Capitolul 12

40.7K 2K 182
                                    


Nu vreau să aud nicio explicație


—Kate ?

— Unica și singura. Am două lucruri să-ți spun: Primul, să stai departe de mine, iar al doilea... o să se întoarcă roată. O să plătești cu vârf și îndesat!

       După ce i-am spus acele cuvinte cât de calm am putut, am fugit în camera, auzindu-l pe Adam cum strigă după mine. Am intrat în cameră unde am dat de Eliot și Ali sărutându-se. Am închis ușa cu cheia. Nu am mai putut să-mi țin lacrimile în frâu, așa că am început să plâng. Am trecut nepăsătoare pe lângă cei doi și am intrat direct în baie trântind ușa, iar apoi am închis-o cu cheia. Puteam să aud cum Adam strigă după mine încercând să intre în cameră, dar nu erau singurele țipete. Ali bătea în ușă rugându-mă să deschid. Nu o bag în seamă, mă dezbrac și intru în cadă. Lacrimile curgea încă pe obrajii mei nefiind în stare să le opresc. Mă înting în cada mare, fiind acoperită imediat pe apa caldă care începe să îmi relaxeze încet mușchii. După câteva minute în care nu am fost în stare să fac nimic înafară de a plânge, am început să mă gândesc la ce voi face în continuare.

       Nu pot să cred cât de toantă am fost. Am crezut prea ușor tot ceea ce mi-a spus. Normal că pentru el sunt încă o fată credulă care i-a căzut în plasă. Oricât mă doare să spun asta, sunt o proastă. L-am lăsat să se joace cu sentimentele mele deși știam că asta o să se întâmple, iar acum tot eu stau închisă în baie și plâng. Dacă crede că asta o să rămână așa, se înșeală amarnic. Nu am să-l iert pentru asta! Pur și simplu am să-i plătesc cu aceiași monedă. Știți cum se spune " Fie roata și pătrată, tot se întoarce ea odată "

~ Adam POV ~

       Când am văzut-o pe Kate în dreptul ușii, am rămas blocat, iar ceva parcă țipa în mine.

— Kate? Întreb în speranța că am halucinații.

—Unica și singura. Am două lucruri să-ți spun: Primul, să stai departe de mine, iar al doilea... o să se întoarcă roată. O să plătești cu vârf și îndesat!

       Îmi aruncă cuvintele în față, iar apoi fuge în camera ei. Fug după ea, dar nu reușesc să o prind. A închis ușa cu cheia, iar eu încerc ca disperatul să intru. Nu pot să cred că am fost atât de prost încât am lăsat-o să audă despre porcăria aia de pariu. S-a supărat pe mine, iar acum sigur nu o să mai vrea să vorbească cu mine. " Și ție ce-ți pasă? " îmi aud conștiința și încep să țip și mai tare la Kate să deschidă ușa. Ușa nu se deschide, iar singurul lucru pe care îl aud e Ali cum se roagă de Kate să deschidă ușa, probabil uşa de la baie.

       După 10 minute în care am tot așteptat să deschidă ușa, Ali a ieșit nervoasă din cameră. Mi-a aruncat o privire care cred că m-ar fi băgat la 4 metri sub pământ. Mă prinde de gulerul tricoului, iar apoi începe să țipe:

—Ce i-ai făcut? Țipă la mine și îmi dau seama că nu mai are mult și îmi dă și o palmă.

—Nu am făcut nimic. A auzit ceva ce nu trebuia să audă și s-a supărat! Acum da-mi drumul până nu mă enervez!

— Tu, vierme ce eşti! Ce a aflat, ce naiba ai făcut? Știam că nu trebuia să o las să stea la mai mult de 20 km apropiere de tine! Ce a aflat? Repetă și mai nervoasă, dar spre norocul meu Eliot iese și el din cameră și o ia pe Ali pe sus.

—Calmează-te! Îl aud cum îi spune în timp ce o ia și o pune pe umărul lui ca pe un sac de cartofi.

—Eliot, lasă-mă jos sau mă apuc și de tine! Țipă și mai nervoasă la prietenul meu.

Băiatul din vecini *Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum