קמתי לצד לוקאס שהוא שם עליי יד ואני מולו, זה הרגיש כל כך נכון ואוהב. הסתכלתי על לוקאס ועל תווי פנים החדים שלו והשיער השחור פחם שלו. מעניין מה יש מכל מסכת היופי הזאת אולי הוא בכלל מפלצת בהסוואה. לוקאס קם והוריד ממני את ידו "בוקר טוב" לוקאס אמר "בוקר" אמרתי וקמתי לישיבה "מה דעתך על עוד דייט היום?" לוקאס שאל לאחר שהתיישב גם "נשמע טוב לאן נלך?" שאלתי "יש אגם שאני תמיד הולך לשם אפשר גם לעשות פקניק" "יאללה בוא נתארגן ונלך לשם" קמתי מהמיטה ומשכתי אותו והוא קם גם. שמתי ביקיני מעל שורט וגופיית בטן, שמתי בתיק מגבות ושמיכה וירדתי למטה, שמתי לנו פירות וקצת פנקייקים שאן הכינה לנו לארוחת בוקר, לקחתי בקבוק מים ושמתי בתיק. "ואו לאן את הולכת?" אן שאלה "אני ולוקאס הולכים לפקניק באגם" אמרתי ושמתי את התיק על הגב "לוקאס לוקח אותך לאגם??" אן הייתה מופתעת והנהנתי בחיוב "למה זה מפתיע?" "כי לוקאס לא לוקח לשם אפאחד חוץ מאת עצמו" "מה למה?" "כדאי שתשאלי אותו" אן אמרה והתחילה לשטוף כלים. מה זה כבר יכול להיות?
לוקאס ירד עם גופיה רופפת ומכנס ברמודה "את מוכנה?" לוקאס שאל והנהנתי בחיוב ולקחתי את התיק ויצאנו למכונית. אנחנו כבר חצי שעה אנחנו נוסעים והאמתי שממש כיף, אנחנו שרנו וקצת דיברנו על החיים ואז שוב שרנו עד שהגענו. לוקאס חנה במקום מדהים של מלא עצים ובאמצע יש אגם עם מים צלולים "ואו" ירדתי מהר והסתכלתי על הנוף המדהים של האגם והיער. לוקאס הוציא את התיק ונעל את המכונית, פרשתי את השמיכה על הדשא שהיה שם ושמתי את המגבות ליד ואת התיק ליד המגבות "בוא נכנס" אמרתי והורדתי את הבגדים ונשארתי רק עם ביקיני וראיתי איך לוקאס סורק את גופי ומחייך. לוקאס הוריד אחריי את הבגדים ומחליף למכנס קצר של ים. קפצתי לתוך המים הקרים ואחרי לוקאס, התחלנו לשחות מבלי ששמתי לב לוקאס נעלם "לוקאס" צעקתי והאמתי שדיי נלחצתי עד שהרגשתי מישהו מתחתיי ועוד יותר צעקתי ואחרי שראיתי שזה לוקאס שנינו התחלנו לצחוק. "תרים אותי" צעקתי וקפצתי על גבו ולוקאס צחקק והתחיל לשחות שאני מעליו. אחרי שעתיים וחצי שעות בערך שהיינו באגם יצאנו וכל אחד התכסה במגבת שלו ואכלנו את מה שהבאתי "חשבתי שאת יותר גרועה את יודעת?" לוקאס אמר "באיזה מובן?" צחקקתי "במובן שחשבתי שאת תהיי מהבנות הסנוביות והנמרחות כל היום והאובססיביות אבל את ממש ההפך וזה מרגיש טוב, את הבת הראשונה שלא מתנהגת אליי כמו כל השאר" לוקאס אמר, חייכתי אליו ואמרתי "השנייה אתה מתכוון" אמרתי ולוקאס גיחך "כן..." הוא מלמל . "לוקאס למה לקחת אותי לפה?" הפרצוף של לוקאס השתנה כששאלתי את זה "למה את מתכוונת?" "אני יודעת שאתה לא לוקח לכאן אפאחד, האם זה קשור להיא שדיברנו עליה בדייט במסעדה?" שאלתי ולוקאס נאנח ונשכב על השמיכה "אז נכון שאמרתי לך שהתאהבתי בגיל 17 וכל זה אז בגיל 18 נכנסתי לכל העיניינים עם אבי ועזרתי לו הרבה ושבדיוק חגגנו שנתיים ביחד אז יצאנו למסעדה וכשהיא יצאה כדי לבוא אליי חטפו אותה ורצחו אותה והכל בגללי" לוקאס אמר והייתי מופתעת "למה שיעשו לה דבר כזה?" "כי עשיתי משהו שאני לא מתגאה בו" ושתקתי לא היה לי נעים לשאול מה אבל הייתי כל כך סקרנית "אני הרגתי תינוק של מישהו בזה שהתעללתי באישתו של אותו אחד שהרג את אהובתי" לוקאס אמר וראיתי את הדמעות זולגות לו "ומה זה קשור לאגם?" שאלתי "זה היה המקום שלי ושל ליאה" לוקאס אמר והרגשתי כל כך לא בנוח. התיישבתי על הברכיים מול לוקאס וניגבתי לו את הדמעות "אני כל כך מצטערת" אמרתי וחיבקתי אותו והוא משך אותי ופשוט כיסה אותי וכשהוא שיחרר היינו ממש צמודים ולוקאס נישק אותי, הנשיקה הייתה איטית ומחממת וכשהתנתקנו לוקאס חייך "את מיוחדת סול לואן" חייכתי ונישקתי אותו שוב.
השבוע הזה היה השבוע הכי מושלם מאז שאני פה אני ולוקאס יצאנו לטיולים ולכל מיני מעיינות מהממים. אני ולוקאס סגרנו על חוקים בשביל הזוגיות שלנו, אני אפילו לא יודעת אם לקרוא לזה זוגיות.
חוק 1: אסור להיות בקשר מיני עם אפאחד חוץ מאחד מאיתנו.
חוק 2: צריך להודיע אחד לשני לאן הולכים.
חוק 3: אם אנחנו רבים אז לדבר כדי לפתור את זה.
חוק 4: לא לגלות לאפאחד על זה.
היינו בחדר של לוקאס צופים בבוספוג ולאט לאט נרדמתי. שמעתי צלצול פלאפון והרגשתי שהאחיזה של לוקאס משתחררת ממני והבנתי שזה הפלאפון של לוקאס אז לא התאמצתי להתעורר "אני לא יכול לעשות את זה, אני עם סול" שמעתי את לוקאס אומר וכבר התעוררתי לא מבינה עם מי הוא מדבר אבל אני בטוחה שזאת בת "לינה אבל מה קרה?" באותו רגע הלב שלי נמחץ "טוב תרגעי אל תבכי אני עכשיו בא" לוקאס התלבש ויצא ואני פשוט הרגשתי את הלב שלי מתרסק. עברתי לחדר שלי לא יודעת כבר מה לעשות בסיטואציות כאלה. קמתי בבוקר ולוקאס לא היה בבית והרגשתי נבגדת ומטומטמת, איך נתתי לו להכנס ככה לחיים שלי? לרגשות שלי? לוקאס נכנס כשאכלתי ארוחת בוקר "בוקר טוב" לוקאס בא לנשק אותי אבל התרחקתי ממנו "היי מה קורה?" לוקאס תפס אותי כשבאתי לפנות את הצלחת שלי "לא יודעת תשאל את עצמך, איפה היית אתמול? ונשבעת לך אם אתה משקר לוקאס אני לא יודעת מה אני אעשה לך" לוקאס היה מופתע מאיך שהגבתי והאמתי שהייתי מופתעת מעצמי גם "אני לא יכול להגיד" לוקאס אמר ופשוט סטרתי לו "מה נראה לך?" לוקאס תפס אותי חזק אבל מיד כשהבין שהוא מכאיב לי הוא שיחרר אותי ועלה לחדר שלו ואני נזכרתי ביום הזה שהוא הרביץ לי בגלל חברים שלו ואני התחלתי לבכות.
YOU ARE READING
you're my drug
Romantiekסול לואן בת 22 היא ילדה טובה שמצייתת למה שאומרים לה, היא גם בת יחידה למשפחת פשע שהוריה מכינים אותה ליום הגדול בחייה ליום בו היא ולוקאס ברדוגו בן למשפחת פשע הכי גדולה במזרח. הוריה של סול מכינים אותה לחיים שהיא הולכת לעבור עם לוקאס וסול מרגישה מוכנה...