לאחר שהאחות טיפלה בפצעים שלי ביד והוציאה את כל הזכוכיות לוקאס החזיר אותי הביתה. כל הדרך חשבתי על איך להגיד לו סליחה ולשאול אותו על שלומו אך כל פעם שבאתי לעשות את זה לא הצלחתי פשוט להוציא את זה מהפה שלי.
נכנסנו לבית וראיתי שהכל כבר נקי, לוקאס הלך למזוג לו כוס ויסקי ״מצאתי מכתב של פול מנואל״ אמרתי ולוקאס הסתובב אליי ״מזאומרת?״ לוקאס שאל ושימח אותי לשמוע סופסוף את הקול שלו ״היה בניהם הסכם שפול ביטל ואני לא יודעת אפילו על מה״ זה שיגע אותי המחשבה הזאת שאין לי תשובות לזה ואני לא יודעת איפה לחפש אותן ״אני אברר על זה, אני אבדוק מה אני אמצא״ לוקאס אמר והתקרב אליי ״אל תדאגי, אני לא אתן לעוד מישהו לפגוע בך״ לוקאס נישק את ראשי ״לוקאס אני מצטערת״ לחשתי והרגשתי את הדמעות שלי עולות ״אין לך על מה, אני גם מצטער שככה הגבתי״ לוקאס אמר ״לוקאס הייתי אגואיסטית כל התקופה הזאת וחשבתי רק על עצמי ולא ראיתי מה שאתה עובר, איך אנחנו יכולים להגדיר את עצמנו כחברים אם אני לא יודעת מה עובר עלייך״ הסתכלתי על לוקאס ״אני באמת מצטערת ואני מבטיחה שאני אהיה חברה יותר טובה״ הוספתי ופשוט לוקאס ניגב לי את הדמעות ״אני מאמין לך״ לוקאס אמר וחייך את החיוך המושלם שלו.
לאחר שלוקאס הלך הרשיתי לעצמי לבכות. למה שפול ידבר עם נואל? על איזה עסקה נואל דיבר עליה?
פתחתי את האלבום זכרונות שלי ושל פול אולי אני אמצא שמה משהו כי את הטלפון שלו הביאו לאבא שלו ובטח יש שמה הכל.
אולי מר רודריק יודע על זה משהו? הוא חייב לדעת!
שמתי מעליי סריג ארוך, כפכפים ויצאתי במהירות למכונית מתחילה לנסוע לביתם של ההורים של פול. צמאה לתשובה כמו שלא הייתי בחיים.
הגעתי למול הבית שלהם וראיתי שהאורות עדיין דולקים, רצתי לדלת ודפקתי בלחץ.
אלינור פתחה את הדלת שהיא כבר הייתה עם פיגמה, היא הייתה מופתעת לראות אותי אך כמה שניות לאחר מכן היא הייתה נראית מודאגת. ״סול הכל בסדר איתך?״ אלינור שאלה בתמימות, אני כל כך אוהבת את האישה הזאת.
״אלינור סליחה על השעה אבל אני הייתי חייבת לבוא לדבר עם ג׳ורג׳ על איזה עסקה של פול״ אמרתי ואלינור שמה לב שאני בלחץ לפי וישר באה והכניסה אותי בחיבוק עד לסלון. ״תשבי, אני כבר אקרא לו״ אלינור אמרה והלכה.
לאחר כמה דקות ג׳ורג׳ התיישב מולי עם חלוק ״כן?״ ג׳ורג׳ שאל ״היום חיטטתי קצת במשרד של פול וראיתי מכתב מנואל על איזושהי עסקה שהם עשו ופול ביטל אותה, אתה יודע על איזו עסקה פול דיבר עליה?״ שאלתי וג׳ורג׳ היה פשוט פוקר פייס ״בבקשה ג׳ורג׳, אני חייבת לדעת על מה זה היה, אני מתחננת״ התחלתי לבכות וג׳ורג נאנח ״די ילדתי מספיק אל תתאמצי כל כך הרבה את עדיין סוחבת את הנכד שלי, אני אגיד לך על מה הייתה העסקה״ ג׳ורג אמר ״נואל רצה שפול ישתף איתו פעולה לפגוע בלוקאס כי הם רצו להפיל את המאפיה שלו אך פול הכיר אותך ושמע את כל הדרך שעברת עם לוקאס ונואל והחליט לעזוב את העסקה ובכללי את העבר שלך, ואני חושד שנואל היה קשור לרצח של פול״ ג׳ורג הוסיף והרגשתי כאילו יורד לי טון אבנים מהלב ״למה אתה חושד בנואל?״ שאלתי ״פול ונואל חברי ילדות ותמיד היה לנואל קטע להיות נקמני לגבי דברים גם הכי קטנים שיש, אני פשוט אומר שאולי לנואל היה קשה לקבל לא כתשובה והוא עשה את זה״ ג׳ורג אמר והאמתי הוא העלה כאן נקודה טובה.
״אתה מנסה למצוא אותו?״ שאלתי ״אני חייב, פול היה הבן שלי בסופו של דבר ואני לא הולך להשאיר את הרוצחים שלו בחיים״ ראיתי דמעות בעיניו של ג׳ורג למרות שהוא לא מראה הרבה חיבה הוא בן אדם רגיש ויכולתי לראות את זה דרך העיניים שלו.
״אני יכולה לעזור במשהו?״ שאלתי ״מה שאת יכולה לעשות בינתיים זה לנוח ולדאוג לנכד שלי״ ג׳ורג אמר וזה חימם לי את הלב.
אלינור חזרה לאחר שסיימנו את השיחה שלנו עם חלב ועוגיות ושוחחנו קצת.
כבר נהיה מאוחר אז החלטתי לחזור לבית וכמובן שהודיתי לגורג ואלינור על כל הטוב לב שלהם. פול זכה בשני הורים מדהימים.
ליטפתי את הבטן שלי ״קטני אני מבטיחה לך שאני אגרום לחיים שלך להיות יותר קלים״ לחשתי והתחלתי לנסוע.קמתי עם הרגשה טובה והחלטתי שהיום אני מפנקת את לוקאס.
שלחתי ללוקאס הודעה
9:23 סול - בשעה 12:00 תפגוש אותי מחוץ לבית שלי, ותפנה את כל הזמן שלך.9:24 לוקאס - הכל בסדר? את מלחיצה אותי!!
9:26 סול - תפסיק לדאוג כבר ותתחיל לסמוך עליי :)
9:26 לוקאס - אני מקווה שאת לא מבשלת כי אם את מבשלת אני מזכיר לך שאת תפצעי ואת גם תשרפי את הבית.
9:27 סול - היי לא לזלזל בכישוריי הבישול שלי חוצפן!
9:30 לוקאס - אז את כן מבשלת?? סול אני מזהיר אותך, את יודעת שאסור לך לבשל במיוחד שאת בהריון!!!!
9:31 סול - תפסיק כבר יטמפון לחוץ, אני חצי קלאץ׳ מבשלת. יהיה טעים מבטיחה.
9:31 לוקאס - אני בדרך אלייך...
9:32 סול - אל תבוא!!!!!!
זה הפתעה!!!
אם אתה בא אתה הורס הכל!9:34 לוקאס - טוב משוגעת, אני לא בא.
9:35 סול - יופי, נפגש ב12:00. תזהר לאחר!
אני כל כך מתרגשת לספר ללוקאס את מה שגורג סיפר לי אתמול אבל בנוסף לשמוע מה עובר על החיים של לוקאס.
מוזר לי לא לדעת הכל על החיים שלו, תמיד היה לנו איכשהו קשר שהיינו יודעים אחד הכל על השני עכשיו זה נעלם ואני הולכת להחזיר את זה אבל בדרכים של אנשים נורמלים ולא איך שאנחנו עברנו את זה.
YOU ARE READING
you're my drug
רומנטיקהסול לואן בת 22 היא ילדה טובה שמצייתת למה שאומרים לה, היא גם בת יחידה למשפחת פשע שהוריה מכינים אותה ליום הגדול בחייה ליום בו היא ולוקאס ברדוגו בן למשפחת פשע הכי גדולה במזרח. הוריה של סול מכינים אותה לחיים שהיא הולכת לעבור עם לוקאס וסול מרגישה מוכנה...