Capitolul 3

44.9K 2.5K 150
                                    


  Să facem cunoştinţă


        Ultima săptămână de şcoală s-a dus repede. Adam şi Alison s-au integrat uşor. Adam este mereu în preajma lui Eliot, care să fim cinstiți... este unul dintre cei mai populari din școală ceea ce îl aduce și pe el în aceeași situație. În jurul său deja încep să se adune o grămadă de fete, iar eu stau aici și mă holbez la el. O Doamne, ce e cu mine ?! Eu nu sunt așa, nu îmi pasă de chestiile gen popularitate, băieți... să fim serioși... până la urmă cine s-ar întâlni cu tocilara liceului.

       Gândurile referitoare la cine e și ce face mă afectează din ce în ce mai mult. Încep să mă gândesc la toate lucrurile pe care până acum nu le credeam importante... cum ar fi oare să fac parte din grupul celor populari, să fiu una dintre acele fete prostuțe care nu pot face diferența între două materii, dar pot să îți înşire câteva zeci de firme diferite de pantofi, rochii, genți și lucruri de genul.

       Deși stau într-un cartier select iar părinții ne-au lăsat o avere imensă nu am fost atrasă de popularitate, de haine, de petreceri și de alte lucruri de genul. Eu sunt total opusul lui Eliot. Fratele meu e genul de băiat arogant, nu se întâlnește cu o fată mai mult de doua ori, profită de statutul social, dar trebuie să recunosc că are toate calitățile necesare să supraviețuiască în acest tip de societate. Are ochii albaștri, părul brunet și un abdomen de invidiat... e imposibil să nu îl placi. Toate fetele alergă după el... nu s-a născut încă fata care să îl refuze.

        Aleg să stau la o masă destul de retrasă în așa fel încât să nu mă fac remarcată. Ochii îmi sunt ațintiți la masa " celor populari ". Gândul îmi fuge din nou la Adam și la cât de repede se integrase între ei... dacă stau bine să mă gândesc nici nu era de mirare că stătea cu ei. Arată la fel de bine ca și Eliot, doar că are ochii căprui și un aer misterios care atrage fetele ca un magnet.

       Liniștea mi-a fost întreruptă în momentul în care o tavă a aterizat pe masa mea, iar o voce caldă și entuziastă s-a auzit:

— Bună, eu sun Alison, fata cea nouă.

—Bună, eu sunt Kate... fata în preajma căreia nu ai vrea să fii văzută... asta dacă mai vrei să ai viață socială.

       Fata începe să râdă rămânând puţin uimită de ce tocmai am spus.

       Alison este o fată foarte drăguța la prima vedere. Îmi este colegă la câteva materii. Are părul blond, lung cu câteva bucle bine conturate, ochii albaștri îi sunt scoși în evidență de culoarea parului, iar ca imaginea să fie și mai perfectă look-ul său este însoțit de un ruj roşu.

— La fostul meu liceu eram fata perfectă cu care toți încercau să iasă, dar puțini reușeau. M-am săturat să am numai prieteni snobi care altceva în afară de haine, petreceri și băieți nu știu. M-am săturat să mă prefac că lumea e roz datorită banilor. Vreau să încerc ceva nou, vreau să îmi fac altfel de prieteni.

       Nu apuc să zic nimic. O voce groasă, iritantă se aude din spatele meu:

— Domnișoară, ce cauți cu ratata liceului la masă? Nu vrei să vi la masă cu noi să facem cunoștință... poate ieșim în seara asta.

— Dragule, nu vrei tu să te cari de aici și să îmi lași prietena în pace?!

       Prietenă, prietenă? Chiar am auzit bine?

—Uuuu... pisicuța are ghiare. Dacă stai cu ratata asta la masă o să ajungi ca ea... ar fi o mare pierdere pentru noi.

—Motănel, ce-ar fi să te cari de aici. Sunt fată mare, pot să îmi port și singură de grijă. Ai cinci secunde să dispari până nu îmi scot gheruțele la iveală și te fac să regreți.

—Cu asta m-ai uimit. Ești exact genul meu de fată, dar dacă insiști am să plec.. momentan. Ai grijă să nu te molipsești de la tocilara de alături!

       Băiatul pleacă la masa unde se aflau Eliot și ceilalți lăsându-ne uimite și nervoase în același timp.

— Cine e încrezutul asta? Întreabă Alison deranjată de ce tocmai se întâmplase.

— E Dean. Cel mai încrezut membru al "elitei " și unul dintre cei mai buni prieteni ai lui Eliot.

—Cum îl lași să vorbească așa cu tine sau mai bine spus despre tine?

— Păi să vedem... eu sunt tocilara liceului nu am nicio tangență cu ei... cam așa stau lucrurile între cei populari și restul. Nu îmi vine nici măcar mie să cred că am acceptat să vorbească așa de mine. În general îi închid gura cu o replică inteligentă și scap... dar acum pur și simplu n-am putut.

— De acum totul o să se schimbe... o să am eu grijă de asta. O să devenim foarte bune prietene, mai ales după ce o să termin cu tine. O să devii una dintre cele mai frumoase fete din liceu. O să îi facem să își înghită propriile cuvinte!

       Alison era din ce în ce mai entuziasmată. Nu apuc să mă opun în vreun fel pentru că mă prinde de mână și începe să mă tragă spre clasa unde o să avem ultima oră. Pe drum îmi spune că o să mergem la cumpărături după ore și că nu vrea să audă niciun comentariu.

       Ora se sfârșește repede și fără nici un avertisment Alison mă trage spre ieșire. Ajungem în fața liceului unde oprește un taxi, îmi spune să urc și fără sa mai stea pe gânduri îi spune șoferului să ne ducă la mall-ul din centrul orașului.




Băiatul din vecini *Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum