אמרתי ללוקאס וניתקתי.
לוקאס הגיע באמת אחרי רבע שעה בערך והנחתי את הצלחות על השולחן.
נייתן בכה עוד פעם, האכלתי אותו והחזרתי אותו לישון.
״טעים לך?״ שאלתי את לוקאס שאני רואה אותו בקושי אוכל ״כן״ לוקאס מחייך חיוך מזוייף ״אתה לא חייב להיות כל כך רע ולשקר״ עשיתי פרצוף חמוץ ״תביאי את הצלחת שלך, אני אכין לנו אוכל אמיתי״ לוקאס אמר וזרק את כל מה שהכנתי.
לאחר שעזרתי ללוקאס להכין את האוכל ושבינתיים האוכל היה על הגז התיישבנו בחצר כי האוויר היה מדהים במיוחד שקיץ עכשיו אז נורא נדיר שיש רוח כזאת נעימה.
״לוקאס אני רוצה שתעזוב את העבודה שלך״ אמרתי וידעתי שזאת הולכת להיות שיחה קשה ״סול״ לוקאס נאנח ״לוקאס אני מצטערת אבל אני לא מוכנה שהילד שלי יגדל למציאות המגעילה והממוסחרת שאני גדלתי בה ולוקאס לצערי אתה חלק מהמציאות שגדלתי בה״ אמרתי ולא הייתי מסוגלת להסתכל על לוקאס ״סול את חייבת להבין שאני לא יכול פשוט להתפטר מהעבודה שלי, זה המשפחה שלי וברגע שאני עוזב את יודעת כמה איומים יש עלי? את יודעת כמה איומים יש עלייך? סול זה לא כזה פשוט כמו שאת חושבת״ לוקאס אמר ״אני מבינה ולוקאס אני כל כך מצטערת אבל לא נראה לי אני אוכל כרגע או אף פעם לצאת עם מישהו שקשור למאפיות, סחר וכסף״ אמרתי ונשבר ליבי כי היה לי כל כך טוב עם לוקאס היום אבל השיחת פלאפון שלנו היום רק הבהירו לי עד כמה אני לא רוצה לחיות בתוך זה, לא רוצה שנייתן יגדל בתוך זה.

you're my drugWhere stories live. Discover now