Chapter 52 - beauty

1.5K 81 14
                                    

לוקאס שלח לי הודעה שהוא לא יחזור היום לבית והוא הולך לישון בבית מלון כדי ששנינו נרגע ושנדבר על זה מחר.
מוזר ללכת לישון בלי לוקאס שיחבק אותי. אני לא מאמינה שרבנו יום לפני היום הגדול שלו. קבעתי בייביסטר לנייתן כדי שאני אוכל ללכת לבקר את לוקאס ולהביא לו ארוחת בוקר מפנקת וכמובן שהיא תהיה קנויה כי אני אשרוף את המטבח ועדיף שלא.
קמתי מוקדם בבוקר להספיק גם לשאוב חלב לנייתן ובנוסף להגיע מתוקתקת למשרד של לוקאס.

לאחר שהבייביסטר ישר יצאתי עם הרכב למרות שהרגשתי נורא לא בנוח עם הבגדים שלבשתי בגלל הבטן של אחרי ההריון ומלא זמן לא ראיתי אנשים במיוחד שזה העובדים של לוקאס זה עוד יותר מלחיץ.
הגעתי למשרדים שבו לוקאס עובד כמובן עם ארוחת בוקר שקניתי לפני שהגעתי.
״איך אפשר לעזור לך?״ המזכירה שאלה אותי והסתכלה עלי בזלזול ״היי באתי לראות את לוקאס״ אמרתי ״מר ברדוגו לא יכול עכשיו הוא בפגישה, את רוצה אולי להשאיר לו הודעה אני אעביר לו?״ המזכירה שאלה ״את יכולה רק להתקשר אליו להגיד לו שאני כאן מחכה לו?״ שאלתי ״סליחה תזכירי לי מי את?״ המזכירה שאלה אותי בזלזול ״סול, אני החברה שלו״ עניתי ״את? חברה של מר ברדוגו? נראה לי טעית במשרדים כי אין מצב שמר ברדוגו היה יוצא איתך״ המזכירה ממש סרקה את גופי והרגשתי הבן אדם הכי מושפל בעולם במיוחד שלא יצאתי עם הבטחון הכי מאה מהבית.
״תקשיבי נראה לי קצת התבלבלת  או שאת משאירה הודעה ויוצאת מהמשרדים או שאת מחכה פה לשומרים והם יעיפו אותך, תחליטי בעצמך״ המזכירה אמרה לי ובדיוק המעלית נפתחה וראיתי שמה את לוקאס עם השומרים שלו ״סול? מה את עושה כאן?״ לוקאס ישר הבחין בי ״אני באתי לכאן שנאכל ארוחת בוקר ביחד והמזכירה שלך לא הכניסה אותי״ אמרתי ולוקאס הסתכל על המזכירה במבט מאיים. ראיתי שהמזכירה הייתה מופתעת מהסיטואציה שלא ציפתה לה בכלל ״אני מצטערת מר ברדוגו היא לא הייתה נראית לי מישהי שתצא איתך״ המזכירה אמרה והאמתי די שמחתי שהיא אמרה את זה כי עכשיו בדוק היא לא תחזור לכאן יותר בחיים שלה.
״למה לא? כי היא לא נראית מישהי שרודפת כסף כמוך?״ לוקאס יצא עליה ״עזוב לוקאס״ אמרתי, זה היה הדבר הכי מביך שקרה לי ״לא אני לא עוזב עד שהיא תענה לי״ לוקאס אמר בעצבים ״לא חשבתי שתצא עם מישהי שזה לא נראה כאילו היא משקיעה בעצמה ובמראה שלה״ המזכירה אמרה ועוד פעם סרקה את גופי. רציתי פשוט לקבור את עצמי אני הייתי כל כך מובכת ופגועה ממה שהיא אמרה.
״אני צריכה ללכת״ אמרתי ופשוט ברחתי משם. ״סול חכי״ שמעתי את לוקאס מאחורי תופס אותי ״לוקאס תעזוב אותי״ התחלתי לבכות ״בגללה את בוכה?״ לוקאס שאל ומחה לי את הדמעות ופשוט התרחקתי ממנו ״כן לוקאס נפגעתי ממנה מאוד אבל אתה השפלת אותי לא פחות ממנה, מול כל השומרים שלך״ אמרתי ״מה עשיתי?״ לוקאס שאל מבולבל ״למה זה היה כל כך חשוב לך שהיא תגיד למה? כאילו שאתה לא יודע״ התחלתי כבר להתעצבן ״יפה שלי באמת לא ידעתי כי את באמת מושלמת״ לוקאס אמר והתקרב אלי ״די לוקאס, אתה לא חייב לעשות את זה אתה מודע לזה שאתה נראה טוב מדי אפילו ואני מכוערת ושמנה במיוחד שאני אחרי הריון אז תפסיק לנסות להרים לי כי אני יודעת שהכל זה שקר״ אמרתי ״מה? זה באמת מה שאת חושבת עלי? שאכפת לי ממה שאנשים אחרים חושבים? סול אני יודע מי את וממש לא אכפת לי אם יגידו שאת הכי מכוערת בעולם בשבילי את הדבר הכי יפה שקיים״ לוקאס התעצבן, שתקתי לא ידעתי איך להגיב לזה ״חשבתי שאת מכירה אותי יותר טוב, כוסעמק״ לוקאס אמר בעצבים וחזר לעבודה ובדיוק שהוא נכנס ראיתי את המזכירה יוצאת ומבינה שלוקאס פיטר אותה.

חזרתי הביתה ובהתחלה הייתי בעצבים אבל אחרי זה שנרגעתי חשבתי על זה שוב והבנתי שלא יצאתי בסדר אבל החוסר בטחון שלי באמת פוגע בי וזה מציק לי איך שאני נראית במיוחד אחרי הלידה שכל הגוף שלי סימני מתיחה.
חזרתי הביתה ושחררתי את הבייביסיטר. הייתי עם נייתן וחיכיתי שלוקאס רק יחזור מהעבודה כדי שאני אוכל לבקש ממנו סליחה ושנדבר על הדברים האלה במיוחד שרק התחלנו את הדרך החדשה שלנו יחד.
כבר השעה 18:00 ולוקאס עדיין לא חזר, זה נורא הדאיג אותי והחלטתי להתקשר אליו אך הוא לא ענה וזה הלחיץ אותי כשהתקשרתי למשרד שלו קול נשי לא מוכר ענה לי ״כן איך אפשר לעזור?״ מישהי שאלה ״אני רק רציתי לברר אם לוקאס עדיין במשרד״ אמרתי ״כן הוא כאן אבל הוא בפגישה עכשיו, את רוצה להשאיר לו הודעה?״ כנראה הוא מצא מזכירה חדשה בהתראה כה קצרה ״כן אני אשמח, את יכולה רק להגיד לו שסול מחכה לו?״ שאלתי ״כן בטח כבר מעבירה לו״ אותה בחורה אמרה ״אני מודה לך״ אמרתי וניתקתי.
הזמנתי סושי וסלט עם חתיכות חזה עוף מכיוון שאני באמת לא יודעת להכין כלום ולוקאס עכשיו התחיל לעבוד אז בכלל אין מי שיכין אפילו חביתה.

לאחר שעה בערך ההזמנה שלי הגיעה והתחלתי עוד יותר לדאוג שלוקאס לא חזר במיוחד שכבר סיימתי לסדר את כל הבית ובנוסף גם להרדים את נייתן.
לאחר שסיימתי לאכול הדלת סופסוף נפתחה ורצתי ללוקאס. הוא היה כל כך עייף וראיתי לו את זה לפרצוף ״אתה רעב? נשאר קצת סושי שהזמנתי״ אמרתי ולוקאס חייך בקטנה ״לא תודה, אני אוותר על ארוחת ערב היום ואני אעלה לישון״ לוקאס פשוט עלה לחדר מבלי אפילו להביא לי חיבוק.
וידאתי שהכל מכובה ונעול והלכתי ללוקאס שראיתי אותו בדיוק יוצא מהמקלחת ״לוקאס אנחנו צריכים לדבר״ אמרתי אבל פתאום הפלאפון שלו התחיל לצלצל והוא ישר ענה.
״ניקול תרגעי, מה קרה?״ שמעתי את לוקאס אומר. מי זאת לעזאזל ניקול?
״בסדר אני אסדר את זה, עזבי את זה ולכי לישון נטפל בזה מחר״ לוקאס אמר וניתק את הפלאפון ״אמרת משהו?״ לוקאס שאל אותי וזה באמת איכזב אותי שהוא בכלל לא מקשיב לי ״עזוב זה כבר לא חשוב״ אמרתי ונכנסתי לשירותים.

you're my drugWhere stories live. Discover now