אז היום זה היום שההורים שלי תכננו לי כל החיים, היום שאני אכיר את זה שאני אתחתן איתו בשביל לעשות שלום עם מאפיה אחרת. תמיד ידעתי שזה יבוא והם גם אמרו לי שזה יבוא כבר מגיל קטן אז זאת לא הייתה הפתעה בשבילי שהם אמרו לי את זה. בטח כולם חושבים שההורים שלי רשעים ושאני אמורה ללכת נגדם ולהתחתן עם הזה שאני אוהבת אבל לא! ההורים שלי הם ההורים טובים שתמיד היו שם בשבילי והביאו לי את כל מה שהייתי צריכה ושרציתי. אני לא חושבת שאהבה זה דבר אמיתי אני חושבת שזה בולשיט אחד גדול ובסופו של דבר מפסיקים לאהוב אחד את השני ומתחילות כל המריבות וזה סתם כאב ראש אחד גדול שאני מעדיפה לוותר עליו.
אז אני ולוקאס עושים כאילו אנחנו יוצאים חודש ואחרי החודש הזה אנחנו מתחנים. אמא ואבא הסבירו לי על 'בעלי לעתיד' שקוראים לו לוקאס הוא בן 25 ויש חוקים 4 שאסור לי להפר בכלל!
חוק 1: לא לשקר ללוקאס כי הוא יכול להרוג מישהו שמשקר.
חוק 2: אסור לבגוד בלוקאס, ימות אבל בייסורים.
חוק 3: לא להרים את הקול על לוקאס.
והחוק הכי חשוב!
חוק 4: אסור לדבר רע על משפחתו ובכלל על אחותו הקטנה!
זה הארבע חוקים שאני חייבת לזכור לגביי לוקאס."אז היום את הולכת לפגוש את הבעלך לעתיד ואתם הולכים לגור ביחד חודש ולהכיר קצת" אמא אמרה בהתרגשות וחיבקה אותי מהצד "ומתי החתונה?" שאלתי "עוד חודש וכדאי שתשני את צורת הדיבור היבשה שלך אף גבר לא רוצה שתהיה לו אישה משעממת" אמא אמרה וקמה מביאה 2 מזוודות גדולות ומתחילה לארוז את הבגדים שלי "אמא זה בסדר אני אעשה את זה לבד" אמרתי ואמא נאנחה, נתנה לי נשיקה במצח ויצאה והתחלתי להכניס את הבגדים והדברים שאני צריכה לתוך המזוודות. אחרי שסיימתי לארגן את הדברים שלי החלפתי בגדים וסידרתי את השיער והעוזרות לקחו לי את הדברים והכניסו את הדברים שלי למכונית וההורים שלי חיכו לי ליד המכונית. יצאתי והם חיבקו אותי "אנחנו גאים בך ילדה שלי" אבא אמר ונישק אותי במצח "תתקשרי אליי כל יום את מבינה?" אמא אמרה בוכה ואני חייכתי אליה "מבטיחה" אמרתי ונכנסתי לג'יפ ודיויד התחיל לנסוע לכיוון הבית החדש שלי.
אחרי נסיעה של שעתיים בערך, שבשעתיים האלה סיימתי חצי ספר של 'שומרת אחותי' הגענו לבית החדש שלי. הבית היה בעצם וילה ענקית עם אבטחה כבדה אבל שמוסתרת בכל מיני עיצובים יפים. נכנסנו כשדיויד לוקח לי את הדברים לחדר אני מסתובבת בוילה הענקית הזאת. יצאתי לחצר עם הבריכה הענקית והג'קוזי ליד. שמעתי מישהו מדבר בפלאפון "כן תהרוג אותו הוא מהווה יותר מידי סכנה לחברה ולמשפחה שלי" הסתכלתי וראיתי מישהו עם שיער שחור וגבוה ואז הוא הסתובב וראה אותי "לא היית צריכה לשמוע את זה" הוא אמר והיה לו עיניים שחורות חסרות רגש "אני מצטערת" אמרתי ברגע שהבנתי שזה לוקאס ברדוגו. "מי את?" לוקאס שאל "סול לואן" עניתי "אז איתך אני אמור להתחתן? לא משהו" לוקאס אמר והתעצבנתי כל כך ואז נזכרתי בכללים של הוריי ופשוט גילגלתי עיניים ונכנסתי לחדר שלי טורקת את הדלת ומתהלכת בסיבובים. "מי הוא חושב שהוא בכלל? לא שהוא נראה יותר ממני" אמרתי לעצמי ולוקחת נשימה ארוכה ומתיישבת על המיטה שלי. התחלתי לפרוק את הדברים שלי ולהשים במקום ולאחר זה החלפתי לפיג'מה והמשכתי לקרוא את שומרת אחותי.
היה דפיקות בדלת ואחר כך לוקאס נכנס "תתחילי להתארגן הולכים היום לדייט הראשון שלנו ותעשי טובה תראי טוב כי הולכים למסעדת יוקרה" לוקאס אמר ורציתי לזרוק עליו את הספר שלי. הורדתי את המשקפיים שמתי סימניה בעמוד שהייתי בו וקמתי מהמיטה ולוקאס יצא וסגר את הדלת. התקלחתי והתאפרתי יותר מהרגיל ולבסוף שמתי שמלה אדומה ארוכה וצמודה עם שסע ועקבים שחורוץ, עשיתי הדוק ושמתי עגילי חישוק גדולים וירדתי ללמטה רואה את לוקאס עם חולצה מכופרת בצבע כחול רויאל בתוך המכנסיים והוא היה נראה כל כך מושך. לוקאס בחן אותי מכף רגל ועד ראש ועלה לו חיוך קטן "מוכנה?" לוקאס שאל אותי והנהנתי לחיוב עם חיוך מאולץ מאוד. אני לא מתה על לוקאס ובמיוחד על החוצפה שלו שידרג אותי לפי המראה שלי.
הגענו למסעדה והתיישבנו וכל אחד הזמין מה שהוא רוצה וכבר שמתי לב לכמה צלמים שמצלמים אותנו 'בסתר'. "אז מי היה אהבת חייך?" לפתע לוקאס שאל אותי ולא הבנתי מאיפה השאלה הזאת באה או בכללי לא חשבתי שנדבר היום. "בחיים לא היה לי חבר או קראש תמיד הייתי בת של אמא ואבא שלא צריכה שום דבר ולך?" שאלתי את לוקאס ומבטו השתנתה "כשהייתי בן 17 הייתה ילדה שקראו לה ליאה והיא הייתה בכיתה שלי, היא הסתובבה עם איזה אחד שכולם שנאו ואני אפילו לא יודע על מה ואני הצקתי לו והיא הגנה עליו, מאז היא סיקרנה אותי בסופו של דבר נהיינו ביחד" לוקאס אמר וסיים וזה עשה לי הרגשה טובה שהוא מספר לי משהו עליו "ולמה זה נגמר?" שאלתי ואז ראיתי שלוקאס הידק את הלסת שלו ושתק. אחרי כמה שניות שלוקאס בא להגיד משהו "אתה לא חייב לספר לי אם אתה לא מוכן" קטעתי אותו ובדיוק המלצרית באה עם האוכל שלנו והגישה לנו. "תגידי איך זה הגיוני שבחיים לא אהבת מישהו?" לוקאס שאל "אני לא יודעת כנראה אף אחד לא עניין אותי" "אז אם בחיים לא אהבת מישהו בחיים לא היה לך חבר?" לוקאס שאל מופתע והנדתי את ראשי לשלילה עם חיוך "פאק" לוקאס אמר וזה גרם לי לצחוק ואז לוקאס הצטרף אליי. אחרי שדיברנו, אכלנו וצחקנו לוקאס לפתע שאל אותי "תגידי לא אכפת לך שבחיים לא התנסית בכלום ואת ישר מתחתנת?" "לא, תמיד ידעתי שזה יגיע אולי בגלל זה לא התנסיתי בכלום" אמרתי "מזאומרת?" "אולי בגלל שידעתי כל חיי שאני הולכת להתחתן עם האחד שההורים שלי יבחרו לי אז לא היה אכפת לי לא להתנסות הבנת?" שאלתי ולקחתי עוד ביס וללוקאס היה מבט של חשיבה "אל תדאגי בייב יש לנו את החיים להתנסות בדברים חדשים" לוקאס אמר וקרץ לי והרגשתי את הדפיקות שלי פועמות מהר ואת לחיי מתחממות.
YOU ARE READING
you're my drug
Romanceסול לואן בת 22 היא ילדה טובה שמצייתת למה שאומרים לה, היא גם בת יחידה למשפחת פשע שהוריה מכינים אותה ליום הגדול בחייה ליום בו היא ולוקאס ברדוגו בן למשפחת פשע הכי גדולה במזרח. הוריה של סול מכינים אותה לחיים שהיא הולכת לעבור עם לוקאס וסול מרגישה מוכנה...