E mai bine să stau departe de tine
~ Adam POV ~
Am început să alerg spre ei cu inima cât un purice. Unu dintre ei s-a năpustit peste Kate, iar atunci am crezut că o să-mi cadă cerul în cap. L-am prins pe brunet de gât şi i-am dat un pumn direct în mandibulă. Din cauza loviturii, s-a izbit direct de perete şi a căzut pe jos. Băiatul blond o ţinea pe Kate lipită de perete. M-am uitat la ea şi am simţit cum încep să-mi pierd controlul. Stătea lipită de perete cu ochii în lacrimi, tremurând din toate încheieturile.
M-am năpustit peste băiatul care o ţinea şi am început să îi lovesc până când a căzut la pământ. Am încercat să o iau în braţe, dar ea a început să ţipe şi să se depărteze de mine. Am încercat să o liniştesc, dar în zadar... era prea speriată să mă pot apropia de ea. L-am auzit pe Eliot cum strigă după noi şi i-am făcut semn să vină.
— Ce s-a întâmplat aici? Adam, de ce plânge Kate şi mai ales ce caută ăştia doi bătuţi aici pe jos? O Doamne ce i-au făcut?
—Eliot, calmează-te, am ajuns la timp.
—Nu vreau să mă calmez! Spune-mi ce i-au făcut până nu îi omor aici!
—Au încercat să o violeze.
— Au făcut ce?
Eliot a început să îl lovească cu picioarele pe cei doi băieţi căzuţi jos. Furia i se putea citi cu ușurință în privire. Nu ştiam cum să îl calmez, ce să fac. Kate stătea şi se uita în jos incapabilă să zică ceva.
— Eliot, Eliot opreşte-te! O aud pe Ali cum strigă din spatele lui. O prind de mână şi îi fac semn spre Kate care nu reacţiona. Sora mea o ia în braţe şi încearcă să o liniştească, făcându-mi semn spre Eliot.
Îmi prind prietenul de mâini şi încerc să îl îndepărtez de cei doi băieţi care abia mai respirau. Simţeam aceeaşi ură ca şi Eliot, dar eram conştient de faptul că dacă o să continue aşa o să îi omoare. Îl prind de gulerul cămăşii şi încep să strig la el.
—Eliot, gata! Au înţeles ideea... îi omori. Opreşte-te! Kate are nevoie de tine!
Când a auzit numele surorii mai mici s-a oprit, s-a uitat la cei doi băieţi, iar apoi a fugit la Kate. A luat-o în braţe în stilul miresei, îndreptându-se spre maşină. Mi-am dat geaca jos şi am pus-o pe umerii ei urmându-i în linişte. Eliot a pus-o pe Kate pe bancheta din spate lângă Ali, iar apoi s-a urcat la volan. L-am urmat şi eu aşezându-mă pe locul din dreapta.
***
~ Kate POV ~
L-am auzit pe Adam cum mă strigă, dar nu puteam să ţip. Nu a durat mult până l-am văzut cum îl loveşte de brunet, trăgându-l pe jos. Îl prinde şi pe băiatul care stătea peste mine şi îi lovește până îl pune la pământ, iar apoi încearcă să mă ia în braţe.
Mă trag imediat de lângă el făcând doi paşi în spate şi țip. Eram conştientă că el mă salvase şi că nu o să îmi facă nimic, dar corpul meu nu era de aceeaşi părere. Îl vedeam cum încearcă să mă liniştească, să se apropie de mine, dar mă trăgeam tot mai în spate.
L-am văzut pe Eliot cum vine îngrijorat spre noi. A vorbit ceva cu Adam apoi a început să îi lovească fără milă pe cei doi băieţi. Corpul meu nu reacţiona. Simţeam cum toate lucrurile din jurul meu se spulberă. Nu eram în stare să fac nimic. O aud pe Ali cum strigă la Eliot să se oprească, dar nu pot face nimic. Stau nemișcată aproape de peretele de care mă lipise blondul, incapabilă să mişc vreun deget. Simt cum Ali mă prinde de mână şi mă ia în braţe. De data aceasta corpul meu nu s-a mai împotrivit şi s-a lăsat în braţele prietenei mele. O auzeam pe Ali cum îmi spune să mă liniştesc, să mă uit la ea, să zic ceva, dar era în zadar.
CITEȘTI
Băiatul din vecini *
RomanceStatutul de tocilară i se potrivea perfect micuței Kate. Cărțile erau singurul refugiu și probabil singurele prietene. Lumea îi este dată peste cap odată cu apariția noilor vecini. Alison îi devine una d...