Trei brunete și o blondă
Ne aflăm în aeroport deja de jumătate de oră iar entuziasmul lui Ali începe să ne provoace dureri de cap. Astăzi sosesc două dintre prietenele lui Ali. Mă simt puțin agitată din cauza asta și nu știu de ce. Ali nu mi-a prea povestit nimic despre ele, dor că împreună cu ele își pierdea marea majoritate a timpului. Se pare că cele trei formau așa numitul " trio "de fete populare din liceul lor. Sper doar că nu sunt la fel ca și" buna mea prietenă " Camil.
După ale 15 minute în care nu am făcut altceva decât să așteptăm, două fete brunete se îndreaptă spre noi cu un zâmbet mare pe față. Prietena mea fuge în întâmpinarea lor și nu mare mie mirarea când cele două fete aruncă de-a dreptul bagajele jos și sar în brațele prietenei mele.
Cinci minute au trecut de când stau îmbrățișate și chicotesc, cinci minute în care eu încep să mă simt tot mai în plus aici. Într-un final cele două brunete îmi lasă prietena în pace și alături de Ali pășesc spre mine.
— Fetelor, ea e Kate, o prietenă foarte bună și iubita lui Adam.
Fetele mă privesc cu ochii mari de parcă tocmai aș fi făcut cel mai mare păcat din univers. Obrajii mi se înroșesc rapid în timp ce îi arunci o încruntătură de toată frumusețea prietenei mele.
— Chiar era nevoie să specifici și acest detaliu?
Ali își dă ochii peste cap și murmur un îți explic mai târziu.
—Și acum, unde am rămas? A da, ea e Kate, iar Kate, ele sunt Maya și Anabella.
—Îmi pare bine, le spun fetelor și zâmbesc.
—Acum, haideți să mergem acasă.
Fără alte comentarii ne urcăm în mașină și pornim spre casă.
—Deci, ce spuneți, o facem lată în seara asta? Întreabă una dintre fete și cred că e Anabella.
—Nici nu ai ajuns bine și deja ai chef de prosti? O întreabă Ali râzând.
—Doar mă cunoști...
—Ce ați spune dacă am merge în club?
— S-a făcut, țipă Anabella fiind urmată de Maya.
— Kate? Întreabă Ali. Ce spui?
—Nu știu ce să spun. Știi că nu prea am avut experiențe plăcute cu cluburile, plus că ai uitat două lucruri esențiale.
— Ce?
—Eliot și Adam. După ce s-a întâmplat data trecută nu cred că mai trecem de acolo, în orice caz nu singure.
—Haide Kate, nu fii spărgătoarea de petreceri...
Bruneta din spatele meu se uită rugător la mine. Părul brunet îi este așezat pe spate, iar pantalonii scurți și tricoul puțin deasupra buricului îi pun în evidență talia micuță. Privirea ei seamănă cu una a unui cățeluș supărat și îmi vine greu să o refuz Îmi mut privirea spre celelalte două fete care se pare că au adoptat aceeași față și oftez zgomotos.
— Fie ... murmur într-un final.
— Știam că nu am să ne dezamăgești.
Îmi dau ochii peste cap și îmi reîntorc atenția spre prietena mea.
— Și cum scăpăm de cei doi?
—Trei... mă corectează Ali. Vine și Emma.
— Probleme triple, murmur mai mult pentru mine.
CITEȘTI
Băiatul din vecini *
RomansaStatutul de tocilară i se potrivea perfect micuței Kate. Cărțile erau singurul refugiu și probabil singurele prietene. Lumea îi este dată peste cap odată cu apariția noilor vecini. Alison îi devine una d...