Capitolul 17

44.8K 1.7K 219
                                    


 O seară minunată


       După cum am spus... săptămâna asta a fost groaznică. Am avut pe cap o Ali agitată care striga în stânga și în dreapta " Pune aia dincolo ", " Ți-am spus că vreau trandafiri roșii nu albi ", " Kate, ai 2 minute să îmi areți cum aranjăm mesele ", " Oameni buni.. am să vă omor dacă nu ați împărțit toate invitațiile ". Ați înțeles voi ideea. A devenit o micuță scorpie pusă pe ceartă. Deși toată săptămâna a strigat la noi, s-a certat cu noi și așa mai departe a făcut un eveniment chiar reușit. Sala arată impecabil. Mesele rotunde sunt așezate într-un cerc mare, care găzduiește în mijloc un ring de dans. Pe fiecare masă se află un buchet cu patru trandafiri roșii și unul alb. Toată sala este acoperită în nuanțe de alb, roșu și negru. Scaunele au câte o fundă mare roșie așezată pe spate, iar mesele sunt acoperite cu o față de masă albă cu imprimeurile unor trandafiri negri. Dacă nu ați înțeles până acum, tema acestei eveniment este " Heaven and Hell ". Toți banii strânși în urma evenimentului vor fi donați unui institut care se ocupă cu educația persoanelor cu diferite tipuri de deficiență. Ținuta este obligatorie. Toți invitații vor fi îmbrăcați în alb, negru sau roșu plus o mască.

        Dacă până acum am crezut că Ali se pricepe doar la haine... ei bine m-am înșelat. A organizat un eveniment de toată frumusețea. E perfectă pentru așa ceva. A reușit să coordoneze un grup de 30 de tineri, să le împartă diferite sarcini, să îi verifice pe fiecare în parte și să organizeze diferite activități. Seara o să fie minunată. Diferite grupuri de dansatori și muzicieni vor oferii un spectacol pe cinste. Nu doar că a reușit să îi convingă să vine, a reușit să îi facă să participe și fără a cere vreun comision.

        Și acum să revenim cu picioarele pe pământ. În seara asta este balul, iar Ali nu are stare. Abia am convins-o să părăsească sala în care se va ține evenimentul. Dacă ar fi putut... ar și dormi acolo. Se pare că are o plăcere ascunsă în a țipa la oameni și ai enerva.

—Ali, termină și intră la duș până nu mă enervez.

—Lasă-mă să mai verific o dată tot și apoi merg.

— Ali, mai sunt două ore până la bal, iar tu nici duș nu ți-ai făcut. Dacă crezi că te las să mai faci ceva acum, te înșeli amarnic.

        Îi arunc un prosop în față prietenei mele, iar apoi o împing spre baie. Închid ușa cu cheia și o anunț că nu am să o las să iasă de acolo până nu face duș. I-am lăsat 15 minute la dispoziție. M-am retras și eu în baia din camera de oaspeți, unde am făcut un duș rapid, iar apoi m-am întors să-mi verific prietena. Încă se aude apa, deci a intrat la duș. Mă așez în fața micuței mese de machiaj și încep să îmi usuc păru. După cinci minute sunt gata, iar Ali la fel. Îi deschid ușa apoi o trimit după costum.

       Ea a optat pentru o rochie neagră dantelată până deasupra de genunchi, în timp ce eu am ales o rochie roșie, lungă până în pământ. Parul l-am întins și l-am lăsat desfăcut, iar machiajul pe care l-am ales e unul natural. Ne-am pus măștile pe față, iar cu o ultimă privire în oglindă am coborât în living unde ne așteptau Eliot și Adam.

— A dat Domnul s...

— Wow...

—Și voi arătați bine, spune Ali, iar eu încep să chicotesc.

        Băieții erau mai eleganți ca niciodată. Ali i-a amenințat că dacă îi prinde în blugi sau alt articol sport, nu au de cât să meargă singuri sau mai bine spus să păzească intrarea în sală. Erau îmbrăcați în două costume negre care le veneau foarte bine. Dacă nu aș fi obișnuită cu ei... probabil acum m-aș îndrăgosti. Ştiţi chestia cu " dragoste la prima vedere "... ei bine la cât de bine arată nu ar fi de mirare să frângă câteva inimi în seara asta... pe preferat ar fi nu pe ale noastre.

Băiatul din vecini *Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum