כשנכנסנו לביתו של פול, זה היה נראה כמו ליטרלי ארמון. בטח חושבים שכבר התרגלתי לבתים הגדולים מכיוון שגם אני ממשפחה עשירה אבל לא הבית שלהם מהמם!
ישר אמו של פול קפצה עליי בחיבוק ״סופסוף פוגשים אותך, פול סיפר לנו רבות עלייך״ אמו של פול אמרה.
היא הייתה כל כך יפה, עיניה היו בצבע דבש, שיערה היה בצבע חום בהיר והיא הייתה רזה ובערך בגובה שלי. ״תודה גברת רודריק״ אמרתי בנימוס ״אוי נו באמת תקראי לי אלינור״ היא אמרה והתקדמנו אחריה לסלון. פול החזיק את ידי וחייך אליי חיוך של אושר. כשנכנסנו לסלון ראינו זוג מתוק יושבים על הספה מחובקים, כשהם שמו לב אלינו הם ישר קמו והתקדמו אלינו. ״היי אני ג'ייקוב אחיו הגדול של פול וזאת אישתי מלי״.
ג'ייקוב היה כל כך דומה לפול חוץ מזה שלג'ייקוב היה שיער ארוך, עיניים כמו של אמו, והוא היה קצת יותר גבוה מפול. ״נעים להכיר אני סול״ אמרתי עם חיוך והוא לחץ את ידי ״אוי יסנוב״ מלי אמרה בגלגול עיניים שגרם לגייקוב להסמיק, הם זוג יפה.מלי חיבקה אותי ״סליחה על הרוע של בעלי, נעים להכיר״ היא אמרה בכל כך מתיקות.
מלי הייתה נמוכה ממני אך יפה כל כך, שיערה היה ארוך וצבעו היה שחור ועיניה היו בצבע ירוק.
״בואי שבי איתנו, אני כבר מתה להכיר אותך״ מלי אמרה ומשכה אותי לספה ״מלי די לעשות פדיחות״ ג'ייקוב אמר כשהוא עם חיוך מאוהב על פניו ״מה, אני רוצה להכיר את גיסתי״ מלי קרצה לי והרגשתי את הפנים שלי הופכות לאדומות.
המשפחה של פול כל כך שמחה ומקבלת, זה כל כך משמח אותי שיש לו משפחה כזאת, מגיע לו.״בנים בואו לעזור לי לערוך״ אלינור צעקה על הבנים והם הלכו אחריה אבל לא לפניי שפול הביא לי נשיקה בראש ולחש לי ״את מדהימה״.
״אוו״ מלי אמרה לאחר שפול בא ללכת וזה הצחיק אותי שהיא כל כך פתוחה ולא מתביישת, הלוואי הייתי כזאת.
״פאק את כל כך יפה״ מלי הסתכלה עליי ועוד פעם הרגשתי את פניי מאדימות ״מה אני אגיד עלייך?״ אמרתי ״תודה״ מלי אמרה וישר עלה לה חיוך.
״אז כמה זמן את וג׳ייקוב ביחד?״ שאלתי מנסה לפתח שיחה ״אממ נראה לי אנחנו שנתיים וחצי״ היא אמרה לא בטוחה בעצמה וזה הצחיק אותי ״את לא זוכרת כמה זמן אתם ביחד?״ שאלתי ״תקשיבי אחרי שאת תקופה עם הבן אדם שאת אוהבת את כבר מפסיקה להחשיב את הימים שאת איתו״ היא אמרה וראיתי בעיניה שהיא מאוהבת בגייקוב.
״תקשיבי פול לא הפסיק לדבר איתך מאז הדייט הראשון שלכם ביחד, פול לא היה נראה ככה הרבה זמן מאז מה שקרה״ ראיתי בפניה של מלי שקרה משהו לפול שכנראה השפיע על חייו ״מה קרה?״ שאלתי ״סליחה הייתי בטוחה שהוא סיפר לך״ מלי הרגישה אשמה וראו את זה.
״בואו האוכל מוכן״ פול קרה לנו ומלי פשוט ברחה מפול לגייקוב, היא מיוחדת ורואים את זה מבלי אפילו להכיר אותה.
״מה היא עשתה הפעם?״ פול שם לב לכך שמלי ברחה ״אני חושבת שאתה צריך לספר לי משהו״ הסתכלתי על פול והוא הבין לבד. ״אני יודע״ ראיתי את פניו של פול נופלות. ״מלי את מתה״ פול צעק כשהגענו למטבח והיא התחבאה מאחורי ג'ייקוב ״סליחה לא ידעתי, חשבתי שסיפרת לה״ היא אמרה בקול מבוייש וגייקוב נשאר אדיש לכל העניין הזה כאילו הוא רגיל אליה כבר וזה היה נראה לי חמוד.
YOU ARE READING
you're my drug
Romansaסול לואן בת 22 היא ילדה טובה שמצייתת למה שאומרים לה, היא גם בת יחידה למשפחת פשע שהוריה מכינים אותה ליום הגדול בחייה ליום בו היא ולוקאס ברדוגו בן למשפחת פשע הכי גדולה במזרח. הוריה של סול מכינים אותה לחיים שהיא הולכת לעבור עם לוקאס וסול מרגישה מוכנה...