Te rog ...
~Issac pov. ~
Am rămas surprins când am văzut-o pe Kate coborând din mașină. Nu pot să cred că m-a ascultat și a venit aici. E mai ușor de păcălit decât mă așteptam.
Mă uit mai bine la ea și observ că nu e singură. De pe partea pasagerului coboară o fată blondă. Mă uit insistent la ele și constat cu stupoare că e Alison. Tocmai am împușcat doi iepuri dintr-o lovitură și nici nu m-am chinuit. Trebuia să mă gândesc de la început că nu o să vină singură.
Sunt sigur că prezența ei aici o să îngreuneze lucrurile, dar ce mai contează. O să afle că scumpul ei frate și actualul iubit au revenit la vechile obiceiuri. Când am aflat că Ali e iubita fraierului ală trebuie să recunosc că mi-am luat o palmă destul de zdravănă. Știu că șansele mele cu ea s-au ruinat în seară în care m-am îmbătat ca un prost și am sărit pe ea, dar tot mă enervez la gândul că idiotul ala pune mâna pe ea... va trebui să mă abțin să nu-l pocnesc, asta dacă vreau ca planul meu să reușească. Știu că Eliot e fratele lui Kate ceea ce înseamnă că dacă îl voi atinge voi decădea și mai mult în ochii ei. Ideea e să o depărtez de celălalt idiot nu să o arunc direct în brațele lui. Ținând cont de cum s-a purtat ai cu mine, sigur a vorbit cu unul dintre ei. Dacă vreau să mă răzbun pe Adam v-a trebui să am grijă la fiecare pas. Kate e o fată drăguță, dar prea inocentă. Îmi pare rău că va trebui să mă joc așa cu ea, dar asta e prețul pentru a-i demonstra idiotului de Adam că nu e cu nimic mai bun ca mine și nici nu va fi vreodată.
Mă îndrept cu pași apăsați spre cele două pregătit să le arunc în față cu ce se ocupă cei doi prinți. Înainte de a ajunge la ele, calea îmi este tăiată de mașinile celor doi ratați. Se pare că în seara asta am noroc. Nu numai că e și Ali aici, dar am fost și scutit de o discuție în contradictoriu cu cele două.
***
~Adam pov. ~
— Kate?! Ali?!
Am rămas cu gura căscată când le-am văzut. Acum pot spune că am dat de dracu. Deși privirea lui Kate nu trădează altceva decât uimire, privirea lui Ali îți transmite că e gata să te tranșeze și să te îngroape fără să știe cineva. Cunoscându-mi sora chestia asta o să iasă urât de tot.
Îmi întorc privirea spre Eliot și îi văd privirea pierdută. Dacă eu am dat de dracu, el cred că a dat de tot neamul lui. Ce o să îmi facă Ali mie e o nimic față de ce o să îi facă lui.
— Cred că tocmai mi-a pierit cheful de cursă... îmi aud prietenul și un surâs îmi scapă.
— Asta o să fie amuzant. Ai cam 30 de secunde să găsești o scuză bună... dacă ajungem lângă ele nu mai avem nicio scăpare. Ali o să ne omoare de vi.
— Fără încurajări te rog...
— Hai la ele și să terminăm odată cu tot tantamul pe care o să îl facă.
— Ești conștient că și Kate e aici, nu?
—Da, dar ea habar nu are de mine și de curse. Eu o să scap mai ușor.
— Cunoscând-o... nu aș fi așa sigur.
— Mă rog... hai să mergem.
Înaintăm spre cele două fete și zâmbetul îmi dispare cu fiecare pas. Când ajungem în dreptul lor afișez un zâmbet nevinovat și întreb:
CITEȘTI
Băiatul din vecini *
RomanceStatutul de tocilară i se potrivea perfect micuței Kate. Cărțile erau singurul refugiu și probabil singurele prietene. Lumea îi este dată peste cap odată cu apariția noilor vecini. Alison îi devine una d...