נקודת המבט של לוקאס:
(רק אומרת שזה פרק מאוד מיני אז למי שפחות מתאים, תתכוננו).
״בבקשה תשן כאן היום״ סול ביקשה ממני לאחר שהיא ראתה אותי אורז ״את לא ישנה שוב על הספה״ לוקאס אמר והבנתי שהוא כן חזר הביתה לאחר שראיתי אותו במסעדה עם הקורל הזאת.
״אני אשן בחדר האורחים, בבקשה לוקאס תשאר כאן עד מחר״ העיניים שלה היו אדומות, ראו שהיא בכתה הרבה.
עיצב אותי שלמרות כל מה שעברנו יחד זה עדיין לא מספיק כדי שנהיה זוג שאפאחד לא יוכל להפריד בנינו.
אני בסוף הלכתי לחדר האורחים כי אני לא אתן לה בחיים לישון במקום פחות נוח מאיפה שאני אשן.
כל הלילה לא יכולתי להרדם קמתי לחפש משהו לשתות וראיתי את סול במרפסת עם גויינט בקבוק יין לבן שהיא קיבלה אותו מהמסיבת שם של נייתן.
יצאתי לסול ״גם את לא מצליחה להרדם?״ שאלתי וסול התחילה לצחוק. היא בדוק כבר מסטולה. ״לוקאס ברדוגו וסול לואן ביחד, זיווג שאף אחד לא היה מאמין״ סול אמרה כאילו היא מקריאה את זה ״אתה זוכר שהיו רושמים עלינו כתבות כאלה, זה כל כך מגוחך״ סול אמרה ולקחה עוד שאכטה ״אני אקח את זה ממך עכשיו״ לקחתי מסול את הגויינט, התיישבתי בכיסא ליד סול ״את האמנת באותו זמן?״ שאלתי ״כן, אני עדיין מאמינה למרות שהתוצאות מראות אחרת לגמרי״ סול אמרה. פאק היא כל כך יפה שהיא מסתכלת ככה לכוכבים כאילו היא מחפשת שמה משהו. ״סול אני לא רוצה שנפרד״ אמרתי והיא לפתע הסתכלה לי בעיניים ״ומה עם זה שאנחנו מתאימים רק כידידים?״ סול שאלה ״אני פשוט חושב שאנחנו מוותרים עלינו מהר מדי כי כל הזוגות רבים פשוט יש זוגות שלא נלחמים ויש זוגות שנלחמים. אני רוצה להיות מהזוגות שנלחמים״ אמרתי וראיתי את החיוך של סול עולה ״אני גם רוצה שנלחם״ סול קמה והתיישבה עלי.
הסתכלתי בעיניה קורא את הדברים שהיא חושבת עליהם ופשוט מנשק אותה.
אני כל כך התגעגעתי לשפתיים שלה, לגוף, להרגשה שהיא מעבירה לי בגוף.
״פאק סול״ נשכתי את שפתיה ופשוט לא יכולתי להפסיק להתנשק איתה. היא הדבר הכי ממכר שאני מכיר.
נעמדתי וסול נעמדה על הכיסא כדי להיות בגובה שלי. משכתי את סול אלי ופשוט לא יכולתי לעצור את עצמי, פאק היא שלי.
הרמתי את סול ולקחתי אותה לחדר שלנו ״שקט נייתן ישן״ סול התחילה לצחוק והיא הייתה נראית כמו ילדה קטנה וחמודה.
זרקתי את סול למיטה ופשוט הסתכלתי עליה ״את כל כך יפה״ התבוננתי בה ״בוא כבר״ סול משכה אותי כדי שאני אהיה מעליה ובחיים היא לא הייתה כל כך נרגשת כמו הפעם.
סול התחילה להתפשט שהיא יושבת עלי. אני לא מבין איך יש לה בעיות של מראה עצמי כי באמת היא הדבר הכי שווה עלי אדמות.
סול נשארה עם החוטיני שהיא לבשה ופשוט רציתי לקרוע אותם ממנה.
הפכתי אותנו שאני מעל סול והתחלתי גם להתפשט עד שנשארתי רק עם בוקסר והתחלתי להתחכך בסול והיא הוציאה גניחות קטנות שכל כך חירמנו אותי. ״את לא מבינה איך את מחרמנת אותי״ לחשתי לסול באוזן ונשכתי בעדינות את התנוך שלה.
״לוקאס״ סול גנחה את שמי ״בבקשה תכנס כבר״ סול התחננה ואמאלה לא יכולתי לשלוט בעצמי.
קראתי את החוטיני הקטנטן של סול, הורדתי את הבוקסר שלי והחדרתי בה בעדינות ואיטיות ״פאק לוקאס״ סול נשכה את שפתיה. נשקתי את צווארה בזמן שהיא מתענגת ומתחננת לעוד. ״בבקשה לוקאס״ סול התחילה לשרוט אותי בגב והבנתי שעכשיו זה הרגע המתאים והחדרתי בה בבת אחת וסול התחילה לגנוח חזק עד כדי כך שהייתי צריך לסתום לה את הפה עם ידי וזה הטריף אותי.
התחלתי לנשק את החזה של סול שגדל במשך ההריון ועשה אותה יותר שווה ממה שהיא הייתה.
סול התנתקה ממני ועלתה מעלי ״פאק סול״ גנחתי בזמן שנכנסתי לתוכה שוב, כאילו השניות הבודדות בין העברת תנוחות היא מרגישה כמו נצח.
סול חייכה וראיתי שהיא מתכננת לשגע אותי ״סול תזהרי״ אמרתי לסול והחיוך שלה יותר גדל ״או שמה?״ סול התנתקה ממני והחדירה רק מעט מהזין וזה חירפן אותי ״סול אני מבטיח שאם תמשיכי אני אזיין אותך כל כך חזק שלא תוכלי ללכת״ היא שיגעה אותי וראיתי שהיא אוהבת את המבט הנואש שלי אליה ״אז בוא תזיין אותי עד שאני לא אוכל ללכת״ סול התגרתה וסובבתי אותנו וראיתי שסול הייתה בהלם ואז כשהיא קלטה מה קרה היא התחילה לחייך ומהר מאוד החיוך עבר למבט של הנאה.
״לוקאס אני גומרת״ סול לחשה לי ״אל תגמרי עדיין״ לחשתי לה בזמן שחנקתי אותה קצת וראיתי שזה מדליק אותה יותר. המשכתי לזיין חזק את סול עד ששנינו גמרנו.
זה נראה לי הסקס הכי טוב שהיה לנו בתקופה האחרונה ואם לא בכלל. בחיים לא הרגשתי כל כך חרמן על מישהי. פאק היא פשוט מושלמת, איך חשבתי על זה שנפרד??
אני וסול התקלחנו ביחד והלכנו לנוח קצת עד שנייתן החליט להתעורר ולהפריע לשנץ המשפחתי.סול לבשה פיגמה שכל כך החמיאה לקימורי גוף שלה ״אהבה שלי הכל בסדר?״ הלכתי לסול שהייתה בסלון והאכילה את נייתן ״כן, תחזור לישון יש לך מחר עבודה״ ראיתי שסול דואגת ״אני רוצה להשאר איתך״ התיישבתי ליד סול ונישקתי אותה.
״אני אוהבת אותך״ סול אמרה ופשוט כל הפרפרים בבטן שלי התעוררו ״אני גם אוהב אותך סול״ אמרתי ומשכתי אותה לנשיקה קצת אגרסיבית ובכלל עוד עם נייתן ביי הילדים שלה.
״אני רואה שאת רוצה סיבוב שני״ לחשתי לסול באוזן והיא נשכה שפתיים ״עוד נראה״ סול אמרה בפרצוף מתגרה ״שנינו יודעים מה בסוף יקרה״ שמתי את ידי על רגלה של סול קרוב מאוד לכוס וראיתי שהיא מתחרפנת ״פאק לוקאס״ סול נשכה את שפתיה ״את עדיין לא רוצה סיבוב שני?״ שאלתי את סול והיא הנהנה פשוט בחיוב ״אני רוצה שתגידי לי שאת רוצה עוד סיבוב״ אמרתי ונגעתי בה עוד קצת ״לוקאס אני רוצה עוד סיבוב״ סול אמרה ובדיוק נייתן העלה לה את החולצה וצצו שתי הדברים הכי מושכים ביקום.
נשכתי את שפתי ״מה שאני הולך לעשות לך עכשיו״ אמרתי ופשוט רציתי לזיין אותה כל כך חזק.דבר ראשון אני חייבת להגיד שאני נורא נהנית לראות את התגובות ואת ההצבעות שלכם זה מעודד אותי כמה שיותר להמשיך את הסיפור ולסיים אותו אז תודה על זה.
דבר שני רשמתי את זה בפרק הקודם ואני ארשום גם כאן.
בפרופיל שלי יש סיפור שקוראים לו ״אני בוחר בה״ ואני השקעתי בו ממש והוא כמעט גמור אז אני יותר מאשמח אם תלכו לקרוא גם אותו.שבת שלום 🌼
YOU ARE READING
you're my drug
Romansסול לואן בת 22 היא ילדה טובה שמצייתת למה שאומרים לה, היא גם בת יחידה למשפחת פשע שהוריה מכינים אותה ליום הגדול בחייה ליום בו היא ולוקאס ברדוגו בן למשפחת פשע הכי גדולה במזרח. הוריה של סול מכינים אותה לחיים שהיא הולכת לעבור עם לוקאס וסול מרגישה מוכנה...