קמתי כבר לא יודעת מה להרגיש אחרי השבוע הזה עם לוקאס הוא כל כך מבלבל. ירדתי למטה ואני מריחה ניחוחות של בייקון וביצת עין, נכנסתי למטבח רואה את השולחן ערוך ולוקאס אוכל והתיישבתי לידו לוקחת גם אוכל "בוקר טוב" לוקאס אמר "בוקר טוב" עניתי בחזרה "רוצה לבוא היום למסיבה? את יכולה גם להביא את חברות שלך" "אין לי חברות" "אז חברים?" "גם אין" אמרתי ולקחתי עוד ביס מהבייקון הטעים הזה "מזאומרת שאין לך?" לוקאס שאל מבולבל "תמיד למדתי בבית וגם אם היו לי חברות אז ההורים שלהם לא הסכימו להן להיות חברות שלי בגלל המשפחה שלי וכל זה" "ואו קשוח" לוקאס אמר "אז עכשיו את בכלל חייבת לבוא להכיר את חברות של חברים שלי את בטוח תתחברי אליהן" לוקאס אמר "אוקיי" אמרתי והמשכנו לדבר עד שסיימנו לאכול וכל אחד הלך לחדרו.
"לוקאס" דפקתי בחדרו ונכנסתי רואה את התחת שלו כשהוא עירום "סליחה" אמרתי ויצאתי הרגשתי כל כך מובכת "בואי עכשיו אני לבוש" לוקאס אמר ונכנסתי והוא היה באמת לבוש "רציתי לדבר על תנאים שהזוגיות שלנו תהיה מוצלחת" אמרתי ולוקאס צחק "משהו מצחיק אותך?" שאלתי ושילבתי ידיים "לא סליחה" לוקאס אמר והוא עוד גיחוך קטן וגילגלתי עיניים "אוקיי חוק ראשון תפסיקי לגלגל לי עיניים" לוקאס אמר ועכשיו אני צחקתי "טוב" אמרתי ורשמתי את החוק הזה בדף "לא להרביץ" אמרתי "אני כל כך מצטער" לוקאס אמר ושמעתי את החרטה בקולו "הכל טוב" אמרתי "חוק שלוש, להתמודד עם ריבים ולא לברוח מהם" לוקאס אמר "חוק מספר 4 אסור לעשות דברים מיניים עם מישהו אחר" אמרתי "למה את מקנאה?" לוקאס שאל ונהייתי אדומה והוא התחיל לצחוק "מה? זה לא קשור" אמרתי "סתם צוחק איתך" גילגלתי עיניים עם חיוך "היי היי היי את עוברת על החוק נוכלת" לוקאס אמר והרים אותי כשאני על הכתף שלו והתחלתי לצעוק ולצחוק ולוקאס רץ איתי בכל הבית עד שהוא הניח אותי הספה והייתי בערך בגובה שלו היינו ממש קרובים ופשוט הסתכלנו אחד על השני, הלב שלי דפק במהירות והיו לי פרפרים בבטן. כשלוקאס התקדם עוד קצת אמרתי "יאללה צריך ללכת להתארגן" והתרחקתי ממנו ושמעתי את לוקאס מגחך.
התחלתי להתארגן בזה שאני בייביליס ומתאפרת, אחרי זה התלבשתי בסקיני שחור גבוה וגופית בטן אדומה, שמתי מגפיים שחורות, בושם וג'קט שחור מעל והלכתי לחדרו של לוקאס רואה אותו לבוא בחולצת וי אפורה ומכנס ג'ינס שחור והוא היה נראה מושך משום מה, הוא שם על עצמו בושם ואחרי זה ג'קט עור שחור מעל "את נראית טוב" לוקאס אמר "תודה גם אתה" אמרתי "מוכנה?" "כן" עניתי ויצאנו. הגענו לוילה ענקית והיה שירים ומלא אנשים. ירדנו מהמכונית ולוקאס שם עליי יד "תסמכי עליי" לוקאס אמר ונכנסנו וכשלוקאס אומר שלום לכל עבר ובמיוחד לבנות, ראינו את החברים של לוקאס שהיו גם במסיבת בריכה שלו. "הופה מי הגיע?" אחד מהחברים של לוקאס אמר וקם לחבק אותו כשהוא לוחש לו משהו ושניהם צוחקים, לוקאס עבר בין כולם וחיבק אותם ואני עמדתי בצד "היי מי את?" מישהי עם שיער שחור מתולתל שאלה אותי והיא הייתה מהממת "ג'ולי תכירי זאת חברה שלי סול" לוקאס אמר וחיבק אותי מאחורה ואני נהייתי אדומה בטח "מה?" כולם היו מופתעים במיוחד הבלונדינית עם השמלת מיני השחורה "אחי איך לא אמרת לנו?" כנראה שחבר של ג'ולי שאל ולוקאס גירד בעורף וצחקק. "תכירי אלה שון, נייט, אוליבר ודרק החברים הכי טובים שלי והבנות הן מיה, ליקה חברה של דרק, ג'ולי חברה של שון וליאנה אבל כולם קוראים לה לינה" לוקאס אמר ואמרתי שלום לכולם וכולם היו נחמדים חוץ מלינה. התיישבתי ליד לוקאס "חברה שלך הא?" אמרתי לו והוא צחק "הכל בשביל הזוגיות המוצלחת" לוקאס קרץ "רק אל תשכח את החוקים שלנו" אמרתי "זה יהיה קשה" לוקאס נשך את שפתיו ובדיוק נייט ושון חזרו עם שוטים וחילקו לכולם.
לוקאס חזר אחרי שהוא נעלם חצי שעה בערך ואני הייתי אחרי כמה שוטים הרגשתי את הסטלה עולה לי ואני נהיית שמחה "בוא לרקוד" אמרתי ללוקאס וקמתי "בואי" לוקאס אמר וקם אחרי והלכנו לאן שכולם רקדו והתחלנו לרקוד. בהתחלה רקדנו סתם קפצנו אבל אז החליפו סגנון שירים ואיך שהוא יצא ואני ולוקאס מאוד קרובים "לוקאס מה נראה לך?" פתאום לינה הופיע וכמעט נפלה ומיד תפסנו אותה "תעזבו אותי ישתי צבועים רק אתמול אמרת שהיא סתם מישהי ועכשיו אתם חברים??" לינה צעקה שכולה שיכורה "לינה די" לוקאס אמר מנסה להשתיק אותה "שתוק אתה שרמוטה אתמול אמרת לי שאני הכל בשבילך ושאתה אוהב אותי ועכשיו אתה איתה? מה נראה לך???" לינה צעקה והתחילה לבכות ולוקאס משך אותה ואני לא ידעתי מה לעשות אבל במיוחד הייתי מופתעת מהתגובה שלה. "בואי תהיי איתנו" ג'ולי משכה אותי והלכנו לשולחן שישבנו בו קודם ואחר כך כל הבנות הגיעו "אל תשימי לב אליה היא סתם אובססיבית לגביו" מיה אמרה ושתתה עוד שלוק מהכוס שלה "תקשיבי זה קרה לכל אחת מאיתנו חוץ מג'ולי את לא יכולה להאשים אותה" ליקה אמרה "מה קרה?" שאלתי לא מבינה על מה הן מדברות "שכולנו היינו בסטוץ עם לוקאס ואז הוא זרק אותנו והיינו פשוט מכורות אליו ולמגע של.." "שתקי כבר ליקה הוא פאקינג חבר שלה למה היא צריכה לדעת את זה" ג'ולי אמרה בעצבים "סליחה אבל אני רק אומרת לך שאם את באמת חברה שלו אז כדאי לך להזהר שלא תהיי הבאה בתור" ליקה אמרה "זה בסדר" אמרתי וחייכתי. "סול בואי הולכים הביתה" לוקאס לפתע הגיע וקמתי "היה נעים להכיר אותכן" אמרתי והלכתי עם לוקאס.
נכנסנו למכונית ופשוט שנינו שתקנו "אני מצטער שהלילה נהרס" לוקאס אמר "זה בסדר לא היה לי כל כך נורא" אמרתי ולוקאס התחיל לנסוע וכל הנסיעה חשבתי על מה שהבנות אמרו לי ואיך הוא יכל לעשות דבר כזה. הגענו הביתה ונכנסנו "לוקאס" אמרתי ולוקאס הסתובב "איך יכולת לעשות את זה עם כל כך הרבה בנות ובסופו של דבר אתה הסם שלהן, איך אתה יכול עוד להסתובב איתן?" שאלתי ולוקאס נאנח "בטח ליקה אמרה לך את זה, זה פשוט קורה אני לא יודע למה אפילו אבל זה פשוט משגע אותי" לוקאס אמר והרגשתי את הצורך לחבק אותו וזה מה שעשיתי "זה נשמע קצת מגוחך אבל אני איתך בזה ואם צריך נשתגע ביחד" לחשתי ללוקאס "תשני איתי היום" לוקאס לפתע אמר "טוב" אמרתי והוא חיבק אותי בחזרה.
YOU ARE READING
you're my drug
רומנטיקהסול לואן בת 22 היא ילדה טובה שמצייתת למה שאומרים לה, היא גם בת יחידה למשפחת פשע שהוריה מכינים אותה ליום הגדול בחייה ליום בו היא ולוקאס ברדוגו בן למשפחת פשע הכי גדולה במזרח. הוריה של סול מכינים אותה לחיים שהיא הולכת לעבור עם לוקאס וסול מרגישה מוכנה...