♦ Cartea a doua - Prefață ♦

9K 371 50
                                    


"Nu m-am gândit niciodată că o sa ajung unde sunt. Nu m-am gândit niciodată că o să am alături o mulțime de persoane care să mă ajute și să mă facă să zâmbesc constant. Nu m-am gândit niciodată că mă voi îndrăgosti de băiatul din vecini și nici nu m-am gândit vreodată că o să reușesc să trec peste timiditate care m-a înconjurat mereu. Nu m-am gândit că toate acestea se pot schimba într-o clipă, că pot pierde tot ceea ce contează pentru mine.

Realitatea m-a lovit brusc fără să îmi dea șansa de a lupta pentru ceea ce am avut. O petrecere care a mers prost, neîncredere, trădare și în final o decizie grea.

Se spune că timpul vindecă tot, dar poate timpul să repare ceea ce a fost distrus într-o clipă? Poate distanța să repare o inimă frântă, ruptă în bucăți? Poate să șteargă trecutul și să ne aducă din nou împreună?"

Kate este luată prin surprindere când lumea ei se prăbușește. Prieteniile se destramă, inimile sunt frânte, nimic nu mai este ceea ce a fost. Fuga este singura opțiune iar Kate nu ezită. Pentru prima dată după mult timp se alege pe ea. Alege să plece, să se distanțeze, să uite, să spere că totul o sa fie bine. Dar cum viața nu e un basm, lucrurile nu decurg mereu cum și-ar dori ea. Ce se întâmplă când soarta nu e de partea ei? Ce se întâmplă când trecutul întâlnește viitorul?

All Rights Reserved © LoveeToDream 2017 

Băiatul din vecini *Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum